Xray Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Здравейте фенове, много нов сам в форума, но с Ауди сам много стар и заклет фен .С Ауди сам женен от 6 години. Първото ми А4 бе6е 1.9 пе4ка 90кс - видя ми се слабо.Ъпгреиднах се на A4 1.9TDI- 110kс - мога да кажа 4е е дори по яка от сега6ната ми 4ка - като машина.Ъпгреиднах се преди 2години на 97г. A4 1.8 20V - 4естно да кажа голям курник се оказа:постоянно мени оборотите като луда - дебитомери безбройот време на време не6то и става и смарди от ауспуха на развалени яйца и хич не варви - а после сама се оправяи най важното - за което и отворих тази тема е 4е умалях да ме късат по сфетофарите разни дръги катоастри GSI, фордове RS а наи ме е яд на разните му там отворковци с БМВ 320ки дето си мислят че самного бързи и яростни Та по този повод сам решил да си направя подарак за 4НГ 2007 и да пазарувам - пак А4 офкорсе, но ве4е 6те е 1.8Т а ако се напални дюшека до тогаз, 6а ска4ам на B6 1.8T или 2.4. По ме вле4е кам 1.8Т -може яко да се надува мотора и до 360кс Та вапроса ми е, някои дърпал ли се е с 1.8Т stock против BMW 320i stock (и купе), от ва6ите савети зависи какав ко6 6те си взема , понеже твърдо сам ре6ил да ги наказвам тея Бавараджии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 За сегашния ти автомобил - щом смърди на яйца е 100000 % катализатор, т.е. колата ти в момента е толкова "удушена" ще може и някой Москвич 124 да те дръпне Да не говорим, че това далеч не е двигател за състезатели, печката теглеше повече нали?Та първо иди да ти разкарат катализатора (в препоръчани сервизи има читав човек) и тогава покарай малко, а и по-лесно ще я продадеш ако не смърди на блато Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 ами чесно казано тия 320 са 150 коня така че си навървяват да ти кажа , но нямат шанс срещу 1.8Т!!а разбра ли се от кво мени оборотите , че имаме един колега със същия двигател и същите оплаквания в оборотите!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xray Публикувано 10 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 ами чесно казано тия 320 са 150 коня така че си навървяват да ти кажа , но нямат шанс срещу 1.8Т!!а разбра ли се от кво мени оборотите , че имаме един колега със същия двигател и същите оплаквания в оборотите!?Аха, разбра се, струва6е ми 60 кинта в Аutotrade - дебитомер4е, по4истиха клапата само и се оправи за 2-3к.Добре 4е маистора там се оказа пе4ен та ме светна как да си го 4истя сам и да не снасям кинти като див.Отка4а се дебелия марку4 за въздуха дето е на дебитомера (лесно се стига и се намира малко преди всмукателния колектор) и внимателно се по4иства клапата и около нея. Там се сабира мизерия и като варне6 газта на празни обороти клапата не се затваря плътно и компутера по4ва да се 4уди кво иска6.При мен деиства и все о6те така си карам.А тва 4е 320ката няма 6анс - така си и мислех , а знае6 ли как е с купето - все пак е по леко.Катализатора отдавна сам му дигнал мерника ама се 4удех дали няма да светне някоя лампа по таблотои PCто да са 6а6не не6то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 (Редактирано) Ами колега, да ти кажа и на Т-то ще се опъне, че може и да го дръпне. Каза ми го човек, който ги поназнайва БМВ-тата. Но по-новите модели са мъртви коне, само този, за който говориш, там нещата са доста на кантар, че и в полза на БМВ. Редактирано 10 Декември 2006 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Ами колега, да ти кажа, и на Т-то ще се опъне, че може и да го дръпне...Аааа не си прав, в една тема те баш тия Бемвета ги изкараха най-умрелите коне. Явно сме попадали на единствените 143573 вървящи бройки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 НЯМА НАЧИН 320i да дръпне А4 1.8Т!!! Просто такъв вариант няма, ако са без модификации! Аз лично съм късал маса пъти 320i с Vectra 2000 16V, a с същата вектра не можех да бия А4 1.8Т - все наравно сме заваршвали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xray Публикувано 10 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Аз си мисля 4е 1.8Т 6а ги разпорва 320ските.На мен с моята А4 1.8 ми бягат ама не 4ак толкова много.А БМВ 318 го прая на сме6ен ( е без 1.8is) . Дори преди като карах пе4ката А4 1.9 (110кс) по магистралата за Варна се сдавихме с едно 318, на 30км от София има един много здрав и дълъг баир - направо стана сме6ен,с колкото карах в равното с толкова и си продалжих по баира, а оня се сдуха да ръга 4та 5тае в равното на едно варвим но в баира 318ката кляка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Колега, ти нали питаш за 320, не за 318?318 си е просто кола. Караш и толкова, подвизи не очакваш. Въпросът е за 320. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_man Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Audi А4 1.8 Т 0-100 - 8.4 сек.BMW Е36 320 coupe 0-100 - 9.9 сек.Други разлики вече идват от задкормилните устроиства Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drift1 Публикувано 10 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2006 Mежду купето и седана на БМВ-то разлики в килограмите и ускорението няма(или са наистина минимални)!!Според мен човек който също поназнайва БМВ-тата ако се карат от равностойни шофиори БМВ-то няма никакъв шанс пред 1.8Т.Иначе и аз много се радвам на ТДИ-то как си набира на баира!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 колеги от вчера имаме 1.8 125 кончета а4-ка и ми е чудно кое и е спънатото?преди имахме а4 2.6 вървеше много,но 1.8-та не върви никак по зле.А спрямо стотицата 2.3 си е рейсърка Абе мотора е супер откъм азход и вървеж според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xray Публикувано 11 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Колега, ти нали питаш за 320, не за 318?318 си е просто кола. Караш и толкова, подвизи не очакваш. Въпросът е за 320.Да бе, ама като гледам маи няма кой да ми каже - да, аз го садрах едно 320, с толкова го драпнах и така и така..Един разпрая А4ката 6а дръпне , друг БМВто - маи 6а земам 2.4 мотор та да нема изненади А ти дори и твардиш 4е Бавареца 6а скъсал 1.8Тто А ина4е пи6а за 318ти баварец, 6тот с моето А4 1.8 20волта такова сам касал и то с 1 кола преднинаа и Е46 (1.8, 118кс) сам садирал .Ами за такива ми стига вътъка (за сега ) и за тва с такива са фаля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Направо се изприщих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 (Редактирано) Какво е това 2.4?По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция. Редактирано 11 Декември 2006 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Бе последния път се мръдна да направиш място и на една малолитражка 2.2Каква е тая трагедия тука не разбирам... Иначе 2.4 е много куца работа, хич не е за гонки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xray Публикувано 11 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Какво е това 2.4?По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция. еее, най накрая някакъв по конкретен отговор, а то всеки пи6е ала бала, кой на кого и кво пазправял и т.н.тТенкю за савета , никога не сам карал бензиново турбо а само на ТДИ а там като се вклю4и става яко - предполагам само, 4е на бензинката 6а е о6те по здраво усе6тането.По4ти се бях разколебал за 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Бе последния път се мръдна да направиш място и на една малолитражка 2.2Каква е тая трагедия тука не разбирам... Иначе 2.4 е много куца работа, хич не е за гонки.Ти па от кога си атмосферен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 "Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората." Нещо се обърках Тубото постянно ли е включено или над определени обороти при форсаж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Какво е това 2.4?По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.НЕЩО май и ти не си много в часза атмосферките и турбо колитеама са не ми се обеснявазнай само че турбото не е тва което си мислиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Па като си толкова осветлен, дай просветли и нас, невежите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигателтия турбо лагави котъри вече не ми ги фалиATMOSPHERE POWER FOR-EVER Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xray Публикувано 12 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигателтия турбо лагави котъри вече не ми ги фалиATMOSPHERE POWER FOR-EVERSLAF, ам ти що тогава караш турбо котър? и кво стана, сега още по се двуомя с какъв "котър" да се ъпгрейдвамотколкото преди да пусна темата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 НЕЩО май и ти не си много в часза атмосферките и турбо колитеама са не ми се обеснявазнай само че турбото не е тва което си мислиш иди му обяснявай за едно 7литрово хеми как ше скъса не полуоските ами кардана направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Абе вие откачихте ли бре?Вземете си купете по един Катерпилар, като не щете турбо...ама и той с турбо...пфу да е.а и гадното турбо, що ли онзи бунак Порше го е изобретил.... а тия тупани от АУДИ, дето нищо не разбират, само го завират из колите, да ги спъват.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване