Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колко и какви болтове ми трябват за да закача кората под мотора към подкалниците?

Болтовете под кората си ги намерих, но тези мъничките даже незнам как изглеждат.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има комплекти за кората мисля че струват към 14лв

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам за ebay говориш, мойте са от там, но има само металните болтове.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самата кора под двигателя има по три дупки откъм всеки подкалник,в тях се щракват едни пластмасови легла,по около 1 лв. бяха нови оригинални. Съответно има и шест пластмасови болтчета,които минават от подкалниците през кората. Крайните две са леко по-дълги. Вътрешните бяха по 3-4 лв. нови оригинални,външните бяха по 7-8 лв.. Нямам достъп до ЕТКА в момента,да кажа точните номера,но доставчикът ти би трябвало да има. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегите за мненията и дадените съвети спрямо накладките. Вчера ги подмених с EBC Read stuff керамиката отпред и отзад и си оставих ОЕМ дисковете защото са нови и реших да ги изтъркам. Та първоначално спираха да кажем както предишните но вече след 250 км нещата са напълно различни кола не е спирала никога тъй отделно педала е доста по чувствителен и не трябва да прилагам почти никакво усилие. Предполагам, че ще има още подобрение след някой друг километър.Решил съм след като ги изтъркам тези дисковете да сложа USR серията на EBC и тогава очаквам да се събере като акордеон колата :D Благодаря отново на всички.!!!

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 10-на поредни пъти LoL

Човека е в Англия, такива експерименти не минават като в БГ...ненаказани.

Иначе честито и от мен, добър избор си направил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 250 в Англия отиваш на топличко и единствения допир с кола ще е когато те возят дълги години, а не като при нас - шуробаджанащина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених поплавъка на резервоара след като ми свърши нафтата, когатп стрелката стигна половината.

След 1 месец проблема е, че стрелката си работи когато резервоара е над 50% пълен, но стигне ли средата, стрелката си седи там и само на моменти показва реалното количество гориво.

Колата е куатро, къде може да е проблема?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Изникнаха няколко питанки. Първата е, че някой път се усеща миризма на изгорели газове в купето. Като включа климатроника се усилва, явно от някъде изпуска или нещо такова, не знам. От къде може да идват тези изгорели газове? Не е от уплътненията на дюзите, защото са сменяни, възможно ли е да е свързано със позапушен ДПФ и катализатор? Втората питанка е, че от известно време съм с нов съединител (ръчка) и първа влиза по-трудно от преди, а втора някой път влиза трудно, някой път изобщо не влиза, а някой път влиза нормално. Забелязах, че когато връщам от трета на втора няма никакво запъване, когато включвам втора на ниски обороти също влиза с лекота, но когато на първа изтегля повече и включвам втора на по-високи обороти тогава втора влиза по-трудно или изобщо не влиза. На какво може да се дължи това?

Поздрави!

Маркучи за излишното гориво.Ново 300-400 лв, втора ръка може да си го намериш за 100 лв. Аз така направих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже в някакъв момент ще прехвърлям отопление на седалките в комбито, то трябва да смена и клима юнита. Въпросния доколкото знам има component protection. В същото време колата май ще трябва да минава през ауди така или иначе за да отключат скоростната кутия (още не е ясно) и ако това се наложи ми се иска да отключат направо и клим юнита (та даже и навигацията, че и нея я сменям :)).

 

Та въпроса на деня е, клима юнита, който е с отопление, може ли да се върже директно на мястото на такъв без, евентуално като се изключи опцията за отоплението през VCDS, че да не набива грешки. Ако не се лъжа кабела за отоплението е отделен от останалите и идеята е да си го превържа по-нататък, като ми остане време да разглобя другите седалки. Освен това, някой знае ли дали лицето на клима юнита (пластмасата около бутоните) може да се сваля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно един колега като ходи му взеха 35 или 40лв за отключване на усилвателя плюс 50лв че е седяла 1 час колата там :) Това в Порше Запад. Аз ще ходя най-вероятно за отключване на автоматика, навигацията и клима панела и ще кажа после колко са ме удрусали. Освен това колегата го приеха само в Понеделник, защото само тогава се отключвало от само някъв си бай германец, дистанционно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мисля, че вече го бе махал и няма ядове повече. Аз също съм за махане на заключването, защото така или иначе това е отживелица и не предпазва от днешните крадци нищо, пък и парите които спестяваш от нова колона са си доста.

Някой сеща ли се кой потребител е махал заключването на кормилната колона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...