Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Много въпроси... една тема :) Продължаваме:

 

1. Усилването (затягането) на волана (при увеличаване на скоростта) настройва ли се по някакъв начин или всякакви аномалии се смятат за проблем? Питам защото при комбито сега, мина ли 30-40км/ч волана си се стяга все едно със 180км/ч карам, докато при седана си се стягаше почти незабележимо и го разбирах някъде при 140-150, че вече е пристегнал добре.

 

2. Струва ми се че мотора на комбито е по-шумен, от към специфичния дизелов звук. Съмнявам се да липсва някоя кора или уплътнение, но не съм проверявал още. Като цяло мотора си работи абсолютно нормално. Въпросният шум от дюзите ли идваше или от работата на цилиндрите. Питам понеже ще сменям маслото и ще слагам добавка за дюзите, та да знам кое от двете да очаквам да даде ефект или пък ако някой знае че е болежка и от къде, ще е много полезно :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Защо ще слагаш добавка, зле ли са?

 

Вади бял пушек от време на време и в Ауди Пловдив твърдяха че 3 са за смяна. Същото ми казваха и за седана, но след добавката и пушека изчезна и дюзите влязоха в норма. Ауди още твърдяха че една е за смяна (също бяха 3 преди добавката), а гаражните майстори даваха зелена светлина на всички. Сега ще пробвам и с тази така, а ако не стане... дюзи имам :). Още не съм засякал разход, въпреки че борда показва някви имагинерно ниски стойности.

 

Комбитата, като цяло са по-шумни от седаните :)

 

По купето разбирам, особено багажника, но от двигателния отсег просто няма логика да е различно.

Link to comment
Share on other sites

Вади бял пушек от време на време и в Ауди Пловдив твърдяха че 3 са за смяна. Същото ми казваха и за седана, но след добавката и пушека изчезна и дюзите влязоха в норма. Ауди още твърдяха че една е за смяна (също бяха 3 преди добавката), а гаражните майстори даваха зелена светлина на всички. Сега ще пробвам и с тази така, а ако не стане... дюзи имам :). Още не съм засякал разход, въпреки че борда показва някви имагинерно ниски стойности.

По купето разбирам, особено багажника, но от двигателния отсег просто няма логика да е различно.

И аз забелязах че мойта работи по различно от на приятеля ми. Има едно тцъкане специфично и постоянно за него говоря при мен е по силно от при него питахме тук там когато ходим при майстора и се оказа че всичко е от дюлзите. Питам го добре де нали мойте са същите и са ОК както неговите а той ми каза че няма обяснение но има наблюдение че някой двигатели са по шумни от другите.

Link to comment
Share on other sites

Някой да чува вериги?

Аз нищо не чух. Записа е малко по-шумен/кънтящ от реалния звук който се чуваше.

 

Link to comment
Share on other sites

Някой колега с вагком в Синеморец?

Затва - пожарогасител, аптечка и... лаптопа и кабела в багажника, винаги... :)

Link to comment
Share on other sites

Че не се знае дросел ли ще гръмне, кормилна колона или ще ти светне с 200 ламБата за спирачките...

Link to comment
Share on other sites

Една питанка. Мойта кола отзад е с нормални крушки за осветяване на рег. номера. Ако ги заменя с оргинални лед на Ауди ще даде ли грешка или не. Ето за тези лед говоря.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=111310139461&alt=web

Edited by Tipp
Link to comment
Share on other sites

Слагай смело.

Мисля да минавам на Бардал с фюлерин. Сега съм с 5w30. Какво би станало ако я подкарам с 10w40?

Edited by zhelyazA6
Link to comment
Share on other sites

Да споделя преки наблюдения за маслото за 3.0 TDI. През 2008 имахме А8 3.0TDI D3, 2006год. Купихме го от Audi дилър в Германия, със сервизни документи, чек в Audi на 50000км. От тогава до 200 000 км, колата е карана само с 5w40 Mobil, 50/50градско/извънградско. Не е светил DPF и каквито и да са други лампи. Маслото е сменяно на 10 000km. В момента имам и 4.2TDI D3, абсолютно същия поход. Относно Фюлерина на Бардал, мога да кажа, че съм доста доволен от този продукт, макар че съм го слагал в бензинов битурбо мотор в комбинация с Mobil 5w50, не в дизелов.

Link to comment
Share on other sites

Аз предишната смяна сложих Симолюб на Бардал 0,5л.+Мотул 5/30. До момента съм минал с 10л. 12х.км. и мотора е доста по-тих и разхода е приличен! Сега мисля да го сменям пак със същата комбинация. Фюлериновата добавка 6 в 1 на Бардал е една идея по-добра според моят познат и дилър!

Старият тръц над 200х.км. го карах с Турбо протект+5/40 Мотул и си беше ОК.

Link to comment
Share on other sites

Светна ти чека ли?

Да бе светна, а само кабела е останал в мен. Изпушихедна цигара и огасна и още не се е обадил

Link to comment
Share on other sites

Изгоря ми задния десен габарит, от страната на калника,стопа който е там си работи?

 

audi a6 avant 2008

 някой имал ли е подобен проблем? само диодните крушки могат ли да се сменят или трябва цялата част ?

Link to comment
Share on other sites

Гледам тука разни таблици за вискозитета на маслото. Стигнах до заключението, че за нашия климат (особено пък Варненския) е по-подходящо масло 10w-40 (от минус 20 до над плюс 40 градуса). 

5w-30 (от минус 30 до над плюс 40 градуса) като, че ли е за по-студен климат, т.е. Германия и тарафа.

Някой с друго тълкование на цифрите?....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...