malkoto jivotno Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте,колеги.Дойде и моят ред да се кача на мечтаната А8-4,2 куатро 1997 година.Колата като цяло е много стегната,обслужена е наскоро и поне по масла,филтри и ролки с ремъци няма да има нужда от баране скоро.Както всяка кола на тези години обаче си има и проблемчета,за които се надявам да помогнете.Карам поред,дано не забравя нещо само:1-няма го единия баласт с крушката от оригиналния ксенон(фаровете са си малките с отделните мигачи)Дайте идеи главно ме интересува възможно най-икономичния вариант за разрешаване на проблема,защото в момента малко сме се поохарчили.Поразпитах на едно две места и ми казаха суми за китайски ксенон с канбъс(за да не ми давало грешка) само за единия фар около 100 лв грубо.От приятели пък получих съвет да си търся някой счупен фар с оригинален ксенон и да му ползвам баласта и крушката,което по техни думи излизало пак горе-долу същата сума,но така поне ще си запазя оригиналния вид на колата.2-Не работи автопилота-така като я огледахме колата видяхме,че отпред под капака има едно като буренце,което се управлява с вакуум-та то е цялото пруснато и маркуча за вакуума му е откачен и затапен.За сега съм решил от познати да пробвам с здраво такова буренце и тогава ще се види дали е само това проблема.Тук може да помогнете с инфо от къде и горе долу колко струва това буренце.3-не работят копчетата за сверяване на часа-момчето каза,че са сменяли дисплея на таблото(който между другото си и личи че е нов,защото няма и едно изгоряло пикселче).Не знам дали проблема се е появил при смяната на дисплея или си го е имало преди това,но ще съм благодарен на информация от къде да започна търсенето на проблема.4-Дава ми грешка,че е празно казанчето за течността на чистачките-проверих го пълно си е,пръска си.Откачих го огледах го всичко си е закачено.На мен ли така ми се струва или датчик и помпичка са едно цяло с една трипинова букса.Ако е така проблема дали ще се оправи с смяна на помпичката или е нещо друго.Има ли някакъв вариант за окъсяване както съм правил по стотицата за да не дава грешка на компютъра?5-Незайно защо,но ключалката на жабката е разбита,самия патрон е там,но се вади и зъбчетата му ги няма.След дълго ровене с отверката успях да я отворя,но ми се иска всичко да си е както трябва.Лесно ли се сменя,чел съм теми за ключалки на вратите които се пренареждали и стават пак с оригиналния ключ.Може ли да се направи тази процедура и за тази ключалка?Ами не се сещам за друго сега колеги,най-вероятно в последствие ще излизат и други неща,но съм се подготвил психически(за жалост не толкова и финансово) за премеждия.Благодаря ви предварително за помощта,защото от опита си тук съм сигурен,че ще получа много полезна информация от вас.Ще се опитам да кача няколко снимки на колата да я погледнете и изкажете мнения и съвети. Редактирано 20 Юни 2015 от malkoto jivotno Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 27 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Айде бе,колеги,никой ли не може да помогне с информация по проблемите,днес се захващам да отстранявам каквото мога като проблеми,ще допълня темата с актуална информация като мога,очаквам вашите идеи и насоки,благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 27 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Такааааа,след дълги мъки днес успях да подкарам ксенона.Купих си направо цял фар от който взех бласт с крушка,а в последствие се наложи да прехвърля и леглото на крушката с лупата,защото явно много душмански са действали като са махали баласта и крушката и са откъртили леглото на крушката от моя фар.След дълги мъки по развиване и прехвърляне(заради това че нямам много инструменти,иначе не е голяма философия) най-накрая всичко работи фаровете светят.Смених и въпросното буренце за което споменах в началото на темата,но все още темпомата не работи.Въпросното буренце е захванато с лостче към дросела и според мен поне посредством вакум буренцето застопорява дросела в положението в което е бил по време на натискането на копчето.Друго като информация е че съм запланувал да сменям помпичката на миещото,защото доколкото видях тя е заедно с датчика за ниво,който ми дава че е празен,а казанчето е пълно.Ако греша и са отделно моля поправете ме.Ако пък може проблема да е някъде другаде пак ще съм благодарен за инфо къде да търся проблема.За мен е помпичката,защото и без това пръска слабо и то само от едната пръскалка.Най-вероятно са ми преправяли неща и по чистачката защото се движи едно мудно според мен поне,но за сега работи и занапред ще и обърна внимание.Тези дни трябва да мина в КАТ и после следва закачане на компютър да видим какво ще каже зверчето,след това един обстоен преглед на ходова част,която за сега се държи учудващо стегнато и без тропане и лопане.Докато сме долу ще видим и нивото и състоянието на маслото в кутията и диференциалите.Малко по малко трябва да стане достойна за показ колица,приятели.Учудва ме само това,че още никой не се включва с мнение и съвети по споделените проблеми.Сигурен съм че доста от вас са запознати и са си патили с подобни проблеми.Надявам се да съм полезен и аз с нещо.Отнесох се,оставям ви.Благодаря отново и до нови срещи,ще поддържам темата в час и ще допълвам при развитие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Брато, като имаш проблеми, пиши на лична, да опитам дапомогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 25 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Няколко проблема отпаднаха.Жабката е ремонтирана-писъл съм в друга тема специално за това.Помпичката също вече работи коректно,след като след многократно сменяне и разглобяване на моята и една донор се оказа че поплавъка с магнита който е вграден в помпичката и задейства рип ампула не се вдига до горе.Накрая успях да сглобя една перфектно помпеща и НЕдаваща празно казанче помпичка.Автопилота след закачане даде грешка в стоп машинката-взел съм 2 ръка сало чака време да я сменя.Дайте насоки как се сменя лесно ли е и откъде да започна.Между другото се появиха два други проблема-люка не се отваря наникъде,а като я купувах го пробвах и работеше и щората остана във вдигнато положение-преди работеше и нея съм пробвал.Сега като натисна копчето се чува само цъкане и нищо.пробвах да и помогна с ръка но не помага.Давайте насоки че искам да я правя сам.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Относно стоп машинката виж тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=124451 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Хубаво си ме ориентирал,колега,но моите са две машинки-една електрическа и една вакуумна която е за автопилота.На мен ми е скапана вакуумната защото стоповете си работят коректно,а автопилота въобще не зацепва.Поне се надявам да е само това че изчетох доста теми-след закачане това ми дава като грешка-стоп машинка,взел съм една за проба и се надявам да е само от това,ако не ще се мисли по нататък къде може да е проблема.Така и така пиша да вметна че щората реши както се развали сама така и да се оправи-днес от 3 опита и трите падна и се качи.Така обичам да се оправя от самосебеси.Благодаря за инфото и ще пиша какво е станало като има развитие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Здравейте Колеги !!!Аз също имам проблем с часовника не мога да си го наглася копчетата просто не работят ?Някаква идея как да си го направя ... Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Пробвай първо да ги натиснеш едновременно, за да премине в режим за сверяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 То стана след като откачих клемата на акумулатора и тогава ми се нулира часовника и успях с задържане на двата бутона да активирам сверяването на часовника но след 1 ден ми се появи отново една малка антена до часовника за автоматично сверяване и часовника отново ми стана с един час на зад. как да изключа автоматичното сверяване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване