Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Пич незнам ремапа къде ти е ама не е както трябва. От там ти идва грешката

 

Между  другото ми трябва твърд съединител. Някой ако има да казва. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой има ли излишна бензинова помпа работеща/неработеща? Имали клапан, който трябва да държи бензина да не се връща при загасена кола. Мисля от това ми прави мизериите щом като дам два пъти на контакт (без значение дали е стояла 10 часа или 10 дни) и си пали без ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Нов съм във Форума като цяло, наскоро закупих AUDI C5 A6 Facelift 2.7 biturbo АТ седан - американка. Първите впечатления са според мен за кола със собствен характер, но като цяло я смятам за добър избор поне до моммента. Появявват се обаче няколко неща, от които следното е най - дразнещо:

При запалване на автомобила  - студен старт, светват всички показатели за скоростите на бордовия компютър едновременно, след като изчакам 10 секунди, гася, паля наново и вече всичко е ОК. Забелязвам, че го прави, от както е по - хладно времето. Дава следните грешки: 18233 и 18228 - Pressure Control Valve 3 и 2. И от време на време светва CHECK, който изгасва сам след няколко км. Четох из други теми, но не намерих полезна информация от къде да започна търсенето на проблема, като видимо буксите и кабелите на кутията са ОК. 

Ще съм благодарен ако някои има идея за какво става въпрос.

 

Поздрави от Пловдив!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много прилича на лош контакт поради корозия на някой пин в буксата на мехатроника. Като позагрее метала се разширява и контакта се подобрява. Грешките 18233 и 18228 обаче са късо към плюс, така че може да влиза вода или антифриз и в момента или пък да имаш прегоряла изолация в кабелния сноп.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този модел А6 компютъра на автомата е в караката на пасажера  и почти винаги там е корозията/окисляването, в следствие на пране/наводнение. Съветвам да се погледне буксата на компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
На 28.07.2016 г. at 22:29, ghostdog написа:

От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. Те са лесни за намиране, но имат нужда от адаптери за монтаж на нормално 2.7Т, защото са по-къси.

Колега намират ли се още такива дюзи и колко пари мисля да ги слагам на едно 2.7 250 кс ремапнато, че тавани бенз времената и на газ е мисия невъзможна, а газта си е топ като синя хана дюзи и стагче с обд 2 изпарителя и усилена сонда томасетто, а колата си е сток от към двг е освен едни валове от 2.8 :)  и на 0.9 бууст. Мапера каза, че може да ги обедни нещата, но аз не искам и варианта са ми само по големи дюзи, но предпочитам такива които са си вграждани оем, че съм закъсвал с афтермаркет дюзи :) 

 

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Проблема са годините... къса се гумения маншон, имаше някакъв лагер за деуга кола се ползваше, но не помня от каква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се продават висящи лагери. Само си избери модела от филтрите: http://www.dbk-dimitrov.com/авточасти/тампон-висящ-лагер-опора-кардан

В Ebay също има, но са малко по-скъпи. Из форума чета за Опел Омега (с малко преправяне) или БМВ Е36/38/39, но искали повече преправяне, a и не съм сигурен дали се отнася за C5.

 

Да попитам, на някой случвало ли му се е като дава газ да мирише на изгорели газове в купето? Тоя въпрос даже и аз не знам защо го задавам при положение, че може да са 200 неща... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете меки връзки са нови, ще я вдигна тези дни колата и ще се завра да видя дали няма видими следи. Интересното е, че като си карам нормално няма мирис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти мирише на газове, а на маслени пари... Поне това съм го забелязал при мен, разтрия ли я хубаво да "кипне" и ми лъха на маслени пари. Така и не ми остава време да сменя гарнитури и тапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и това да е. Миналата седмица ми смениха гарнитурите на капаците. За тия тапи си нямам на представа къде точно стоят. Сега я следя дали ще тече пак, че миналите така ги бяха сменили, че 4 и 5 цилиндър се пълнеха с масло. Бяха забравили една гайка под гарнитурата и капака не лягаше плътно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъхането на изгоряло масло го има и при мен - тече и от гарнитурите на капаците на клапаните и от тапите, гавно от задната страна на мотора (откъм купето). Маслото капе и/или се разпрашава от вихри въздух и попада на горещите колектори. Няма оправия, тръгнат ли да текат тия капаци... 
Калпава картерна вентилация също омаслява тая зона. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За картерната - мисля да надуя цялата система с дим и да видя дали ще изпуска отнякъде.

 

Иначе за мириса - понеже аз много не усещам миризми ( не е ковид 😁) вчера питах един приятел и каза, че не усещал нищо. Явно със смяната на капаците е намаляло. 

На 19.01.2023 г. at 15:13, TiL написа:

Да ъпна темата... Как се решаваше проблема с лагера на кардана?

 Стават ли тези лагери, които ти пратих?

Редактирано от plamen2453
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност като стана дума... как се проверява картерната вентилация? Как да съм сигурен дали клапаните работят коректно. Обмислям по-натам тази година да сваля мотора за ревизия, да обслужа главите, вериги, дай боже и биели и турбини... Та се чудя дали да не сменя цялата картерна вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих в срвиз където уж имат smoke машина, която надува всички въздушни пътища и ако има теч се вижда дима откъде се процежда. 40 лева струва теста. Сервиза е https://airshox.eu/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тоя клапан дето влиза в Y-pipe-a, така наречения CVV, някъде бяха писали как се тества. Мисля, че трябва само в едната посока да пропуска.

За изпускане на вакуум може да си погледнеш fuel trims на 32-ри канал. Ако са над +1-2% за idle значи има изпускане. Хубаво е да са около 0%

Аз съм си направил една проста система с цигара за вкарване на дим в маркучите и следя откъде изпуска.

Редактирано от plamen2453
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...