Jump to content

А4 1.8Т може ли да скъса BMW 320i


Xray

Recommended Posts

Здравейте фенове, много нов сам в форума, но с Ауди сам много стар и заклет фен :hilezh: .

С Ауди сам женен от 6 години. :hilezh:

Първото ми А4 бе6е 1.9 пе4ка 90кс - видя ми се слабо.

Ъпгреиднах се на A4 1.9TDI- 110kс - :hilezh: мога да кажа 4е е дори по яка от сега6ната ми 4ка - като машина.

Ъпгреиднах се преди 2години на 97г. A4 1.8 20V - 4естно да кажа голям курник се оказа:

постоянно мени оборотите като луда - дебитомери безброй

от време на време не6то и става и смарди от ауспуха на развалени яйца и хич не варви - а после сама се оправя

и най важното - за което и отворих тази тема е 4е умалях да ме късат по сфетофарите разни дръги като

астри GSI, фордове RS а наи ме е яд на разните му там отворковци с БМВ 320ки дето си мислят че са

много бързи и яростни :hilezh:

Та по този повод сам решил да си направя подарак за 4НГ 2007 и да пазарувам - пак А4 офкорсе, но

ве4е 6те е 1.8Т а ако се напални дюшека до тогаз, 6а ска4ам на B6 1.8T или 2.4. По ме вле4е кам 1.8Т -

може яко да се надува мотора и до 360кс :wall:

Та вапроса ми е, някои дърпал ли се е с 1.8Т stock против BMW 320i stock (и купе), от ва6ите савети зависи какав ко6

6те си взема :wall: , понеже твърдо сам ре6ил да ги наказвам тея Бавараджии :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За сегашния ти автомобил - щом смърди на яйца е 100000 % катализатор, т.е. колата ти в момента е толкова "удушена" ще може и някой Москвич 124 да те дръпне :hilezh: Да не говорим, че това далеч не е двигател за състезатели, печката теглеше повече нали?

Та първо иди да ти разкарат катализатора (в препоръчани сервизи има читав човек) и тогава покарай малко, а и по-лесно ще я продадеш ако не смърди на блато :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами чесно казано тия 320 са 150 коня така че си навървяват да ти кажа , но нямат шанс срещу 1.8Т!!

а разбра ли се от кво мени оборотите , че имаме един колега със същия двигател и същите оплаквания в оборотите!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами чесно казано тия 320 са 150 коня така че си навървяват да ти кажа , но нямат шанс срещу 1.8Т!!

а разбра ли се от кво мени оборотите , че имаме един колега със същия двигател и същите оплаквания в оборотите!?

Аха, разбра се, струва6е ми 60 кинта в Аutotrade - дебитомер4е, по4истиха клапата само и се оправи за 2-3к.

Добре 4е маистора там се оказа пе4ен та ме светна как да си го 4истя сам и да не снасям кинти като див.

Отка4а се дебелия марку4 за въздуха дето е на дебитомера (лесно се стига и се намира малко преди всмукателния колектор) и внимателно се по4иства клапата и около нея. Там се сабира мизерия и като варне6 газта на празни обороти клапата не се затваря плътно и компутера по4ва да се 4уди кво иска6.

При мен деиства и все о6те така си карам.

А тва 4е 320ката няма 6анс - така си и мислех :hilezh: , а знае6 ли как е с купето - все пак е по леко.

Катализатора отдавна сам му дигнал мерника ама се 4удех дали няма да светне някоя лампа по таблото

и PCто да са 6а6не не6то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, да ти кажа и на Т-то ще се опъне, че може и да го дръпне. Каза ми го човек, който ги поназнайва БМВ-тата. Но по-новите модели са мъртви коне, само този, за който говориш, там нещата са доста на кантар, че и в полза на БМВ.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, да ти кажа, и на Т-то ще се опъне, че може и да го дръпне...

Аааа не си прав, в една тема те баш тия Бемвета ги изкараха най-умрелите коне. Явно сме попадали на единствените 143573 вървящи бройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА НАЧИН 320i да дръпне А4 1.8Т!!! Просто такъв вариант няма, ако са без модификации! Аз лично съм късал маса пъти 320i с Vectra 2000 16V, a с същата вектра не можех да бия А4 1.8Т - все наравно сме заваршвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля 4е 1.8Т 6а ги разпорва 320ските.

На мен с моята А4 1.8 ми бягат ама не 4ак толкова много.

А БМВ 318 го прая на сме6ен ( е без 1.8is) .

Дори преди като карах пе4ката А4 1.9 (110кс) по магистралата за Варна се сдавихме с

едно 318, на 30км от София има един много здрав и дълъг баир - направо стана сме6ен,

с колкото карах в равното с толкова и си продалжих по баира, а оня се сдуха да ръга 4та 5та

е в равното на едно варвим но в баира 318ката кляка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти нали питаш за 320, не за 318?

318 си е просто кола. Караш и толкова, подвизи не очакваш. Въпросът е за 320.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi А4 1.8 Т 0-100 - 8.4 сек.

BMW Е36 320 coupe 0-100 - 9.9 сек.

Други разлики вече идват от задкормилните устроиства :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mежду купето и седана на БМВ-то разлики в килограмите и ускорението няма(или са наистина минимални)!!Според мен човек който също поназнайва БМВ-тата ако се карат от равностойни шофиори БМВ-то няма никакъв шанс пред 1.8Т.Иначе и аз много се радвам на ТДИ-то как си набира на баира!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги от вчера имаме 1.8 125 кончета а4-ка и ми е чудно кое и е спънатото?преди имахме а4 2.6 вървеше много,но 1.8-та не върви никак по зле.А спрямо стотицата 2.3 си е рейсърка :( Абе мотора е супер откъм азход и вървеж според мен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти нали питаш за 320, не за 318?

318 си е просто кола. Караш и толкова, подвизи не очакваш. Въпросът е за 320.

Да бе, ама като гледам маи няма кой да ми каже - да, аз го садрах едно 320, с толкова го драпнах и така и така..

Един разпрая А4ката 6а дръпне , друг БМВто :( - маи 6а земам 2.4 мотор та да нема изненади ;)

А ти дори и твардиш 4е Бавареца 6а скъсал 1.8Тто :(

А ина4е пи6а за 318ти баварец, 6тот с моето А4 1.8 20волта такова сам касал и то с 1 кола преднина

а и Е46 (1.8, 118кс) сам садирал :) .

Ами за такива ми стига вътъка (за сега ;) ) и за тва с такива са фаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това 2.4?

По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.

Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.

А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе последния път се мръдна да направиш място и на една малолитражка 2.2

Каква е тая трагедия тука не разбирам... Иначе 2.4 е много куца работа, хич не е за гонки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това 2.4?

По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.

Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.

А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.

:( еее, най накрая някакъв по конкретен отговор, а то всеки пи6е ала бала, кой на кого и кво пазправял и т.н.т

Тенкю за савета :hilezh: , никога не сам карал бензиново турбо а само на ТДИ а там като се вклю4и става яко -

предполагам само, 4е на бензинката 6а е о6те по здраво усе6тането.

По4ти се бях разколебал за 1.8Т ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе последния път се мръдна да направиш място и на една малолитражка 2.2

Каква е тая трагедия тука не разбирам... Иначе 2.4 е много куца работа, хич не е за гонки.

Ти па от кога си атмосферен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората."

Нещо се обърках :hilezh:

Тубото постянно ли е включено или над определени обороти при форсаж? :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това 2.4?

По динамика, по-динамична от турбо/компресорна кола няма. Атмосферните мотори достигат максимални показатели при много високи обороти. При принудителното пълнене, това се постига от около средни и се поддържа до много високи. Така че си прави изводи. Една турбо/компресор кола винаги ще скъса на старт една атмосферна, дори с по-добри показатели (мощност) при втората.

Абе вземи почети малко и тогава си прави изводи.

А дали съм скъсал задника на някого, по магистралата съм само аз и се прибирам само когато ме задминават мотори над 3л. и над 200к.с., та погледнато от тази гледна точка, доста съм скъсал, ама никога не го разглеждам от тази позиция.

НЕЩО май и ти не си много в час

за атмосферките и турбо колите

ама са не ми се обеснява

знай само че турбото не е тва което си мислиш

B):hilezh::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигател

тия турбо лагави котъри вече не ми ги фали

ATMOSPHERE POWER FOR-EVER

SLAF, ам ти що тогава караш турбо котър? :hilezh:

и кво стана, сега още по се двуомя с какъв "котър" да се ъпгрейдвам

отколкото преди да пусна темата ? :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕЩО май и ти не си много в час

за атмосферките и турбо колите

ама са не ми се обеснява

знай само че турбото не е тва което си мислиш

:):):)

иди му обяснявай за едно 7литрово хеми как ше скъса не полуоските ами кардана направо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие откачихте ли бре?

Вземете си купете по един Катерпилар, като не щете турбо...ама и той с турбо...пфу да е.а и гадното турбо, що ли онзи бунак Порше го е изобретил.... а тия тупани от АУДИ, дето нищо не разбират, само го завират из колите, да ги спъват....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...