orlin4ooo Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Около 500 грама ми събрана мен, но подозирам, че не успях да източа напълно системата. Със сигурност не е повече от 650-700 колкото го даваха по спомен и в Аутодата. Взимай един литър и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mini_zala Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 аз преди време вземах литър и долях 100 гр и се чудих дали ще стигне. Ще пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Не бе човек,издърпаш течноста от казанчето със спринцовка,сваляш и държижш маркучите на горе няма много загуби на течност,течноста стои до ръба на маркуча,сваляш казанчето и действаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mini_zala Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Аз искам да сменя течността, защото колата я купих преди година и не знам кога е сменяна. А помпата бучи и воланът е много твърд, затова съм решил да сменя течността, да почистя системата и да сменя помпата. Но сега се чудя дали да не сменя само течността и да почистя казанчето и ако не се оправи ще взема да пробвам и с помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) Да кажа и аз,имах сходен проблем като покарам малко и хидр.започва да вие все едно няма масло.(тая ми е втора помпа).Звъннах на един майстор в Раднево (видях го в нета) колегата ми каза,че цедката се е извадила защото е запушена и помпата като е надула я извадила от леглотоДа съживя малко темата. Смених хидравличната течност преди година и всичко беше наред. Преди два дни на загряла кола 15-20 км градско, хидравликата почна да жужи на празни обороти. Отворих казанчето и долях 20-на грама хидравлична течност, каот преди това разместих прословутата цедка. Волана омекна и жуженето изчезна. След два дни отново се появи, като тоя път нямаше липса на хидравлична течност. Опитах се да извадя цедката за да я почистя, но не успях. Въпроса ми е вади ли се тая цедка през отвора на казанчето, или не? Като я разместя проблема временно (2-3 дни и 50-60 км) изчезва.ПП: Има сериозно клокочене в казанчето и ще се сваля помпата за рециклиране, видя ми се да има теч, но как да изчистя тая метална цедка? Редактирано 28 Януари 2016 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 На моето казанче не успях да извадя цедката и я чистих вътре в казанчето, доста е трудно.Та цедката се отмества от мястото, на което седи и се чисти от долната страна.Най добре става с тава с компресор и тънко маркуче. След това промивка с обезмаслител.След изсъхване цедката се поставя на мястото си и се притиска ( в краищата) за по-плътно закрепване.При съединяване на маркучите към казанчето е хубаво да се отрежат старите краища( на нивото на снадката, която се е отбелязала по тях ) за да се избегнат евентуални нови течове.Скоби е хубаво да се ползват подобни на оригиналните еднократни, но да се знае, че са по размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) Вариантите за "изплюването" на тая велика цедка са два, кофти(остаряло) масло, "тръгнала" помпа или и двете заедно.Запушва се и налягането я избутва от мястото ѝ, а тя е там с цел "отпенване" на течността и (уж)правене потока ламинарен(едновременно с много лек филтриращ ефект), доста тъпо място са ѝ измислили, но явно е с цел пестене. Много е желателно да се отвори помпата профилактично(за механични повреди в камерата,там са най-чести), системата да се промие добре, тая цедка също и ако има някакъв проблем с фиксирането ѝ в жлебовете(често се измята от времето и температурните разлики) - ново казанче.Ако отново се появи въздух, системата дърпа отнякъде фреш еър, рейка, маркуч/и, снадки, помпа, като не винаги пробива е омаслен и си личи при оглед. Редактирано 28 Януари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) Ясно. Като за начало ще се сваля помпата. Дано не ми е дала фира рейката, или маркуча. Редактирано 28 Януари 2016 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) Абе по-добре една хубава промивка на системата, чак тогава мятай сериозните ремонти ако има нужда.Някъде мярнах масло на 9 лв. литъра, издухай му два литра от това и слагай после ВАГ-овското. Редактирано 28 Януари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Здравейте, за да не отварям нова тема аз имам следния проблем сутрин само като тръгна да навивам на дясно, запъва и като я насиля отпуска и така докато тръгна пак да завивам на дясно. На ляво нямам този проблем, а само на дясно като завъртя, като поработи известно време и понамалява сменил съм помпа и маркуч за налягането с чисто нов и пак затяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Сваляш рейка, демонтираш хидравличния блок, чистиш/ремонтираш/настройваш, монтирВаш, имаш работеща рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване