IVO Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 тия турбо лагави котъри вече не ми ги фалиКво му е лошото на тубрбото бе баце? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 ...пфу да е.а и гадното турбо, що ли онзи бунак Порше го е изобретил.... а тия тупани от АУДИ, дето нищо не разбират, само го завират из колите, да ги спъват....E па кат гледам на новите S и RS по три на цилиндър са накачили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 E па кат гледам на новите S и RS по три на цилиндър са накачили.обеснявай обеснявайбрадата ми стана кат на лорда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 ГолЕма турбина - голЕм лагМалка турбира - малък лагЗатва истината е голема атмосферка с малка турбинка за ниските обороти и тва е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Бе какво ми се катерите на к..., кой ви говори за Хай-тех двигатели.Той ако имаше кинти, немаше да пита, кой-кого ще дръпне за 10г. кочини. РС, С къде отивате вие? 4,2л мотор и 420 к.с., по 100к.с. на литър, при 1,8л., 180кс и това е хай-тех мотор. Постигнтете го на нармален, без ъпгрейд.Кога постигнете обаче 400+к.с. на 1,8л атмосферен, ще ви черпя по едно пиене с черен хайвер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 знам само че преди да отиде старата турбита мазах 318ти,318ис и 320 наред...говорим за тези до 1997-една само ме мина, но беше пипана и тя беше 318ис.кой каквото иска да говори след мен-това са поне 13различни БМВ, които минах. не се хваля факт е.виж и астри гси и с голф гти съм се дърпал-минамали са ме...няма какво да си крива душата, но БМВ...забравете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 калине как е новата турбина?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 E па кат гледам на новите S и RS по три на цилиндър са накачили.колега, само за информацияновата RS4 e 420 кс без турбинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Тази тма маи не е за тук и може да се премести! Това може да ти е интересно!http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16919 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 колега, само за информацияновата RS4 e 420 кс без турбинка Знам колега, не го приемай буквално написаното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 колега, само за информацияновата RS4 e 420 кс без турбинка шшшшшшшшшшшшшшшнема говориш на кайпо такатой да не е бебе беай ша ви земат мътните кайпо президент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Да те у гъза и мислителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигателтия турбо лагави котъри вече не ми ги фалиATMOSPHERE POWER FOR-EVER За тази приказка ръка ще ти целуна ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rcd Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 (Редактирано) От опита който имам а той е 2 купета 320 едното с ванос другото с двоен ванос, и а3ки разни...Бмвто ако е в ръцете на шофер ща смаже кат здравей на 400 ако обаче не си куатро.Ма и тогава пак е вероятно да та смаже.Ся, ако си барал по турбото, а то е грехота да не бараш ше надминаваш валосани астри както аз направих....Иначе не си прави илюзии, бмвто е много по-шоферска кола, но турбото при аудито дава възможност за творби, та чудоA на коментар номер 38 ше ти кажа само че , такава кола с голем мотор и с добър респонс СЪС турбо.... е тогава се получава мания.Атмосферна кола дори и с 6 литров мотор, си е атмосферна кола.Няма удари,няма съскане....абе пенсионер парти Редактирано 13 Декември 2006 от Rcd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 (Редактирано) Пак се обърках! Въпроса на колегата беше да ги резне на старта. Я по-начетените да се разровят и да кажат нам невежите кой двигател и наколко оборота постига по-голям въртящ момент, защото според мен е важен за отлепването. А иначе ако я форсираш и тръгнеш и нямаш тракшън контрол - цялата пара в свирката. Особено като се има предвид предното предаване. Редактирано 13 Декември 2006 от bessen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rcd Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 ако колата е на предно предаване въпроса на колегата ви е леко излишен.ако е 4х4 може и да се говори...+ това какво по дяволите има значение тъпия старт като след като си набия втората тва бмв ше ми види кирливия стоп преди фейслифта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 15 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2006 Слаф:турбината е супер...поне за сега супер се държи така/не си ме подвел с тази покупка /иначе...предстои след коледните празници и чипосване/при Мишо разбира се/. Само се съмнявам как тези 200 коня ще и се отразят на колата-двиг., съединител...не знам дали е удачно. По-голямата турбина наистина има малък лаг,разхода се вдигна малко, но кото влезе в оборот 2500-3000 се почва едно ускорение....Относно коментарите на РЦД...не знам кой е рацер и кой не...явно съм попадал само на ливади, защото резултата ти го обясних вече Аз лично не съм пипал турбината, а само други дребни неща...което не се отразява толкова много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 15 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2006 От опита който имам а той е 2 купета 320 едното с ванос другото с двоен ванос, и а3ки разни...Бмвто ако е в ръцете на шофер ща смаже кат здравей на 400 ако обаче не си куатро.Ма и тогава пак е вероятно да та смаже.Ся, ако си барал по турбото, а то е грехота да не бараш ше надминаваш валосани астри както аз направих....Иначе не си прави илюзии, бмвто е много по-шоферска кола, но турбото при аудито дава възможност за творби, та чудоA на коментар номер 38 ше ти кажа само че , такава кола с голем мотор и с добър респонс СЪС турбо.... е тогава се получава мания.Атмосферна кола дори и с 6 литров мотор, си е атмосферна кола.Няма удари,няма съскане....абе пенсионер партиНещо май си в голяма грешка!!! А4 1.8Т никога не би се дала на баварец 320в това съм сигурен за разлика от теб!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rcd Публикувано 15 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2006 (Редактирано) заповядайте до варна и ще си говорим пак да не си чеша пръстите във форума..С това приключвам всякакви опити за убеждение по темата:nelio не знам на кое отгоре си толко сигурен ,a и си убеден че аз не съм ...като през последната година смених точно 5 такива коли: купета и ауди турбота...не, ще падне сток аудито щото е пълна дрисня и тъпче на едно место...а бмвто е със задно което е доста сериозен показател при старта/както горе направих уточнение ако не е 4х4/ Ако е предно обаче , а предполагам че то е, не знам на кое отгоре реши че мотор с по-малко обем и по-малко цилиндри, както и предно предаване кола- което е хипер тъпня за състезания на право- ще надмине бмв.......ма де да знаиш са аз със бмвта не че имам 50-60-100 старта....ти си сигуренхуу щом казваш...А до собственика на въпросната кола - като причипите аудито елате ако имате път и има живот и здраве да ги опънем да видим на кой тунинга е по-ефективен че ме гложди любопитство. Редактирано 15 Декември 2006 от Rcd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 заповядайте до варна и ще си говорим пак да не си чеша пръстите във форума..С това приключвам всякакви опити за убеждение по темата:nelio не знам на кое отгоре си толко сигурен ,a и си убеден че аз не съм ...като през последната година смених точно 5 такива коли: купета и ауди турбота...не, ще падне сток аудито щото е пълна дрисня и тъпче на едно место...а бмвто е със задно което е доста сериозен показател при старта/както горе направих уточнение ако не е 4х4/ Ако е предно обаче , а предполагам че то е, не знам на кое отгоре реши че мотор с по-малко обем и по-малко цилиндри, както и предно предаване кола- което е хипер тъпня за състезания на право- ще надмине бмв.......ма де да знаиш са аз със бмвта не че имам 50-60-100 старта....ти си сигуренхуу щом казваш...А до собственика на въпросната кола - като причипите аудито елате ако имате път и има живот и здраве да ги опънем да видим на кой тунинга е по-ефективен че ме гложди любопитство.Погледни тези теми!http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16491http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16919 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 Погледни тези теми!http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16491http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16919Абе бате обясняват ти ти па си знаеш твойто.Как па го виде тва че ACE-то с многото клапани за нищо е било БМВ-то?Само тва ако мое ми обясниш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rcd Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 изобщо не ма вълнуват темите.аз споделих личен опит.Тва че някой писал как някъде там в отвъдното имало не знам си кви си коли по 10 хиляди коня не ми дига пишката изобщоСток ауди ще падне особено а4 без куатро.Тва е.Залагам 10 бири. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 (Редактирано) Абе приятел, кое точно БМВ 320 имаш пред вид че си толкова сигурен. В сравнение с а4 1,8т нормалното 320 /150к.с. 6 цил./ е толкова куцо че изобщо не може да става сравнение. Нагоре след 120-130 вече нещата се поизравняват. Не мога да разбера защо си толкова убеден че А4 ще падне на старт, та чак и залагаш. Да не са ти пробутали някое БМВ с барнат двигател, а ти да мислиш че е сток. Да твърдиш че БМВ 320 /150 к.с./ ще бие на старт А4 1,8Т/150к.с./ е страшно несериозно, освен ако под старт нямаш предвид първите 5-6 м на мокро.p.s. Отговора на заглавието на тази високо интелектуална тема е следният:Да, не само ще го бие но ще му сцепи трътката с минимум 2 коли при равностойни шофьори, сходно техническо състояние, на ускорение от място. При доускорение над сто нещата са изравнени. Редактирано 16 Декември 2006 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rcd Публикувано 17 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2006 ела с а3то да та светна що така мисля.Не! Няма да му сцепи трътката ми ше падне кат бит пес е тва ше стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 17 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2006 Абе бате обясняват ти ти па си знаеш твойто.Как па го виде тва че ACE-то с многото клапани за нищо е било БМВ-то?Само тва ако мое ми обясниш?Естествено с очите си!Rcd несъм казвал, че коата е 10 000 коня нормална е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване