Jump to content

Проект - фейслифтинг към 2008+


qnkov

Recommended Posts

  • Отговори 185
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Голямата площ на огледалата, която поема въздушната струя. Аз лично усещам голяма разлика - возих се и на шкода октавия със същите огледала и на ауди а4 б8. Не ангажирам никого с мнението си просто аз виждам осезаема разлика в шума от огледалата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той говори за Dumbo огледалата, а не за последната ревизия.

Разликата в шума особено при различни коли може да е от доста фактори, но и аз помня, че с Янков говорихме точно за този шум.

Бях се засилил по едно време и аз да слагам такива огледала.

Сега мисля, че на А5 са като последната ревизия при А3 и аз лично никакви шумове не усещам с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повишеният шум от 2 кв.см. по-голямо странично огледало можеш да усетиш само ако полетиш! [emoji4] още не са измислили нещо, което да надшуми дизелов двигател, камо ли PD, да не говорим за шума от гумите/шосето. Ако някога си "чул" огледала, то нещо не е било наред с тях (счупване, нарушена сглобка). Имах такъв случай. Иначе - абсурд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в този скоростен интервал се провяват аеродинамични шумове при нарушена конструкция/цялост на огледалата. Ако всички е наред е абсурд да можеш да чуеш каквото и да било при минималната на практика разлика в площта на огледалата при аналогичната им аеродинамика.

Полезна информация е и че при A3 8P Facelift има TPI от Audi на тема шум от огледалата при тесен производствен интервал, където са допуснали малко по-голям толеранс между светловода на интегрирания мигач и черупката. Фиксът е лепенка, която се слага отвътре за да не допуска приникване на въздух и елиминира паразитния шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Привет колега,

случайно да си спомняш номерата на решетките за халогени /ляв и десен/ с хромираните рингове за фейслифтова S-line броня.

Намерих едни в и-бей, но въпреки описанието, мисля че са модела преди 2008. Така, че най-сигурно по номер да ги търся:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилните зависят и от двигателя.

В твоя случай това би трябвало да са:

8P0 807 681 M8P0 807 682 F

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте,

 

Дали случайно някой знае таблото от А3 2003- 2008 е същото като на А3 2008- 2012, понеже ми се налага да сменя моето, и прекалено много ме засилват с цената. Моята е 2010г?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ancer написа:

 понеже ми се налага да сменя моето, и прекалено много ме засилват с цената. Моята е 2010г.

Ако таблото което искаш да смениш е дизел, приготви се за доволна сума. Аз под 350 лева цена не съм виждал, пък после имаш и още 100 лева за обучение на новото.

А би ли споделил, защо ще сменяш таблото. Ако е повредено, може и да се поправи.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Може би не съм се изразил правилно :) На мен ми трябва табло без километража. Гръмнал е airbag- a и затова ми се налага да го подменя. 

Това значи ли че все пак би паснало от модела преди 2008, или има разлики и в него?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги искам да сменя управлението на климатроника с това на фейслифта. Има ли някаква особеност  , или са взаимозаменяеми ? Моето е 2004 година искам да сложа от 2009 г.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са!

В протокола на управление има дребни, но съществени разлики, които създават проблеми лятно време.

Ако искаш да си на сигурната страна трябва да интегрираш предния панел и врътки от фейслифт в твоя контролер. Не е plug&play, но е правено успешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че най-вероятно си със сингъл дин и дабъл дин панел на климатроника ще ти отзява от страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв може да ти изглжедат. На втори също. Но не са :)

Ако си със Single DIN, климатроникът седи по-нагоре в централната конзола и съответно е по-широк:

IMG_0080.jpg

 

Фейслифтовият климатроник е винаги от 2DIN и седи по-ниско, съответно е по-тесен:

2r5cbhw.jpg

 

Отделно софтуерните разлики, които ще ти създадат проблеми лятото.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой предположи ли, че човека може да е със Symphony || и съответно климатроника му да е за Double DIN въпреки, че е 2004-та година колата?

Така или иначе няма да работи коректно, но все пак :).

@anji1, ако централната ти конзола е като на снимката по-горе, поне ще остане варианта за смяната на предния панел и врътките и пак ще докараш фейслифт вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Хардерно е Plug&Play, но този който ще ти обучава имобилайзера, бая зор ще види. Познавам само един човек, който го може. Сподели после колко стотин лева те е струвало обучаването на имото.

 

P.S.

Няма ли да ти е малко тегаво, с табло в мили?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...