Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

А има ли някакъв вариант самите брави да са кодирани така, че да не се отварят отвън? Бях тръгнал да се кахъря за навигацията, че не може да се смени диска в нея, а се оказа, че ДВД-то било кодирано така против кражба.

Пак да поясня, че не се отваря отвън само след отключване с дистанционното, след като веднъж се отвори отвътре, се отваря нормално отвън. До следващото заключване.

Edited by bancho
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Проблема е в бравата! На тъста втората шестица беше така и се оправи със смяна на бравата. Не е от кодировка. Имам една брава за задна лява врата, която несъвпадна с неговите букси. Виж парт номера на твоята за да го сравниме.

Link to comment
Share on other sites

Колеги,

Забелязвам 2 грешки в 5F: Information electr. модул, които не съм срещал досега:

 

03157- Functionality limited Due to Communications Disruption

02067 - Optical Databus; Unpermitted Wake-Up Request - тази е опреди 5 дни

 

Някой ако има опит или впечатления, моля да сподели

Link to comment
Share on other sites

Колегата с проблемната брава - виж дали ще излезе на диагностиката грешка.

При мен в началото не излизаше грешка, но на по-късен етап излиза това:

 

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 4F0-910-793-42.lbl
   Part No SW: 4F0 910 793 E    HW: 4F0 959 793 E
   Component: TSG FA          H12 0210  
   Revision: 00000000    Serial number: (c
   Coding: 0017002
...

 

1 Fault Found:
02115 - Locking Unit for Central Locking
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 26
                    Reset counter: 173
                    Mileage: XXXXXX km
                    Time Indication: 0
                    Date: 20XX.XX.XX
                    Time: 12:58:35

Link to comment
Share on other sites

Същата 02115 ми излезе. Ясна е работата, благодаря! Ще се сваля кората и там ще се види кое, какво и как. Най-важното - кога. Има ли вариант да започне да не се заключва?

Link to comment
Share on other sites

Значи, колеги, позачетох се из руските форуми и се оказа, че проблемът с бравата е доста чест. Някои споменават, че се самоотстранявал със затопляне на времето, други казват, че изчезвал с времето и повече нямали проблем (?). Някои ентусиасти са си разглобявали сами ключалката, има подробен снимков материал в приложения линк и след това забравяли за проблема и т.н. Въпросът е, че засега аз няма да предприемам действия, колата така, или иначе не остава "на течение", а и не е проблем да се пресягам отвреме на време, когато се намери някой да се вози на предната седалка. Ако проблемът се задълбочи, ще търся помощ от приятел. Благодаря на всички за отзивчивостта!

Линкът на руския сайт, където е описан подробно ремонтът е:

http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=396414&highlight=%E7%E0%EC%EE%EA

Edited by bancho
Link to comment
Share on other sites

Ако са задните може да се оправят с ъпдейт компа на вратите. Мойте бяха така и се оправиха. Предни и задни брави са различни, както и лява, дясна.

Link to comment
Share on other sites

Хайде и аз да задам няколко въпроса с надежда за отговор.

  Нормално ли е като се запали колата на студен старт веднага да се включва едната перка на радиатора (тази от шофьорската страна)?

  Преди време течеше гориво от маркучите за обратната нафта (на 4 и 5 цилиндър май беше, пак от към шофьорската страна) и се оказаха някакви малки гумени пръстенчета. След смяна течът спря, но пак седи мазно там. Трябва ли още нещо дребно да се смени или трябват нови маркучи?

  Преди доста време имаше едни мнения за някакъв уплътняващ материал за интериорни елементи (нещо като тиксо, не се сещам), оригинален на Ауди, може ли някой да внесе малко повече яснота и има ли някакви алтернативни марки?

 

Поздрави на всички!

Някой може ли да удари едно рамо?

Link to comment
Share on other sites

Изписваше ми от известно време service до N дни или N км. Днес вече изтече времето и ми пише само service. От къде да го reset-на през vcds?

Edited by Dan4ote
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, колеги. Имам А5, но използвам тази тема, защото почти всичко по колите ни е едно и също.

От онзи ден имам проблем с десния фар, светна ми лампичката, че ксеноновата крушка е изгоряла, но в същото време понякога като рестартирам фаровете светва. Като цяло повечето време обаче стои изгаснала. Какво може да е? Май не е само крушката, защото знам, че има и нещо като запалка преди нея, която дава дефекти.

Link to comment
Share on other sites

При мен досега винаги като изгори крушка не светва отново. Има симптоми като жълтеене, лилавеене или като цяло почва да свети различно от другата, така че при теб може да е баласт или запалка.

Нищо не пречи обаче да си смениш двете крушки с чисто нови и ако имаш късмет може да се оправи :)

Link to comment
Share on other sites

Преди N километри смених маслото и нулирах сервизния индикатор. Има ли как да разбера какъв пробег съм изминал от последното зануляване или да чакам индикатора да ме подсети (евентуално).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Преди N километри смених маслото и нулирах сервизния индикатор. Има ли как да разбера какъв пробег съм изминал от последното зануляване или да чакам индикатора да ме подсети (евентуално).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега, в менюто CAR имаш подменю с "service interval display" показание колко км и колко време остава до следващата смяна (ако това е което питаш)

mqdefault.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...