Златко Милушев Posted October 24, 2020 Report Share Posted October 24, 2020 Пич незнам ремапа къде ти е ама не е както трябва. От там ти идва грешката Между другото ми трябва твърд съединител. Някой ако има да казва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted October 27, 2020 Author Report Share Posted October 27, 2020 Нямаше масло по тях, колата е с нормален разход на масло. Няма и ремап все още. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted October 29, 2020 Author Report Share Posted October 29, 2020 Някой има ли излишна бензинова помпа работеща/неработеща? Имали клапан, който трябва да държи бензина да не се връща при загасена кола. Мисля от това ми прави мизериите щом като дам два пъти на контакт (без значение дали е стояла 10 часа или 10 дни) и си пали без ядове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todor96 Posted November 14, 2020 Report Share Posted November 14, 2020 Здравейте, Нов съм във Форума като цяло, наскоро закупих AUDI C5 A6 Facelift 2.7 biturbo АТ седан - американка. Първите впечатления са според мен за кола със собствен характер, но като цяло я смятам за добър избор поне до моммента. Появявват се обаче няколко неща, от които следното е най - дразнещо: При запалване на автомобила - студен старт, светват всички показатели за скоростите на бордовия компютър едновременно, след като изчакам 10 секунди, гася, паля наново и вече всичко е ОК. Забелязвам, че го прави, от както е по - хладно времето. Дава следните грешки: 18233 и 18228 - Pressure Control Valve 3 и 2. И от време на време светва CHECK, който изгасва сам след няколко км. Четох из други теми, но не намерих полезна информация от къде да започна търсенето на проблема, като видимо буксите и кабелите на кутията са ОК. Ще съм благодарен ако някои има идея за какво става въпрос. Поздрави от Пловдив! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted November 14, 2020 Report Share Posted November 14, 2020 (edited) Много прилича на лош контакт поради корозия на някой пин в буксата на мехатроника. Като позагрее метала се разширява и контакта се подобрява. Грешките 18233 и 18228 обаче са късо към плюс, така че може да влиза вода или антифриз и в момента или пък да имаш прегоряла изолация в кабелния сноп. Edited November 14, 2020 by CVT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Онуфри Posted November 14, 2020 Report Share Posted November 14, 2020 На този модел А6 компютъра на автомата е в караката на пасажера и почти винаги там е корозията/окисляването, в следствие на пране/наводнение. Съветвам да се погледне буксата на компютъра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy driver Posted November 25, 2020 Report Share Posted November 25, 2020 Някой знае ли дали кардана между кутията и задният диф на S4 е съвместим с този от а4-ка? Налага ми се да го сменя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Онуфри Posted November 25, 2020 Report Share Posted November 25, 2020 Ако и двете коли са със 6-степенни са еднакви, също ако и двете са с автоматични кутии. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted February 4, 2021 Report Share Posted February 4, 2021 (edited) На 28.07.2016 г. at 22:29, ghostdog написа: От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. Те са лесни за намиране, но имат нужда от адаптери за монтаж на нормално 2.7Т, защото са по-къси. Колега намират ли се още такива дюзи и колко пари мисля да ги слагам на едно 2.7 250 кс ремапнато, че тавани бенз времената и на газ е мисия невъзможна, а газта си е топ като синя хана дюзи и стагче с обд 2 изпарителя и усилена сонда томасетто, а колата си е сток от към двг е освен едни валове от 2.8 и на 0.9 бууст. Мапера каза, че може да ги обедни нещата, но аз не искам и варианта са ми само по големи дюзи, но предпочитам такива които са си вграждани оем, че съм закъсвал с афтермаркет дюзи Edited February 4, 2021 by dmxkris Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted February 25, 2021 Author Report Share Posted February 25, 2021 На 4.02.2021 г. at 22:23, dmxkris написа: Стаматеее не си ъпдейтнаш инфото за дюзоте от форд Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmxkris Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 (edited) Кой си браткооооо Edited February 26, 2021 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted February 26, 2021 Author Report Share Posted February 26, 2021 С кой си говори вчера за хибридни турбини, дюзи... Ицо Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted January 19, 2023 Author Report Share Posted January 19, 2023 Да ъпна темата... Как се решаваше проблема с лагера на кардана? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 19, 2023 Report Share Posted January 19, 2023 Какъв е проблема? От скоро съм собственик на 2.7 и следя за всякакви проблеми с интерес 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted January 20, 2023 Author Report Share Posted January 20, 2023 Проблема са годините... къса се гумения маншон, имаше някакъв лагер за деуга кола се ползваше, но не помня от каква. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 20, 2023 Report Share Posted January 20, 2023 Тук се продават висящи лагери. Само си избери модела от филтрите: http://www.dbk-dimitrov.com/авточасти/тампон-висящ-лагер-опора-кардан В Ebay също има, но са малко по-скъпи. Из форума чета за Опел Омега (с малко преправяне) или БМВ Е36/38/39, но искали повече преправяне, a и не съм сигурен дали се отнася за C5. Да попитам, на някой случвало ли му се е като дава газ да мирише на изгорели газове в купето? Тоя въпрос даже и аз не знам защо го задавам при положение, че може да са 200 неща... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted January 20, 2023 Report Share Posted January 20, 2023 Може да мирише от меката връзка преди ауспуха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 20, 2023 Report Share Posted January 20, 2023 И двете меки връзки са нови, ще я вдигна тези дни колата и ще се завра да видя дали няма видими следи. Интересното е, че като си карам нормално няма мирис. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted January 20, 2023 Author Report Share Posted January 20, 2023 Не ти мирише на газове, а на маслени пари... Поне това съм го забелязал при мен, разтрия ли я хубаво да "кипне" и ми лъха на маслени пари. Така и не ми остава време да сменя гарнитури и тапи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 20, 2023 Report Share Posted January 20, 2023 Може и това да е. Миналата седмица ми смениха гарнитурите на капаците. За тия тапи си нямам на представа къде точно стоят. Сега я следя дали ще тече пак, че миналите така ги бяха сменили, че 4 и 5 цилиндър се пълнеха с масло. Бяха забравили една гайка под гарнитурата и капака не лягаше плътно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogo_1 Posted January 20, 2023 Report Share Posted January 20, 2023 Лъхането на изгоряло масло го има и при мен - тече и от гарнитурите на капаците на клапаните и от тапите, гавно от задната страна на мотора (откъм купето). Маслото капе и/или се разпрашава от вихри въздух и попада на горещите колектори. Няма оправия, тръгнат ли да текат тия капаци... Калпава картерна вентилация също омаслява тая зона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 21, 2023 Report Share Posted January 21, 2023 (edited) За картерната - мисля да надуя цялата система с дим и да видя дали ще изпуска отнякъде. Иначе за мириса - понеже аз много не усещам миризми ( не е ковид 😁) вчера питах един приятел и каза, че не усещал нищо. Явно със смяната на капаците е намаляло. На 19.01.2023 г. at 15:13, TiL написа: Да ъпна темата... Как се решаваше проблема с лагера на кардана? Стават ли тези лагери, които ти пратих? Edited January 21, 2023 by plamen2453 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted January 24, 2023 Author Report Share Posted January 24, 2023 Всъщност като стана дума... как се проверява картерната вентилация? Как да съм сигурен дали клапаните работят коректно. Обмислям по-натам тази година да сваля мотора за ревизия, да обслужа главите, вериги, дай боже и биели и турбини... Та се чудя дали да не сменя цялата картерна вентилация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogo_1 Posted January 24, 2023 Report Share Posted January 24, 2023 Аз ходих в срвиз където уж имат smoke машина, която надува всички въздушни пътища и ако има теч се вижда дима откъде се процежда. 40 лева струва теста. Сервиза е https://airshox.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 25, 2023 Report Share Posted January 25, 2023 (edited) За тоя клапан дето влиза в Y-pipe-a, така наречения CVV, някъде бяха писали как се тества. Мисля, че трябва само в едната посока да пропуска. За изпускане на вакуум може да си погледнеш fuel trims на 32-ри канал. Ако са над +1-2% за idle значи има изпускане. Хубаво е да са около 0% Аз съм си направил една проста система с цигара за вкарване на дим в маркучите и следя откъде изпуска. Edited January 25, 2023 by plamen2453 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now