audi4774 Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте колеги ! След смяна на всичко по предницата досадното тропане не спираше и днес реших да извадя рейката. Реших че е от нея,защото тропането се чува не само в движение,а и на място,като въртя волана на ляво-на дясно. Та въпроса ми е как да разбера как е рейката(дали е от нея) маншона на рейката е скъсан и омаслен. Как се проверява рейката,че я гледам като китайско писмо. Колата е ауди 80 б3 1.8 механична инжекция JN двигател.Благодаря предварително Редактирано 15 Юни 2015 от audi4774 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Тампоните на макферсоните смени ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Ами след като разкачиш кормилните щанги, пробвай при напълно изваден прът на рейката да го хванеш и да се опиташ да го разклатиш насам-натам. Не трябва да се осещат никакви хлабини.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Да,тампоните преди месец ги смених,а при развит до край прът не мърда изобщо и над валчето дето се захваща кормилния прът има едно капаче,което е с два болта за 13 ключ и между тях един болт за 10 ключ,който е за обиране на луфта(мисля) той е натегнат докрай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) Щом си я свалил стегни я на едно стабилно менгеме и изкарай докрай пръта. Хващаш пръта и започваш да го натискаш нагоре - надолу, напред-назад и следиш за луфтове. Редактирано 16 Юни 2015 от acpa4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Стегнах на менгеме и развих пръта до край, няма луфтове... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 19 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Капачето с трите винта дето е за обиране на луфта средното болче не трябвали да е шестограм,защото на моята рейка е за 10 ключ ? Та това средното болче го развих почти до край и като вартя на валчето където се захваща кормилния прът не върви,трябва с ключ да въртя на ръка не се върти,а би трябвало (мисля) като разхлабя двете крайни болчета на плочката и тръгва на ръка лесно. Да не би някой да е пипал и да е сложил по твърда и дълга пружина от оригиналната,защото колата ми много трудно завиваше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 19 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Никой ли...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 (Редактирано) Болт за ключ 10 си е. Нормално е да не можеш да въртиш пиньона(вала) лесно на ръка, когато е захванато за пръта и с волана рамото е по-голямо и е по-лесно. Когато развиваш другите 2 болта капачката се надига и затова се върти по-лесно, но се получава много голям луфт между зъбите и рейката ще хлопа. Ако искаш махни капачката и виж какво става вътре с пружината, виж дали наистина средния болт се навива и развива и да не му е развалена резбата. Редактирано 20 Юни 2015 от acpa4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 20 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Болта е добре и се навива, а кто стегна много болта нямали да завива адски трудно с мега усилия ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Не го натягай много, като сложиш рейката пак на колата, карай и усети как е волана. Ако е много стегнат и се върти трудно, тогава го охлаби малко. Ако пък има едно специфично чукане, което се чува под педалите и го усещаш във волана тогава трябва да се натегне. Общо взето когато правиш обратен завой при изправяне волана трябва да се връща сам, ако не охлабваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Аха,благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Взех друга рейка втора рака,но нещо не е наред. Като вадихме старата рейка с един приятел карето,което държи кормилния прът се инатеше и неискаше да излиза и моя човек джаскаше кормилото доста и сега дори с откачена рейка има едно стържене на самото кормило и с закачена рейка има голям луфт и трака повече и от старата...какво аджаба се случва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване