inkasa Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Здравейте, Става въпрос за Audi A3 8L 1.9TDI 110hp. Преди два дни докато я карах ми даде сигнал, че горивото е на привършване. След 2 минути колата огасна докато я карах. Спрях и се опитах няколко пъти да запаля, но не стана. Стрелката не беше на първата червена чертичка дори - а си мери правилно горивото, карал съм доста километри със сигнал за свършващо гориво. Помислих, че се е прецакал нивомера на горивото, налях 10 литра, мъчих, мъчих, и неще. Накрая разкачих маркуча, през който минава гориво от резервоара към горивния филтър, с помпа и с уста пробвах да всмуча, тъкмо тръгва да идва гориво и като го пусна се връща обратно в резервоара. Напълних филтъра отново с гориво от туба, и на третия път запали. Бях закачил маркучите обратно, разбира се. Минах 1-2 километра и същата работа, пак огасна. Проблема е очевиден, не може да дърпа гориво от резервоара. Може ли да се оправи това в домашни условия? Предполагам, че някъде има задръстване. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko5979 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 сигурно се е запушила цедката в резервоара трябва да извадиш цялата кошница отдолу е цедката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 За да я извадиш под седалката или в багажника има една триъгълна ламарина на три болта. Махаш я и намираш това:Ето и филмче по процедурата:https://www.youtube.com/watch?v=4hnFhg2qAhshttps://www.youtube.com/watch?v=TciQ9RlAzH0 Това което спестяват/не успяват да покажат във филмчето а аз срещнах като трудност е:1. Отварянето на пластмасовия пръстен без инструмент2. Внимателното изваждане на горивопровода (всъщност за него казват но не знам доколко е ясно) - първо трябва да изчистш добре, после стискаш метала, натискаш надолу и вадиш. Като му хванеш чалъма става лесно.3. После като вадиш самата сонда (жълтото от моята снимка) излиза трудно заради мъркучите - трябва да напъхаш внимателно ръка и леко да ги стиснеш за да излезне4. После разглобяваш и разглеждаш сондата като внимаваш да не счупиш нивомера за гориво.5. Отбелязвай си накъде е сглобена за да работи ОК с маркучите и нивомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 (Редактирано) Вадиш маркуча на входа на филтъра и надуваш към резервоара с оста. Така ще се разпръснат боклуците, който са се набили на цедката и ще можеш да покараш известно време докато не се задъни пак Колегата ти е показал кошница с ел. помпа, а ти май нямаш? Пластмасовия винт се предава много лесно с дървено трупче и чук. После се стяга на ръка. Кошницата обикновено има маркер на нея и на резервоара, който трябва да съвпадната, че да показва нивомера вярно. Редактирано 28 Май 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Маркера на купето е ориентировъчен и като завъртиш пластмасата не съвпада абсолютно точно (поне при мен). Иначе тая помпа в сондата при мен е голяма въпросителна за какъв чеп е при условие че не е подкачваща. Но и да няма се същото - сондата се разглабя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Да не е резервоара тип "мЪди", на две нива и да равни? Принципно ако има помпа която е подкачаща, с духане през маркуча няма да се случат нещата, защото тя ще е като тапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Не е - аз съм с предно и пак има - затова го споменавам. Щом колегата има такъв проблем е най-добре да отвори сондата - пък нищо не му пречи като я отвори да продуха и горивопровода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inkasa Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Почистихме цялата кошница + цедката, имаше някакви слузести черни боклуци (мисля да почистя и резервоара, че не ми се мисли с какво е пълно дъното). Но, проблема не бе решен отново, пак закъсах днес. Бях напълнил самия горивен филтър с гориво, но нямах помпа да опитам да всмуча от маркуча от резервоара, рекох, че е от боклуците по цедката, ама не. Преди да изляза на път я покарах доста и нищо й нямаше. Възможно ли е самите маркучи да са запушени? Също така се получаваше някакво цъкане отпред, като подавах газ. И, какво разбутах като отварям цедката не знам, сега не ми отчита на таблото горивото изобщо, а стрелката я обърнах както си беше в началото, обозначен на белия капак. Може ли да е записало грешка, че не бях разкачил и акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 И да им грешки едва ли е от тях. Колко ти е горивото в резервоара? Не ми се замисля каква е организацията на тия каркучи по кошницата, но ако има спукан и е над нивото на нафтата може да взима въздух оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inkasa Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) Резервоара в момента е почти на половина пълен. Редактирано 29 Май 2015 от inkasa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Запали колата на туба, да локализираш проблема дали е в гориво-подаването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Покарай колата с отворена капачка на резервоара, колкото за проба.При задръстени отдушници се получава вакуум, който пречи на подкачващата помпа да си върши работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 На ГНП трябва да имаш щуцер през който минават тръбичките за обратната нафта,разглоби го,вътре в него има една много финна цедка,трябва да я промиеш хубаво,най вероятно се е задръстила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inkasa Публикувано 31 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Проблема е бил в бялата кошница, точно там където става съединяването й с буксите, които отвеждат към горивния филтър. Тръбичката от която се извлича горивото е била задръстена. С помпа с налягане я отпушихме, изстреляха се черни мръсотии. Покарах я около 20 километра, наред е всичко. Единственото нередно, което виждам, е че като си седи на свободна, стрелката на обортомера прави леки вълнообразни движения. А най-много такива движения прави при палене. Преди не го правеше. През прозрачния маркуч от горивния филтър към двигателя не се виждат мехури (въздух). Каква може да е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 а смени ли горивния филтър след като продуха системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване