Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето това е. Два маркуча с подходящ размер и буркан  достатъчен да влезе цигара.

Ако маркуча е прозрачен можеш да видиш какво ти се случва с белите дробове. 😁

През единия надуваш въздух с компресора за гуми, а другия с цигарата го вкарваш в маркучите. 

Това го бях гледал от някой форум, но на предишния ми тръц съм откривал не един спукан маркуч, който на пръв поглед е перфектен.

IMG_20230126_092306939.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа какво стана по коледните празници. Колата я взех ноември. Обслужих я от-до + нов съединител, че я купих на репатрак от Бургас до София (пустия мерак да е ръчка).

На първия сняг се качихме на Витоша с братята, горе обърнахме и спряхме малко за охлаждане. И гледам от капака излиза леко пара... Беше се появило едно леко почукване.. (брата ми се смееше, че съм продухал катализаторите, които ги нямам)

Та погледнах температурата и беше към 115 градуса. Отварям капака и гледам няма антифриз, а лампа не светеше 😑. Закачих я на лаптопа бързо и по ЕКУ показваше 123 градуса и то без антифриз. Бях се ядосал, защото още не й се бях накефил и си викам край .. ще има основен ремонт.

След като се охлади установихме, че бързата връзка от радиатора долу от пасажерската страна се е извадила. Най-вероятно някой майстор си е оставил ръцете, защото успяхме да я вкараме само като намазахме уплътнението с масло. (Ремонтирахме на снега и бяхме премръзнали).

За щастие се обезвъздуши и вече имам 2к км без проблеми. Няма газове в антифриза и не надува маркучи. Не бях прегрявал мотор, но се оказа, че е кораво куче 😁

Датчика на антифриза се оказа, че отчита наличието на антифриз, дори когато няма. Та смених казанчето и вече имам работещ датчик..

Извода е, че може и вие да си го проверите като сменяте антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от известно време съм собственик на ц5 2.7тт BES. Колата е обслужена, ремъци вериги и т.н. Има няколко неща, които ми се иска да оправя:

- при рязко ускорение на моменти от 3к оборота спира да ускорява. Пускам газта, пак газ и тръгва. На моменти и това не помага и не иска да върви... Къде в Пловдив някой може да я погледне, някой кадърен да я прочете?

- мотора е с новите бобини и букси оргинално. Понеже от 6бр има 3 вида различни бобини, ми се иска да взема от червените. Какви точно трябва да са?

- когато взех колата беше с масло 5в50, маслото държеше доста ниски градуси- около 80° при извънградско с 100км/ч примерно септември месец. Сега по препоръка на колеги с такива коли е с 5в40. Днес примерно на планинско бавно каране стигаше до малко над 100° маслото. Какви градуси са океу за тези мотори? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с масло лики моли 4200 5w30 и при мен нормално държи около 90 градуса, но ако й давам повече зор на баирите се е качвало до 110 и това зимата... Лятото ще видя как ще се държи, че я имам от ноември.

При мен го има това заглъхване около 3к оборота, но е рядко и нямам представа от какво е.... Прави го на бензин, на газ не я натискам толкова, че да забележа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, сигурно е дъвкано много пъти, но имам един въпрос.

Как се разбира дали веригите са за смяна?

Банк 1 е -7, а банк 2 е 1. Бие ми мисфайър на различни цилиндри като е в покой, но си върви доста добре и няма тракане от веригите дори и като паля. Гледам повечето сменят само оптегачи за които доколкото знам не се сваля ангренажа, но за веригите май трябва ако не се бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Имам проблем с цилиндри 4-5-6 .Дава ми следните грешки

Audi 16684.

audi 16688/89/90 fault code

 

Сменени 6 свещи

 

Тези грешки ми ги набива при по-рязко даване на газта.При плавно каране не се получава ако не се лъжа ,тъй като колата я имам от скоро.Колата е с газова уредба.Възможно ли е да е от недостиг на газ?На бензин не съм пробвал все още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време виж дали и на бензин го прави. Ако да, на въздушната кутия има два комутатора (ако си със стария модел бобини). Размени ги и виж дали ще се смени грешката на цилиндри 1-2-3.

Ако го прави само на газ те съветвам първо да си смениш филтрите на газовата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я посръчках на бензин,не ми го направи този проблем.После я понатиснах и на газ ,също не го направи.

Кода на двигателя е ARE. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ARE.😁😆

При мен прави missfire само на празен ход и от време на време. Забелязах, че като сипя 100 октана нещата се подобриха, но пак си ги има.

При мен двете вериги дават вече твърде голямо отклонение и го отдавам и на това или комутатори. 

При теб може и да е хлабава връзка. Ако имаш ваг ком виж какви стойности ти дават тримовете на 32ри канал. И на газ и на бензин провери след като си покарал няколко км колата.

Провери и 93ти канал как са стойностите.

На 91 и 92 като я сгазиш от 2000-6000 примерно, доколкото знам трябва да дава стойности 22-24 някъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се вкюча неподготвен :) Това е 1 уникален мотор на ауди за времето си, и не само , но само при S4 /според мен/ и е грехота да го "убивате" на гас :) носи много на "бой" ако ви се наливат пари , ама дет се казва вече няма много живи набори  :

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам само на RS4 блока и като цяло двигателя е по-здрав така да се каже. Един колега беше писал, че при А6 крайните години също е усилен блока. Какво го прави по-уникален при S4?

Доколкото за газта... така взех колата, но не съжалявам. Върви си идеално и нямам драми дори при 0.9-1 бар и на двете горива. Надали ще му се съкрати живота много с газта.(Има доста спорове по темата)

Иначе и аз подкрепям мнението, че е едно добро творение, въпреки че няма нищо перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно газта така я взех колата като цяло.Преди имах с4 пак на газ и нямах проблем.Относто проблема ми с текущата кола,мисля че се оказа газта.Днес я понатиснах на бензин и не се случи този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елам да ти го дам да му навърташ по 40-60к на година па ще те питам после на какво гориво ще го караш. Ти ако си си го взел да го вадиш събота и неделя си е твое решение, моя го карам всеки ден и определено ще го карам на газ. Па това че съм убивал мотора и другите простотии... след 100к на газ май спокойно мога да си позволя основен ремонт или друг мотор, който не е "убит" от каране на газ нали? Между другото на газ 100-150к не са му никакъв проблем.

 

 

До колегата с прекъсванията, смени си бобините с такива за тфси и разкарай старите бобини и комутаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги търсих из форума и немога да намеря някаква тема за конвертиране на бобините ,или аз нещо не търся като хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има доста полезна информация

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вчера направих лек ъпгрейд на бобините.

Бобини NGK - 6х54лв с отстъпката

Оригинални преходни адаптери 077905390 - 6х8лв

Преходни кабели от алиекспрес - около 50лв

Всичко става бързо и без преправяне. Ще видим колко ще издържат тези бебели. Изглеждат ок и на тях пише 034.

За жалост прекъсването  на празен ход пак се появява макар и много рядко...

Screenshot_20230604-110038.png

Screenshot_20230604-105504.png

Редактирано от plamen2453
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги, 

Въпрос относно стоковите тампони на двигателя и скоростите на А6. Издържат ли К04ки, било то от RS4 или RS6?

Ако ли не, какви препоръчвате. Гледам по чуждестранните форуми слагат от RS4. Всички ли пасват от там?

Има и разни "тунинг" изпълнения, но ако някой има поглед над нещата, нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си се вкарал във филми с турбини? Бих сложил оем тампони за рс4 . Не едно или две негативни мнения чух за тунинг вариантите.

Как реши проблема със "снадката" пред дросела... на ниско налягане вече втора ще хвърлям, а съм със стокови турбини. Вече трудно и на висока цена се намират алуминиевите тела...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със снадката не съм имал още проблеми, но колата е при мен от 7 месеца само. Предишния собственик я беше сменил точно преди да я взема. Дали двата пластмасови въздуховода са вързани някъде? Моите висяха на нея и предполагам това щеше да я съсипе за отрицателно време.

Иначе още е сток, просто събирам лека-полека части. Взех едни китайски K04-28/29 за 800лв и ще ги модифицирам, за да паснат. Четох доста из нета какво/що. Разглобих ги и ще им сменя карантиите отвътре с ремонтен комплект на мелет с цел да не запушат още като запаля. Ако не стане ще взема директно мелет средни части и готово. Отделно има още неща за доизпипване по тях като гейта и студената част(и още някоя китайска издънка).

Взех кутия + Корпус за дебитомера от S6(същия като на RS4) и пасват перфектно. Само трябва да уплътня дебитомера, че на S6 е bosch, който се използва на RS4, а моя е хитачи.

Всичко е хоби проект и сам ще ги слагам нещата и ще настройвам, но има време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...