Jump to content

Проект - фейслифтинг към 2008+


qnkov

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Голямата площ на огледалата, която поема въздушната струя. Аз лично усещам голяма разлика - возих се и на шкода октавия със същите огледала и на ауди а4 б8. Не ангажирам никого с мнението си просто аз виждам осезаема разлика в шума от огледалата. :)

Link to comment
Share on other sites

Той говори за Dumbo огледалата, а не за последната ревизия.

Разликата в шума особено при различни коли може да е от доста фактори, но и аз помня, че с Янков говорихме точно за този шум.

Бях се засилил по едно време и аз да слагам такива огледала.

Сега мисля, че на А5 са като последната ревизия при А3 и аз лично никакви шумове не усещам с тях.

Link to comment
Share on other sites

Повишеният шум от 2 кв.см. по-голямо странично огледало можеш да усетиш само ако полетиш! [emoji4] още не са измислили нещо, което да надшуми дизелов двигател, камо ли PD, да не говорим за шума от гумите/шосето. Ако някога си "чул" огледала, то нещо не е било наред с тях (счупване, нарушена сглобка). Имах такъв случай. Иначе - абсурд!

Link to comment
Share on other sites

Не знам, трябва да се кача и в а3 примерно и след 130 км/ч до към 160 ще мога да кажа категорично.

Link to comment
Share on other sites

Точно в този скоростен интервал се провяват аеродинамични шумове при нарушена конструкция/цялост на огледалата. Ако всички е наред е абсурд да можеш да чуеш каквото и да било при минималната на практика разлика в площта на огледалата при аналогичната им аеродинамика.

Полезна информация е и че при A3 8P Facelift има TPI от Audi на тема шум от огледалата при тесен производствен интервал, където са допуснали малко по-голям толеранс между светловода на интегрирания мигач и черупката. Фиксът е лепенка, която се слага отвътре за да не допуска приникване на въздух и елиминира паразитния шум.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Привет колега,

случайно да си спомняш номерата на решетките за халогени /ляв и десен/ с хромираните рингове за фейслифтова S-line броня.

Намерих едни в и-бей, но въпреки описанието, мисля че са модела преди 2008. Така, че най-сигурно по номер да ги търся:zustimm:

Link to comment
Share on other sites

Правилните зависят и от двигателя.

В твоя случай това би трябвало да са:

8P0 807 681 M8P0 807 682 F

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Здравейте,

 

Дали случайно някой знае таблото от А3 2003- 2008 е същото като на А3 2008- 2012, понеже ми се налага да сменя моето, и прекалено много ме засилват с цената. Моята е 2010г?

 

Благодаря!

Link to comment
Share on other sites

Преди 4 часа, ancer написа:

 понеже ми се налага да сменя моето, и прекалено много ме засилват с цената. Моята е 2010г.

Ако таблото което искаш да смениш е дизел, приготви се за доволна сума. Аз под 350 лева цена не съм виждал, пък после имаш и още 100 лева за обучение на новото.

А би ли споделил, защо ще сменяш таблото. Ако е повредено, може и да се поправи.

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

Може би не съм се изразил правилно :) На мен ми трябва табло без километража. Гръмнал е airbag- a и затова ми се налага да го подменя. 

Това значи ли че все пак би паснало от модела преди 2008, или има разлики и в него?

Поздрави

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Здравейте колеги искам да сменя управлението на климатроника с това на фейслифта. Има ли някаква особеност  , или са взаимозаменяеми ? Моето е 2004 година искам да сложа от 2009 г.Благодаря!

Link to comment
Share on other sites

Не са!

В протокола на управление има дребни, но съществени разлики, които създават проблеми лятно време.

Ако искаш да си на сигурната страна трябва да интегрираш предния панел и врътки от фейслифт в твоя контролер. Не е plug&play, но е правено успешно.

Link to comment
Share on other sites

Да не говорим, че най-вероятно си със сингъл дин и дабъл дин панел на климатроника ще ти отзява от страни.

Link to comment
Share on other sites

На пръв може да ти изглжедат. На втори също. Но не са :)

Ако си със Single DIN, климатроникът седи по-нагоре в централната конзола и съответно е по-широк:

IMG_0080.jpg

 

Фейслифтовият климатроник е винаги от 2DIN и седи по-ниско, съответно е по-тесен:

2r5cbhw.jpg

 

Отделно софтуерните разлики, които ще ти създадат проблеми лятото.

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

А някой предположи ли, че човека може да е със Symphony || и съответно климатроника му да е за Double DIN въпреки, че е 2004-та година колата?

Така или иначе няма да работи коректно, но все пак :).

@anji1, ако централната ти конзола е като на снимката по-горе, поне ще остане варианта за смяната на предния панел и врътките и пак ще докараш фейслифт вид.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Здравейте колеги , купих си километраж от фейсово А3 , дали ще мога директно да го заменя с моя или е нужно нещо да се преправя?

20180213_161130.jpg

20180213_161124.jpg

Link to comment
Share on other sites

Хардерно е Plug&Play, но този който ще ти обучава имобилайзера, бая зор ще види. Познавам само един човек, който го може. Сподели после колко стотин лева те е струвало обучаването на имото.

 

P.S.

Няма ли да ти е малко тегаво, с табло в мили?

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...