Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, става въпрос за Ауди А6 ц5 Авант 2.5 тди 150 коня-афн (мисля че беше кода) ... Един приятел наскоро си купи горепосочения автомобил, всичко си му беше наред, докато не отиде в един сервиз за смяна на масло и филтри и от там се почна с проблемите: Първия ден си вървеше осезаемо по-добре, филма започна след като я паркирахме и я оставихме за около 12 часа , на сутринта се качваме и запали с 300 зора от 7-мия път. Решихме да я погледнем и се оказа че има въздух в прозрачното маркуче след горивния филтър. Обезвъздушавахме я сами около час и половина ,че и повече и най-накрая запали. Оставихме я пак на паркинга и на следващия ден пак същото. Решихме да я върнем в сервиза да я поправят ,но след като си я взехме обратно ,започна да пуши сив дим (много) и спря да ускорява.Качих се да я пробвам и факт ,колата ускорява от 1800 оборота до 2700 ,като за кола без турбо и то при леко натиснат педал на газта, за да сменя в ниските обороти, а след 3000 оборота колата ръмжи ,но не ускорява повече и трябва да и отпусна газта , за да качи една предавка и пак между 1800 до 2700 да започне лека-полека да ускорява. Ако и "набийш" кикдаун-а, забива "муцуната" и оборотите падат ,все едно натискаш спирачката, а не газта. Отидохме в друг сервиз и я закачаха на VAG-COM излизаха някакви грешки ,изтриха ги и колата почва да забива на 2700 за около 2 секунди и стига до 3000 и повече не иска да покачи оборотите. Стигнаха до 2 извода: комплект ремъци(направо обслужване) или ГНП... Моля Ви дайте някакви предложения какъв може да е проблема , проблема е че не сме в България ,а в Чехия и не можем да посетим някой по-читав майстор от форума. Благодаря на отзовалите се колеги, Поздрави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно е сбъркан сервиза, гледали са колата като голям камИк.

Първия проблем са го причинили със смяната на горивния филтър - незатегнати тръбички за нафтата, или неуплътняващ трипътен клапан отгоре, вследствие на което след престой се пълни с въздух най-високата точка - прозрачната тръбичка към ГНП.

 

Втория проблем как са го постигнали и какво са барали, само в сервиза си знаят, забиването вероятно е от пренадуване на турбото... Можеше поне да се поинтересувате какви грешки са били записани. Това за смяната на ремъците и ГНП като решение е смехотворно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е смехотворно,а направо плачевно... Една торба пари и накрая нищо. Показа две грешки на дюзите, иначе нищо друго... Гадното е ,че колата е купена преди месец, а е карана само 3-4 дни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли всичко това да се случва поради,това че е въртяла помпата на сухо дълго време (при нас повече от час и половина,а при "майсторите" 3 часа и нещо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако колата не пуши като се настъпва, значи ли че има някакъв проблем? Това е единственият дизел който съм карал и не пуши никога - нито при запалване, нито при настъпване, нито при форсиране на място. Някъде из другите теми беше споменато че това означавало начален проблем с ГНП. Така ли е?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата TDI_Fan има съображения по въпроса и ги е изказал във въпросната тема.

Иначе при мен преди думне ГНП и след абсолютно пълно рециклиране (включително нов корпус на помпата, всякакви буталца и т.н.) и след ремонта колата не е пушела грам в никакъв режим на натоварване (AKN).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето това значи, но имай предвид, че може и да е запушен някои катализатор (при мен примерно са 3).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, така и така сме на темата за ГНП. Някои от вас дори са го ремонтирали. Какви са симптомите му и как човек може да разбере че има проблем в него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4-ти канал на VCDS пускаш Basic settings и гледаш дали върти до 14-15 гардуса предварение при не-повече от 10% на управлвяащия клапан(има писано в раздел дизел). Всичко друго на стенд за съжаление. Има много в англоезичните форум за VP44. Обикновенно износването дори не е в самите помпени групи а в управляващите налягането клапанчета които струват стотинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А чисто симптоматично, като изключим диагностиките? Примерно - трябва да почне да прекъсва, да не пали, да не върви ли? Какво в поведението на колата трябва да се промени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , колата излезе от сервиза най-накрая и върви по-прилично и от преди... Проблема се оказа че е в някакви датчици (за температурата и турбото) и не излезе скъпо ,около 150-200 лв с труда. Благодаря на отзовалите се по проблема и внимавайте с "майсторите", че здрави коли влизат в сервиз и излизат с проблеми и бъгове..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А чисто симптоматично, като изключим диагностиките? Примерно - трябва да почне да прекъсва, да не пали, да не върви ли? Какво в поведението на колата трябва да се промени?

Най-често или гасне изведнъж или не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вече като те остави на пътя, а симптоми няма колега както си караш и бам - като гръм от ясно небе  :blush:

И аз съм се интересувал и по сервизи съм питал, но няма симптоми. Знам само, че ако ти изгори електрониката това не е без причина и запояване на нов по-мощен транзистор или каквото там се прави не помага, трябва сервиз със стенд и кадърни мастери  :flehan:

Все пак едно е сигурно - рано или късно, ще стане  :hilezh: Аз само се моля да е пред вкъщи, или пред някой сервиз... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , колата излезе от сервиза най-накрая и върви по-прилично и от преди... Проблема се оказа че е в някакви датчици (за температурата и турбото) и не излезе скъпо ,около 150-200 лв с труда. Благодаря на отзовалите се по проблема и внимавайте с "майсторите", че здрави коли влизат в сервиз и излизат с проблеми и бъгове..

Кои са тези датчици и какво точно са правили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са датчиците ,два на брой и се наложи да откачат датчика ,който показва температурата на антифриза иначе много време върти преди да запали,а с откачен датчик пали от ряз. Нямам си и на идея на какво се дължи ,откачена работа

post-88678-0-01219500-1435120736_thumb.j

post-88678-0-65740500-1435120988_thumb.j

post-88678-0-81169600-1435121157_thumb.j

post-88678-0-59366200-1435121533_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ми кажете ако някой може естествено зашо като изрежз колата на втора няйой път ми забива все едно че свършва горивото прави го само на втора скорост.колата е 2.5 150 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи когато го направи имам чувството че свърши нафтата но отпусна ли газтя си работи нормално не тресе не прекъсвя.след това се оправя и си се форсира нормално.сменил съм дилтри и всичко което е свързано с горивото и си го прави от време на време.Страх ме е да не стане нещо щито ми предстои пътуване след два дни до гърция.ходих да я гледат на ваг ком но всичко е в нормата.Затова ми е чудно как се получава това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...