Траян Атанасов Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте ! Двигателя е BKD, напоследък трудно пали сутрин и претриса, понякога дори от 2ри път запалва. Този проблем го няма при последващо палене или палене по-късно през деня, реално прави този проблем само при студен двигател. При движение няма никакви проблеми, двигателя не издава никакъв странен шум, не пуши и т.н. Някакви предположения? Редактирано 23 Юни 2015 от Траян Атанасов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Пробвай с нов акумулатор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 А това притрисане? Дали е от акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Ядох го този дълго време и преди една година намерих решението:Най-после, по колата има положително развитие.Както вече писах, в сряда проверявах релето, и цялата ел. инсталация свързана с него, и всичко беше ОК.Но пропуснах да кажа, че същата тази сутрин, когато пак не поиска да запали, размених и акумолаторите на Аудито и моето Пежо. Това го направих, защото нямах време да се занимавам да давам ток с кабели, за да издържи акумолатора на Аудито на дългото въртене на стартера, което ме очакваше (жената щеше да закъснее за дело, ако се забавех още). От следващия ден, започна да ходи сутрин сама на работа (като отвориха семинарията и вече се кара спокойно без задръствания, се пристраши да кара сама сутрин).Днес сутринта, станах да закарам колата на диагностик. За мое учудване, жената ме запита защо, при положение, че съм я оправил. Учудих се. Питам: Как така я оправих? Е ми, пали си вече нормално, откакто оправя релето. Учудих се, слезнах до колата и завъртях ключа. Вярно запали нормално. За пръв път ми се случва, да я запаля след престой (а в този случай е 15 часа престоя) и да запали нормално.Сега си мисля, че може би акумолатора да е бил проблема. Акумолатора от моето Пежо е на малко повече от 2 години и смея да твърдя, че е в перфектно състояние. Тъй като карам предимно градско и излизам на извън градско рядко, на всеки 2 месеца си дозареждам акумолатора на зарядното, а също така, колата ми зимата винаги "спи" в гаража на топло (по показанията за външна температура, в гаража зимата е около 17-18 градуса).А това притрисане? Дали е от акумулатора?Преди да сменя акумулатора:Кода на двигателя е BKD. След престой от 8-9 часа, задължително трябва да и помогна с газта, иначе поприпуква и пак го ям. Няколко пъти след дълго мъчене за запали (разбирай, откачане на акумулатора от клемите, евентуално да нулира някой друг бъг, през това акумулатора закачен с кабели към мойта кола да позареди след дългото въртене и 20-30 минути престой така) започва да пали първо с леко припукване, после да подахапва и така докато запали, но единия път имах чувството, че тръгна на 2-3 цилиндъра и изфорсирването не чистеше проблема.В неделя последно го направи пак този номер и веднага закачих VCDS-a. Беше записал грешка: 16687 - Cylinder 3 P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent Freeze Frame: RPM: 777 /min Torque: 60.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 27.0°C (no units): 0.0Пробвай да вземеш за ден два от някой нов акумулатор. Ако пали наред, просто си купи нов, ако пак прави магарии, компютърна диагностика. Редактирано 23 Юни 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Благодаря ти, ще пробвам с нов акумулатор. Малко се притесних, понеже преди време в Автотрейд бяха казали, че тоя двигател прави проблеми с главата и след време спира да пали и трябва да се сменя глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Първо ще започнеш да губиш антифриз, ще започнеш да пушиш и т.н. Няма място за паника.Прочети и тази тема: Проблем със зареждане на акумулатора 2.0tdi BKD. BKD явно си имат хроничен проблем и с тоците. Това решение, би ти дало и по-силен старт при палене. Също така, за 40-50 лева можеш да направиш и една профилактика на стартера. Моя започна да върти като откачен след смяна на четки и втулки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Траян Атанасов Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Благодаря ти! Ще почна от акумулатор и стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 И да споделяш резултата (било той позитивен или негативен!). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване