Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Някой има ли излишна бензинова помпа работеща/неработеща? Имали клапан, който трябва да държи бензина да не се връща при загасена кола. Мисля от това ми прави мизериите щом като дам два пъти на контакт (без значение дали е стояла 10 часа или 10 дни) и си пали без ядове.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Нов съм във Форума като цяло, наскоро закупих AUDI C5 A6 Facelift 2.7 biturbo АТ седан - американка. Първите впечатления са според мен за кола със собствен характер, но като цяло я смятам за добър избор поне до моммента. Появявват се обаче няколко неща, от които следното е най - дразнещо:

При запалване на автомобила  - студен старт, светват всички показатели за скоростите на бордовия компютър едновременно, след като изчакам 10 секунди, гася, паля наново и вече всичко е ОК. Забелязвам, че го прави, от както е по - хладно времето. Дава следните грешки: 18233 и 18228 - Pressure Control Valve 3 и 2. И от време на време светва CHECK, който изгасва сам след няколко км. Четох из други теми, но не намерих полезна информация от къде да започна търсенето на проблема, като видимо буксите и кабелите на кутията са ОК. 

Ще съм благодарен ако някои има идея за какво става въпрос.

 

Поздрави от Пловдив!

Link to comment
Share on other sites

Много прилича на лош контакт поради корозия на някой пин в буксата на мехатроника. Като позагрее метала се разширява и контакта се подобрява. Грешките 18233 и 18228 обаче са късо към плюс, така че може да влиза вода или антифриз и в момента или пък да имаш прегоряла изолация в кабелния сноп.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

На този модел А6 компютъра на автомата е в караката на пасажера  и почти винаги там е корозията/окисляването, в следствие на пране/наводнение. Съветвам да се погледне буксата на компютъра.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
На 28.07.2016 г. at 22:29, ghostdog написа:

От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. Те са лесни за намиране, но имат нужда от адаптери за монтаж на нормално 2.7Т, защото са по-къси.

Колега намират ли се още такива дюзи и колко пари мисля да ги слагам на едно 2.7 250 кс ремапнато, че тавани бенз времената и на газ е мисия невъзможна, а газта си е топ като синя хана дюзи и стагче с обд 2 изпарителя и усилена сонда томасетто, а колата си е сток от към двг е освен едни валове от 2.8 :)  и на 0.9 бууст. Мапера каза, че може да ги обедни нещата, но аз не искам и варианта са ми само по големи дюзи, но предпочитам такива които са си вграждани оем, че съм закъсвал с афтермаркет дюзи :) 

 

Edited by dmxkris
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Проблема са годините... къса се гумения маншон, имаше някакъв лагер за деуга кола се ползваше, но не помня от каква.

Link to comment
Share on other sites

Тук се продават висящи лагери. Само си избери модела от филтрите: http://www.dbk-dimitrov.com/авточасти/тампон-висящ-лагер-опора-кардан

В Ebay също има, но са малко по-скъпи. Из форума чета за Опел Омега (с малко преправяне) или БМВ Е36/38/39, но искали повече преправяне, a и не съм сигурен дали се отнася за C5.

 

Да попитам, на някой случвало ли му се е като дава газ да мирише на изгорели газове в купето? Тоя въпрос даже и аз не знам защо го задавам при положение, че може да са 200 неща... 

Link to comment
Share on other sites

И двете меки връзки са нови, ще я вдигна тези дни колата и ще се завра да видя дали няма видими следи. Интересното е, че като си карам нормално няма мирис.

Link to comment
Share on other sites

Не ти мирише на газове, а на маслени пари... Поне това съм го забелязал при мен, разтрия ли я хубаво да "кипне" и ми лъха на маслени пари. Така и не ми остава време да сменя гарнитури и тапи.

Link to comment
Share on other sites

Може и това да е. Миналата седмица ми смениха гарнитурите на капаците. За тия тапи си нямам на представа къде точно стоят. Сега я следя дали ще тече пак, че миналите така ги бяха сменили, че 4 и 5 цилиндър се пълнеха с масло. Бяха забравили една гайка под гарнитурата и капака не лягаше плътно. 

Link to comment
Share on other sites

Лъхането на изгоряло масло го има и при мен - тече и от гарнитурите на капаците на клапаните и от тапите, гавно от задната страна на мотора (откъм купето). Маслото капе и/или се разпрашава от вихри въздух и попада на горещите колектори. Няма оправия, тръгнат ли да текат тия капаци... 
Калпава картерна вентилация също омаслява тая зона. 
 

Link to comment
Share on other sites

За картерната - мисля да надуя цялата система с дим и да видя дали ще изпуска отнякъде.

 

Иначе за мириса - понеже аз много не усещам миризми ( не е ковид 😁) вчера питах един приятел и каза, че не усещал нищо. Явно със смяната на капаците е намаляло. 

На 19.01.2023 г. at 15:13, TiL написа:

Да ъпна темата... Как се решаваше проблема с лагера на кардана?

 Стават ли тези лагери, които ти пратих?

Edited by plamen2453
Link to comment
Share on other sites

Всъщност като стана дума... как се проверява картерната вентилация? Как да съм сигурен дали клапаните работят коректно. Обмислям по-натам тази година да сваля мотора за ревизия, да обслужа главите, вериги, дай боже и биели и турбини... Та се чудя дали да не сменя цялата картерна вентилация.

Link to comment
Share on other sites

За тоя клапан дето влиза в Y-pipe-a, така наречения CVV, някъде бяха писали как се тества. Мисля, че трябва само в едната посока да пропуска.

За изпускане на вакуум може да си погледнеш fuel trims на 32-ри канал. Ако са над +1-2% за idle значи има изпускане. Хубаво е да са около 0%

Аз съм си направил една проста система с цигара за вкарване на дим в маркучите и следя откъде изпуска.

Edited by plamen2453
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...