nestle_2o1o Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Здравейте колеги, става въпрос за Ауди А6 ц5 Авант 2.5 тди 150 коня-афн (мисля че беше кода) ... Един приятел наскоро си купи горепосочения автомобил, всичко си му беше наред, докато не отиде в един сервиз за смяна на масло и филтри и от там се почна с проблемите: Първия ден си вървеше осезаемо по-добре, филма започна след като я паркирахме и я оставихме за около 12 часа , на сутринта се качваме и запали с 300 зора от 7-мия път. Решихме да я погледнем и се оказа че има въздух в прозрачното маркуче след горивния филтър. Обезвъздушавахме я сами около час и половина ,че и повече и най-накрая запали. Оставихме я пак на паркинга и на следващия ден пак същото. Решихме да я върнем в сервиза да я поправят ,но след като си я взехме обратно ,започна да пуши сив дим (много) и спря да ускорява.Качих се да я пробвам и факт ,колата ускорява от 1800 оборота до 2700 ,като за кола без турбо и то при леко натиснат педал на газта, за да сменя в ниските обороти, а след 3000 оборота колата ръмжи ,но не ускорява повече и трябва да и отпусна газта , за да качи една предавка и пак между 1800 до 2700 да започне лека-полека да ускорява. Ако и "набийш" кикдаун-а, забива "муцуната" и оборотите падат ,все едно натискаш спирачката, а не газта. Отидохме в друг сервиз и я закачаха на VAG-COM излизаха някакви грешки ,изтриха ги и колата почва да забива на 2700 за около 2 секунди и стига до 3000 и повече не иска да покачи оборотите. Стигнаха до 2 извода: комплект ремъци(направо обслужване) или ГНП... Моля Ви дайте някакви предложения какъв може да е проблема , проблема е че не сме в България ,а в Чехия и не можем да посетим някой по-читав майстор от форума. Благодаря на отзовалите се колеги, Поздрави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Очевидно е сбъркан сервиза, гледали са колата като голям камИк.Първия проблем са го причинили със смяната на горивния филтър - незатегнати тръбички за нафтата, или неуплътняващ трипътен клапан отгоре, вследствие на което след престой се пълни с въздух най-високата точка - прозрачната тръбичка към ГНП. Втория проблем как са го постигнали и какво са барали, само в сервиза си знаят, забиването вероятно е от пренадуване на турбото... Можеше поне да се поинтересувате какви грешки са били записани. Това за смяната на ремъците и ГНП като решение е смехотворно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Не е смехотворно,а направо плачевно... Една торба пари и накрая нищо. Показа две грешки на дюзите, иначе нищо друго... Гадното е ,че колата е купена преди месец, а е карана само 3-4 дни.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 За съжаление проблемът в темата е много комплексен и няма как да се развие, без конкретни посочени детайли за насока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 ако са пипали центровката на помпата нормално да пуши и невърви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Възможно ли всичко това да се случва поради,това че е въртяла помпата на сухо дълго време (при нас повече от час и половина,а при "майсторите" 3 часа и нещо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 (Редактирано) А ако колата не пуши като се настъпва, значи ли че има някакъв проблем? Това е единственият дизел който съм карал и не пуши никога - нито при запалване, нито при настъпване, нито при форсиране на място. Някъде из другите теми беше споменато че това означавало начален проблем с ГНП. Така ли е? Редактирано 19 Юни 2015 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Колегата TDI_Fan има съображения по въпроса и ги е изказал във въпросната тема.Иначе при мен преди думне ГНП и след абсолютно пълно рециклиране (включително нов корпус на помпата, всякакви буталца и т.н.) и след ремонта колата не е пушела грам в никакъв режим на натоварване (AKN). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Общо взето това значи, но имай предвид, че може и да е запушен някои катализатор (при мен примерно са 3). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Ок, така и така сме на темата за ГНП. Някои от вас дори са го ремонтирали. Какви са симптомите му и как човек може да разбере че има проблем в него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 На 4-ти канал на VCDS пускаш Basic settings и гледаш дали върти до 14-15 гардуса предварение при не-повече от 10% на управлвяащия клапан(има писано в раздел дизел). Всичко друго на стенд за съжаление. Има много в англоезичните форум за VP44. Обикновенно износването дори не е в самите помпени групи а в управляващите налягането клапанчета които струват стотинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 А чисто симптоматично, като изключим диагностиките? Примерно - трябва да почне да прекъсва, да не пали, да не върви ли? Какво в поведението на колата трябва да се промени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 19 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Колеги , колата излезе от сервиза най-накрая и върви по-прилично и от преди... Проблема се оказа че е в някакви датчици (за температурата и турбото) и не излезе скъпо ,около 150-200 лв с труда. Благодаря на отзовалите се по проблема и внимавайте с "майсторите", че здрави коли влизат в сервиз и излизат с проблеми и бъгове.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 А чисто симптоматично, като изключим диагностиките? Примерно - трябва да почне да прекъсва, да не пали, да не върви ли? Какво в поведението на колата трябва да се промени?Най-често или гасне изведнъж или не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Това е вече като те остави на пътя, а симптоми няма колега както си караш и бам - като гръм от ясно небе И аз съм се интересувал и по сервизи съм питал, но няма симптоми. Знам само, че ако ти изгори електрониката това не е без причина и запояване на нов по-мощен транзистор или каквото там се прави не помага, трябва сервиз със стенд и кадърни мастери Все пак едно е сигурно - рано или късно, ще стане Аз само се моля да е пред вкъщи, или пред някой сервиз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Колеги , колата излезе от сервиза най-накрая и върви по-прилично и от преди... Проблема се оказа че е в някакви датчици (за температурата и турбото) и не излезе скъпо ,около 150-200 лв с труда. Благодаря на отзовалите се по проблема и внимавайте с "майсторите", че здрави коли влизат в сервиз и излизат с проблеми и бъгове..Кои са тези датчици и какво точно са правили? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Утре ще кача снимки на датчиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Това са датчиците ,два на брой и се наложи да откачат датчика ,който показва температурата на антифриза иначе много време върти преди да запали,а с откачен датчик пали от ряз. Нямам си и на идея на какво се дължи ,откачена работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 единия ми.мяза на темперстурен датчик ма другия незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 ...а другия за вакуум/налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Синьо-зеленикаквия си е темературен датчик 100%, другия не го знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Колеги да ми кажете ако някой може естествено зашо като изрежз колата на втора няйой път ми забива все едно че свършва горивото прави го само на втора скорост.колата е 2.5 150 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 може да пренадува турбината може и от помпата за др не се сещам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Значи когато го направи имам чувството че свърши нафтата но отпусна ли газтя си работи нормално не тресе не прекъсвя.след това се оправя и си се форсира нормално.сменил съм дилтри и всичко което е свързано с горивото и си го прави от време на време.Страх ме е да не стане нещо щито ми предстои пътуване след два дни до гърция.ходих да я гледат на ваг ком но всичко е в нормата.Затова ми е чудно как се получава това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване