Jump to content

Audi A4 B6 2.0 Petrol 2001


B0lero

Recommended Posts

Здравейте колеги :) от скоро се сдобих с ауди a4. Много бях щастлив до днес. Kогато копувах колата тя беше в сервиз (уж да и сменят сензора на снимката по долу ...) и казаха ,че всичко ще е ок , веднага след смяната му продавача се опита да запали но не успя , затвори вратата заключи отключи и запали след леко зачудване на двигателя. Както и да е лампата за Engine Managment си светеше на таблото а той прилично ме обеждаваше ,че единственото което трябва да направя е да я закарам за да и изчистят грешката. Така една седмица всеки ден по 100-тина километра с трудно палене но пали и днес един познат с про-машинка за грешки и така нататък взе че изтри грешката с идеята да оправим колата но уви колата така и не запали повече и постоянно излиза грешка за същия този сензор който вече смениха при покупката на автомобила. Утре сутрин ще я водим на Audi Specialist ,че да видим там какво ще кажат, някой имал ли е такъв проблем и може ли да ме ориентира накъде вървят нещата :) Благодаря за вниманието , ще опитам да подържам темата up-to-date за бъдещи подобни проблеми :)

P.S забравих да спомена ,че жидея в Англия :)

 

Компютъра казва :

16706-Engine RPM Sensor - G28 No Signal P0322 No Signal No Communication - Intermittent

 

16705-Engine RPM Sensor - G28 Not A Plausible Signal P0321 No Signal/No Communication

 

16500-Coolant Temperature Sensor G62 Not A Plausible Signal P0116 Not A Plausible Signal-Intermittent

 

Това е въпросния датчик който смениха пред очите ми и все още пазя стария ...

 

post-48830-0-57231100-1434322723_thumb.j

Редактирано от B0lero
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G28е датчик на коляновия вал и както е казал колегата с кабел и букса , а това на снимката е G40 датчик на разпределителния вал.Така че ако са сменили G40 не са отстранили повредата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по късно ще кача снимка на стария датчик който смениха с кабел е със сигурност , възможно ли е да е бушон след компютъра , колата палеше след като смениха датчика спря да пали след компютъра ...

Днес по късно ще кача снимка на стария датчик който смениха с кабел е със сигурност , възможно ли е да е бушон след компютъра , колата палеше след като смениха датчика спря да пали след компютъра ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кжлега на стария ми голф 4 ми се прецака точно така датчик на колянов вал или датчик на хол нещо такова беше че мисълта ми е карам я в сервиз при познат и вика лесна работа сменяме и тръгва да ама не зимам нов от магазина слагаме не пали пълен шок от там с много молби при ел маистор закача тои същата грешка вика лесна работа чакаи тука бърка в едно чекмеже вати един които по случаиност съвпадна по номер слагаме и шах пали на четвърт от там с новия датчик в магазина и рекламация и тъка за туи не се отчаиваи боклуци има мтого

Редактирано от nasko62
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...