TiL Posted January 25, 2023 Author Report Share Posted January 25, 2023 Дай снимка на тая проста система та да не пуша цигарите напразно 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 26, 2023 Report Share Posted January 26, 2023 Ето това е. Два маркуча с подходящ размер и буркан достатъчен да влезе цигара. Ако маркуча е прозрачен можеш да видиш какво ти се случва с белите дробове. 😁 През единия надуваш въздух с компресора за гуми, а другия с цигарата го вкарваш в маркучите. Това го бях гледал от някой форум, но на предишния ми тръц съм откривал не един спукан маркуч, който на пръв поглед е перфектен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted January 29, 2023 Report Share Posted January 29, 2023 Да ви кажа какво стана по коледните празници. Колата я взех ноември. Обслужих я от-до + нов съединител, че я купих на репатрак от Бургас до София (пустия мерак да е ръчка). На първия сняг се качихме на Витоша с братята, горе обърнахме и спряхме малко за охлаждане. И гледам от капака излиза леко пара... Беше се появило едно леко почукване.. (брата ми се смееше, че съм продухал катализаторите, които ги нямам) Та погледнах температурата и беше към 115 градуса. Отварям капака и гледам няма антифриз, а лампа не светеше 😑. Закачих я на лаптопа бързо и по ЕКУ показваше 123 градуса и то без антифриз. Бях се ядосал, защото още не й се бях накефил и си викам край .. ще има основен ремонт. След като се охлади установихме, че бързата връзка от радиатора долу от пасажерската страна се е извадила. Най-вероятно някой майстор си е оставил ръцете, защото успяхме да я вкараме само като намазахме уплътнението с масло. (Ремонтирахме на снега и бяхме премръзнали). За щастие се обезвъздуши и вече имам 2к км без проблеми. Няма газове в антифриза и не надува маркучи. Не бях прегрявал мотор, но се оказа, че е кораво куче 😁 Датчика на антифриза се оказа, че отчита наличието на антифриз, дори когато няма. Та смених казанчето и вече имам работещ датчик.. Извода е, че може и вие да си го проверите като сменяте антифриза. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gamensh Posted February 5, 2023 Report Share Posted February 5, 2023 Здравейте, от известно време съм собственик на ц5 2.7тт BES. Колата е обслужена, ремъци вериги и т.н. Има няколко неща, които ми се иска да оправя: - при рязко ускорение на моменти от 3к оборота спира да ускорява. Пускам газта, пак газ и тръгва. На моменти и това не помага и не иска да върви... Къде в Пловдив някой може да я погледне, някой кадърен да я прочете? - мотора е с новите бобини и букси оргинално. Понеже от 6бр има 3 вида различни бобини, ми се иска да взема от червените. Какви точно трябва да са? - когато взех колата беше с масло 5в50, маслото държеше доста ниски градуси- около 80° при извънградско с 100км/ч примерно септември месец. Сега по препоръка на колеги с такива коли е с 5в40. Днес примерно на планинско бавно каране стигаше до малко над 100° маслото. Какви градуси са океу за тези мотори? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted February 13, 2023 Report Share Posted February 13, 2023 Аз съм с масло лики моли 4200 5w30 и при мен нормално държи около 90 градуса, но ако й давам повече зор на баирите се е качвало до 110 и това зимата... Лятото ще видя как ще се държи, че я имам от ноември. При мен го има това заглъхване около 3к оборота, но е рядко и нямам представа от какво е.... Прави го на бензин, на газ не я натискам толкова, че да забележа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted April 20, 2023 Report Share Posted April 20, 2023 Здравейте, сигурно е дъвкано много пъти, но имам един въпрос. Как се разбира дали веригите са за смяна? Банк 1 е -7, а банк 2 е 1. Бие ми мисфайър на различни цилиндри като е в покой, но си върви доста добре и няма тракане от веригите дори и като паля. Гледам повечето сменят само оптегачи за които доколкото знам не се сваля ангренажа, но за веригите май трябва ако не се бъркам? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoll0v92 Posted April 25, 2023 Report Share Posted April 25, 2023 Привет на всички.Имам проблем с цилиндри 4-5-6 .Дава ми следните грешки Audi 16684. audi 16688/89/90 fault code Сменени 6 свещи Тези грешки ми ги набива при по-рязко даване на газта.При плавно каране не се получава ако не се лъжа ,тъй като колата я имам от скоро.Колата е с газова уредба.Възможно ли е да е от недостиг на газ?На бензин не съм пробвал все още. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted April 25, 2023 Report Share Posted April 25, 2023 На първо време виж дали и на бензин го прави. Ако да, на въздушната кутия има два комутатора (ако си със стария модел бобини). Размени ги и виж дали ще се смени грешката на цилиндри 1-2-3. Ако го прави само на газ те съветвам първо да си смениш филтрите на газовата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoll0v92 Posted April 26, 2023 Report Share Posted April 26, 2023 Днес я посръчках на бензин,не ми го направи този проблем.После я понатиснах и на газ ,също не го направи. Кода на двигателя е ARE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted April 27, 2023 Report Share Posted April 27, 2023 И аз съм с ARE.😁😆 При мен прави missfire само на празен ход и от време на време. Забелязах, че като сипя 100 октана нещата се подобриха, но пак си ги има. При мен двете вериги дават вече твърде голямо отклонение и го отдавам и на това или комутатори. При теб може и да е хлабава връзка. Ако имаш ваг ком виж какви стойности ти дават тримовете на 32ри канал. И на газ и на бензин провери след като си покарал няколко км колата. Провери и 93ти канал как са стойностите. На 91 и 92 като я сгазиш от 2000-6000 примерно, доколкото знам трябва да дава стойности 22-24 някъде. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vle4ugoto Posted April 28, 2023 Report Share Posted April 28, 2023 И аз да се вкюча неподготвен Това е 1 уникален мотор на ауди за времето си, и не само , но само при S4 /според мен/ и е грехота да го "убивате" на гас носи много на "бой" ако ви се наливат пари , ама дет се казва вече няма много живи набори :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted April 28, 2023 Report Share Posted April 28, 2023 Доколкото знам само на RS4 блока и като цяло двигателя е по-здрав така да се каже. Един колега беше писал, че при А6 крайните години също е усилен блока. Какво го прави по-уникален при S4? Доколкото за газта... така взех колата, но не съжалявам. Върви си идеално и нямам драми дори при 0.9-1 бар и на двете горива. Надали ще му се съкрати живота много с газта.(Има доста спорове по темата) Иначе и аз подкрепям мнението, че е едно добро творение, въпреки че няма нищо перфектно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoll0v92 Posted April 28, 2023 Report Share Posted April 28, 2023 Относно газта така я взех колата като цяло.Преди имах с4 пак на газ и нямах проблем.Относто проблема ми с текущата кола,мисля че се оказа газта.Днес я понатиснах на бензин и не се случи този проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted April 29, 2023 Author Report Share Posted April 29, 2023 Елам да ти го дам да му навърташ по 40-60к на година па ще те питам после на какво гориво ще го караш. Ти ако си си го взел да го вадиш събота и неделя си е твое решение, моя го карам всеки ден и определено ще го карам на газ. Па това че съм убивал мотора и другите простотии... след 100к на газ май спокойно мога да си позволя основен ремонт или друг мотор, който не е "убит" от каране на газ нали? Между другото на газ 100-150к не са му никакъв проблем. До колегата с прекъсванията, смени си бобините с такива за тфси и разкарай старите бобини и комутаторите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoll0v92 Posted May 1, 2023 Report Share Posted May 1, 2023 Колеги търсих из форума и немога да намеря някаква тема за конвертиране на бобините ,или аз нещо не търся като хората. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 (edited) Тук има доста полезна информация Edited May 2, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted June 4, 2023 Report Share Posted June 4, 2023 (edited) Вчера направих лек ъпгрейд на бобините. Бобини NGK - 6х54лв с отстъпката Оригинални преходни адаптери 077905390 - 6х8лв Преходни кабели от алиекспрес - около 50лв Всичко става бързо и без преправяне. Ще видим колко ще издържат тези бебели. Изглеждат ок и на тях пише 034. За жалост прекъсването на празен ход пак се появява макар и много рядко... Edited June 4, 2023 by plamen2453 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted June 4, 2023 Author Report Share Posted June 4, 2023 Адаптерите, които си ползвал не са за този тип бобина... трябват ти по-дебели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted June 4, 2023 Report Share Posted June 4, 2023 Амии забелязах, че може още да влезе, но пак си стои стабилно. Знаеш ли номера на правилните? (Не знаех, че има) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted June 4, 2023 Author Report Share Posted June 4, 2023 Не знам номера. То и без планките ще стоят стабилно 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted June 4, 2023 Report Share Posted June 4, 2023 Прав си, но поне да не влизат боклуци 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted June 21, 2023 Report Share Posted June 21, 2023 Здравейте колеги, Въпрос относно стоковите тампони на двигателя и скоростите на А6. Издържат ли К04ки, било то от RS4 или RS6? Ако ли не, какви препоръчвате. Гледам по чуждестранните форуми слагат от RS4. Всички ли пасват от там? Има и разни "тунинг" изпълнения, но ако някой има поглед над нещата, нека сподели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiL Posted June 22, 2023 Author Report Share Posted June 22, 2023 Май си се вкарал във филми с турбини? Бих сложил оем тампони за рс4 . Не едно или две негативни мнения чух за тунинг вариантите. Как реши проблема със "снадката" пред дросела... на ниско налягане вече втора ще хвърлям, а съм със стокови турбини. Вече трудно и на висока цена се намират алуминиевите тела... Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamen2453 Posted June 22, 2023 Report Share Posted June 22, 2023 Със снадката не съм имал още проблеми, но колата е при мен от 7 месеца само. Предишния собственик я беше сменил точно преди да я взема. Дали двата пластмасови въздуховода са вързани някъде? Моите висяха на нея и предполагам това щеше да я съсипе за отрицателно време. Иначе още е сток, просто събирам лека-полека части. Взех едни китайски K04-28/29 за 800лв и ще ги модифицирам, за да паснат. Четох доста из нета какво/що. Разглобих ги и ще им сменя карантиите отвътре с ремонтен комплект на мелет с цел да не запушат още като запаля. Ако не стане ще взема директно мелет средни части и готово. Отделно има още неща за доизпипване по тях като гейта и студената част(и още някоя китайска издънка). Взех кутия + Корпус за дебитомера от S6(същия като на RS4) и пасват перфектно. Само трябва да уплътня дебитомера, че на S6 е bosch, който се използва на RS4, а моя е хитачи. Всичко е хоби проект и сам ще ги слагам нещата и ще настройвам, но има време. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prokopoff Posted July 2, 2023 Report Share Posted July 2, 2023 Някой ще даде ли инфо от първа ръка какви кулери ползвате за замяна на заводските. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now