raffa Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Здравейте колеги. Колата ми губи не малко вода , а като отворя капака да видя къде и що е мокро , няма теч и не знам кво да правя... преди месец-два гарнитура на главата смених (+ шлайфане) и сега майстора ми казва "няма как да е от гарнитурата пак , гаранция ти давам". Какъв може да е проблема? Между другото зимата като бях с антифриз губеше много малко, а сега колкото повече загрява и включва перката , толкова повече губи. Колатее АБК и е на газ. На някой ако му се е случвало подобен проблем с колата нека сподели (: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Огледай изпарителя за течове и виж в купето вътре дали е влажно може да се е спукало радиаторчето на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 трудно забележимо спукано маркуче/тръбичка. нормално е да изпуска различно с различни течности - антирфриза и водата са с различна плътност. И с повишаване на температурата плътността на водата намалява, за разлика от тази на антифриза. винаги е добра идея да си смениш всички маркучи отпред, за безопасност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ако е от радиатор или маркуч близо до мотора, може да не видиш теча, защото веднага се изпарява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 ще проверя пак по-внимателно тогава маркучите , иначе течове по купето няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PETAR SS Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Смени си О пръстена на тройника на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emich Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Провери О-пръстена отзад на главата, като тече не си личи. Също и отдолу водната помпа огледай. Най-добре се вижда теч на канал или подемник с фенерче и на студен двигател или поне не загрял. Сваляш кората (ако имаш) и скиваш всички, абсолютно(!!!) всички връзки и съединения. Течноста както знаем тече надолу, така че все ще го видиш тоя мистериозен теч . Успех и да не забравиш да се отпишеш после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Огледай покрай изпарителя и масления охладител.При мен също губи, но малко 1л/1500км. и доливам, че нямам време за сервизи в момента.Поне при мен сълзи от тях.Както са казали колегите, фланеца зад мотора задължително да се погледне и смени О-ринга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Видяхте ли темата откога е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване