lukcho Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) След каране около 5 километра на 6000 оборота се разчука мотора. Масло "елф" на 1200километра.След отварянето се оказа че на 2 и 3 цилиндър биелните лагери са започнали да се превъртат в биелите. Почиствахме шийките на вала и сменихме биелните лагери и помпата (втора употреба по-добра уж от моята). След двадесет километра филма с лагерите се повтори. По вала се виждат драскотини и се усещат, като се пипа с пръст. Според майстора това не е проблем. Чувам мнения че тези мотори не могат да се ремонтират. Можело да има и други проблеми. Не ми е светвала лампа за маслото и при двете разчуквания. Сменяни са маслото и филтъра. Въпроса е дали да сменям целия мотор или да търся вал с лагери. Моля някой който е решил сходен проблем за мнение, майстора казва да се смени целия мотор, че е най-добре. Редактирано 17 Юни 2015 от lukcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 колега не съществува мотор който да не може да се отремонтира.това което пишеш за драскотините по вала и за превъртелите лагери само със зачистване не се получава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) Вал едва ли е повече от 80-100лв и 20-30лв за биела.....Ако става дума за Ауди 80, вероятно и цял мотор може да се купи за тези пари.Аз знам, че щом е превъртял лагер се сменя цялата биела. Валът е недопустимо да има такива грапавини - по-добре го заглади с водна шкурка. Другото, което знам е, че мотор не се затваря, без да се измери. Когато си правих моя ремонт открих, че (почти) никой в БГ не мери хлабини в лагерите, но поне валът подлежи на евтино и елементарно измерване. Редактирано 18 Юни 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Явно няма добро смазване или ремонта е бил калпав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Извади си валчето, занеси го на шлайфче, едно комплектче лагерчета, слагаш и имаш почти нов мотор. Валът е недопустимо да има такива грапавини - по-добре го заглади с водна шкурка.Много моля, недей....., само това не, плийз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Биелните болтове сменихте ли ги, като затваряхте мотора? На този мотор биелните болтове, могат ли да се ползват многократно според Ауди, ако не сте ги сменили? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Колега, извинявай, ама никакъв ремонт не сте направили.Превъртал ми е лагер на мотор на VW. Вала се шлайфа задължително, нови лагери ремонтен размер.Биелите - стяга се биелата празна без лагер и без да е на вала и се измерва с индикаторен часовник за елипси. Това го прави майстора, който шлайфа коляновия вал. Най-добре е да вземеш други биели от работещ мотор. Аз тогава не смених биелите, макар че трябваше. В резултат на това мотора не можеше да превърти на стартер. Наложи се дърпане около километър да се поразкара. След това нямаше драми около 20 000 км. После продадох колата и не знам какво е станало. Не пишеш с какъв мотор си, но голо АВК струва най-много 200 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) Мотора е АБК от 94 година с пластмасовото клапанче за празния ход. Май ще търся да сменя гол мотор. Ще звънна из форума да видя. Ама да видим, че парите си вървят, а колата не. Редактирано 18 Юни 2015 от lukcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Ами аз не съм такъв специалист в тази област. Утре ще сменяме вала биелите и буталата евентуално. Ще се проверява и помпата пак пък да видим. Ми ще трябва да се вади мотора. То не че е по-добре ама май тоците се правят по-лесно. Макар, че един фалшив палец (но нов "оригинален" Бош) ми скъса нервите преди време. Оттогава сменям едно по едно но сега май ще се сменят повече неща наведнъж. Намерих вероятно добра долна част. И ще прехвърляме в моя блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Ми да приключа нещата. Ново долнище на мотора. Не стават и лагерите на вала за маслената помпа и делкото. Според специалисти в сервиза се е повредил датчика за високо налягане при което няма как да се разбере, че налягането в мотора е около една атмосфера и не светят никакви мини чекове и други. Помпата се е скапала (тя наистина чак дрънка) и на високи обороти не е имало добро мазане. Но не достатъчно за да светне лампата от датчика за ниско налягане. Доста тъпо но това е положението. Сега като му сложа манометрите и термометрите и го върна във времето когато хората си гледаха стрелките се надявам да няма проблеми. Аз и без това не съм фен на компютри които вземат решения вместо хората. Стига хората да знаят за какво става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване