Jump to content

nestle_2o1o

Recommended Posts

Колата е ауди а6 ц5 2.5 тди аке 180 к.с. и от 1200 до 1800/1900 оборота турбото си подсвиркваше едно такова готино,но до вчера .Сега от 1700 до 1900 об. всякаш стърже/хърка- подобно на "издъхващ" говорител при повече бас, едно такова дрезгаво ,все едно, че е присипнало.. Това е само като е топла ,иначе на студено си свирка както преди- безпроблемно . Промяна в ускорението няма ,само това стържене ми убива настроението.. Някакви предположения, ако имате колеги ,моля заповядайте, ще съм ви много благодарен.

Link to comment
Share on other sites

Първото предложение е да спреш да караш до като не са станали целите перки на стружки и все още е спасяемо положението. Сваляне на турбината и рециклиране. Кофти е, че явно вече са опрели лопатките в охлюва щом чуваш стържене, но предполагам че подлежи на съживяване.

Link to comment
Share on other sites

Проблема е че не мога да спра да я карам понеже всеки ден пътувам до работа с нея , а и следващия месец ще пътувам до България д нея. Иначе какви пари излиза рециклирането, горе/долу да си имам на представа , защото чешките майстори все с ново искат да сменят и едни цени обявяват все едно милиони изкарваме на месец

Link to comment
Share on other sites

Не съм запознат много с цените, но май едно рециклиране излиза приблизително колкото една турбина втора ръка. А това също е вариант, щом не можеш да спреш колата за известно време.

Link to comment
Share on other sites

Проблема е че на студен двигател не го прави,а като е топъл се чува в определени обороти и ме подлудява,а нямам време да отида до някой сервиз(не че знам някой читав),за да кажат какво и е...

Link to comment
Share on other sites

Направи диагностика. Провери какъв е хода на геометрията на турбото. Провери за записани грешки.

Link to comment
Share on other sites

Следващата седмица ще ходя до сервиза където правих обслужването и ще гледаме какво ще става. Има промяна в звука , вече не стърже,но се чува един много специфичен звук ,все едно самолет излита и зверски ме дразни. Вече не мога да се кача в нея с желанието ,с което се качвах преди

Link to comment
Share on other sites

А нормално ли е когато моторът е студен турбото да има по-различен звук, отколкото като е топъл? Не говоря за съскането - него си го има винаги. При мен като е студен се получава като леко виене при ускорение и повишаване на оборотите, което изчезва след първите 2-3 километра.

Link to comment
Share on other sites

Според мен е нормално, но нека по-компетентните колеги да кажат. Моя "Удю" е много шумен след 2200 оборота като е студен , а след няколко километра (от 2 до 5) утихва.

Link to comment
Share on other sites

замисли се дали някой доверен човек да не ти прати една турбина втора ръка оттук и там само да я боднете. АКо не друго на душегуба турбината е на удобно място за работа.

Link to comment
Share on other sites

Не разбирам от двг или пък турбини, затова тази седмица една диагностика и преглед от майсторите и да гледаме какво ще става. По принцип не бих тръгнал на дълъг път с някаква повреда , да се надявам че майсторите ще си свършат работа

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Аз съм в Италия и карам същия модел. Преди седмица ми отказа турбото и се оказа, че перките са разбити. За рециклиране ми искаха 320€, но за да ти дадат гаранция искат и смяна на масло и филтри и почистване на картера. Като сложиш и работата, ти идва около 500€. Но преди да предприемеш каквото и да било, се консултирай със доверен сервиз, защото има и доста други причини за проблеми с турбото. Въртя по около 300км на ден, по работа и на мен ми беше важно да не спирам колата, но това само задълбочава проблемите. А проблема е сериозен.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Такаа ... В България съм си и ходих да се допитам до 5 сервиза какъв може да е проблема. В единия ми казаха ,че пробшем в скоростната кутия, в следващия че е някакъв лагер на динамото , а в другите три ,че е турбо. Оказа се че е турбо(откачихме го от буксите и шума изчезна) ... Та мисълта ми е какво да правя, рециклиране или някакво втора ръка. Ако е за втора употреба намерих няколко в олх.бг и специално това най ми хареса http://olx.bg/i2/ad/turbo-retsiklirano-2-5-tdi-gt2052-hibridno-ID5miHG.html#:ae11668b0e... Ако може някакви насоки ,дали за тези пари си заслужава такова турбо или ако има някой в тази област на когото му се занимава да го види , защото времето ме ограничава и ако трябва да правя моето много времето сигурно ще отнеме... Благодаря много на отзовалите се!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...