B0lero Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте колеги от скоро се сдобих с ауди a4. Много бях щастлив до днес. Kогато копувах колата тя беше в сервиз (уж да и сменят сензора на снимката по долу ...) и казаха ,че всичко ще е ок , веднага след смяната му продавача се опита да запали но не успя , затвори вратата заключи отключи и запали след леко зачудване на двигателя. Както и да е лампата за Engine Managment си светеше на таблото а той прилично ме обеждаваше ,че единственото което трябва да направя е да я закарам за да и изчистят грешката. Така една седмица всеки ден по 100-тина километра с трудно палене но пали и днес един познат с про-машинка за грешки и така нататък взе че изтри грешката с идеята да оправим колата но уви колата така и не запали повече и постоянно излиза грешка за същия този сензор който вече смениха при покупката на автомобила. Утре сутрин ще я водим на Audi Specialist ,че да видим там какво ще кажат, някой имал ли е такъв проблем и може ли да ме ориентира накъде вървят нещата Благодаря за вниманието , ще опитам да подържам темата up-to-date за бъдещи подобни проблеми P.S забравих да спомена ,че жидея в Англия Компютъра казва :16706-Engine RPM Sensor - G28 No Signal P0322 No Signal No Communication - Intermittent 16705-Engine RPM Sensor - G28 Not A Plausible Signal P0321 No Signal/No Communication 16500-Coolant Temperature Sensor G62 Not A Plausible Signal P0116 Not A Plausible Signal-Intermittent Това е въпросния датчик който смениха пред очите ми и все още пазя стария ... Редактирано 14 Юни 2015 от B0lero Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Сигурен ли си че това е точния датчик? Предолагам мотора е ALT? Аз съм го сменял и този датчик е с кабел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 G28е датчик на коляновия вал и както е казал колегата с кабел и букса , а това на снимката е G40 датчик на разпределителния вал.Така че ако са сменили G40 не са отстранили повредата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B0lero Публикувано 15 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Днес по късно ще кача снимка на стария датчик който смениха с кабел е със сигурност , възможно ли е да е бушон след компютъра , колата палеше след като смениха датчика спря да пали след компютъра ... Днес по късно ще кача снимка на стария датчик който смениха с кабел е със сигурност , възможно ли е да е бушон след компютъра , колата палеше след като смениха датчика спря да пали след компютъра ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 (Редактирано) Кжлега на стария ми голф 4 ми се прецака точно така датчик на колянов вал или датчик на хол нещо такова беше че мисълта ми е карам я в сервиз при познат и вика лесна работа сменяме и тръгва да ама не зимам нов от магазина слагаме не пали пълен шок от там с много молби при ел маистор закача тои същата грешка вика лесна работа чакаи тука бърка в едно чекмеже вати един които по случаиност съвпадна по номер слагаме и шах пали на четвърт от там с новия датчик в магазина и рекламация и тъка за туи не се отчаиваи боклуци има мтого Редактирано 15 Юни 2015 от nasko62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B0lero Публикувано 15 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Това ме посъветва и моя човек с компютъра възможно е ... Утре ще имам информация и ще пиша ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване