nestle_2o1o Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Колата е ауди а6 ц5 2.5 тди аке 180 к.с. и от 1200 до 1800/1900 оборота турбото си подсвиркваше едно такова готино,но до вчера .Сега от 1700 до 1900 об. всякаш стърже/хърка- подобно на "издъхващ" говорител при повече бас, едно такова дрезгаво ,все едно, че е присипнало.. Това е само като е топла ,иначе на студено си свирка както преди- безпроблемно . Промяна в ускорението няма ,само това стържене ми убива настроението.. Някакви предположения, ако имате колеги ,моля заповядайте, ще съм ви много благодарен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Митака Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Първото предложение е да спреш да караш до като не са станали целите перки на стружки и все още е спасяемо положението. Сваляне на турбината и рециклиране. Кофти е, че явно вече са опрели лопатките в охлюва щом чуваш стържене, но предполагам че подлежи на съживяване. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestle_2o1o Posted June 25, 2015 Author Report Share Posted June 25, 2015 Проблема е че не мога да спра да я карам понеже всеки ден пътувам до работа с нея , а и следващия месец ще пътувам до България д нея. Иначе какви пари излиза рециклирането, горе/долу да си имам на представа , защото чешките майстори все с ново искат да сменят и едни цени обявяват все едно милиони изкарваме на месец Link to comment Share on other sites More sharing options...
Митака Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Не съм запознат много с цените, но май едно рециклиране излиза приблизително колкото една турбина втора ръка. А това също е вариант, щом не можеш да спреш колата за известно време. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestle_2o1o Posted June 25, 2015 Author Report Share Posted June 25, 2015 Проблема е че на студен двигател не го прави,а като е топъл се чува в определени обороти и ме подлудява,а нямам време да отида до някой сервиз(не че знам някой читав),за да кажат какво и е... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBobi Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Направи диагностика. Провери какъв е хода на геометрията на турбото. Провери за записани грешки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestle_2o1o Posted July 2, 2015 Author Report Share Posted July 2, 2015 Следващата седмица ще ходя до сервиза където правих обслужването и ще гледаме какво ще става. Има промяна в звука , вече не стърже,но се чува един много специфичен звук ,все едно самолет излита и зверски ме дразни. Вече не мога да се кача в нея с желанието ,с което се качвах преди Link to comment Share on other sites More sharing options...
150hp Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 А нормално ли е когато моторът е студен турбото да има по-различен звук, отколкото като е топъл? Не говоря за съскането - него си го има винаги. При мен като е студен се получава като леко виене при ускорение и повишаване на оборотите, което изчезва след първите 2-3 километра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestle_2o1o Posted July 3, 2015 Author Report Share Posted July 3, 2015 Според мен е нормално, но нека по-компетентните колеги да кажат. Моя "Удю" е много шумен след 2200 оборота като е студен , а след няколко километра (от 2 до 5) утихва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petkovm Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 Само да имаш на идея,че може да не стигне до БГ тази кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PESHO OT MARS Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 замисли се дали някой доверен човек да не ти прати една турбина втора ръка оттук и там само да я боднете. АКо не друго на душегуба турбината е на удобно място за работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestle_2o1o Posted July 4, 2015 Author Report Share Posted July 4, 2015 Не разбирам от двг или пък турбини, затова тази седмица една диагностика и преглед от майсторите и да гледаме какво ще става. По принцип не бих тръгнал на дълъг път с някаква повреда , да се надявам че майсторите ще си свършат работа Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudeboy Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 Аз съм в Италия и карам същия модел. Преди седмица ми отказа турбото и се оказа, че перките са разбити. За рециклиране ми искаха 320€, но за да ти дадат гаранция искат и смяна на масло и филтри и почистване на картера. Като сложиш и работата, ти идва около 500€. Но преди да предприемеш каквото и да било, се консултирай със доверен сервиз, защото има и доста други причини за проблеми с турбото. Въртя по около 300км на ден, по работа и на мен ми беше важно да не спирам колата, но това само задълбочава проблемите. А проблема е сериозен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestle_2o1o Posted August 11, 2015 Author Report Share Posted August 11, 2015 Такаа ... В България съм си и ходих да се допитам до 5 сервиза какъв може да е проблема. В единия ми казаха ,че пробшем в скоростната кутия, в следващия че е някакъв лагер на динамото , а в другите три ,че е турбо. Оказа се че е турбо(откачихме го от буксите и шума изчезна) ... Та мисълта ми е какво да правя, рециклиране или някакво втора ръка. Ако е за втора употреба намерих няколко в олх.бг и специално това най ми хареса http://olx.bg/i2/ad/turbo-retsiklirano-2-5-tdi-gt2052-hibridno-ID5miHG.html#:ae11668b0e... Ако може някакви насоки ,дали за тези пари си заслужава такова турбо или ако има някой в тази област на когото му се занимава да го види , защото времето ме ограничава и ако трябва да правя моето много времето сигурно ще отнеме... Благодаря много на отзовалите се! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now