Jump to content

А4 1.8Т може ли да скъса BMW 320i


Xray

Recommended Posts

  • Отговори 141
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...пфу да е.а и гадното турбо, що ли онзи бунак Порше го е изобретил.... а тия тупани от АУДИ, дето нищо не разбират, само го завират из колите, да ги спъват....

E па кат гледам на новите S и RS по три на цилиндър са накачили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГолЕма турбина - голЕм лаг

Малка турбира - малък лаг

Затва истината е голема атмосферка с малка турбинка за ниските обороти и тва е :):):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе какво ми се катерите на к..., кой ви говори за Хай-тех двигатели.

Той ако имаше кинти, немаше да пита, кой-кого ще дръпне за 10г. кочини. РС, С къде отивате вие? 4,2л мотор и 420 к.с., по 100к.с. на литър, при 1,8л., 180кс и това е хай-тех мотор. Постигнтете го на нармален, без ъпгрейд.

Кога постигнете обаче 400+к.с. на 1,8л атмосферен, ще ви черпя по едно пиене с черен хайвер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам само че преди да отиде старата турбита мазах 318ти,318ис и 320 наред...говорим за тези до 1997-една само ме мина, но беше пипана и тя беше 318ис.

кой каквото иска да говори след мен-това са поне 13различни БМВ, които минах. не се хваля факт е.виж и астри гси и с голф гти съм се дърпал-минамали са ме...няма какво да си крива душата, но БМВ...забравете :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E па кат гледам на новите S и RS по три на цилиндър са накачили.

колега, само за информация

новата RS4 e 420 кс без турбинка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, само за информация

новата RS4 e 420 кс без турбинка :hilezh:

шшшшшшшшшшшшшшш

нема говориш на кайпо така

той да не е бебе бе

ай ша ви земат мътните

кайпо президент

:):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ ГОЛЕМ АТМОСФЕРЕН RESPONCE-ИВ двигател

тия турбо лагави котъри вече не ми ги фали

ATMOSPHERE POWER FOR-EVER

:wall::):wall::):):);):);):)

За тази приказка ръка ще ти целуна !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опита който имам а той е 2 купета 320 едното с ванос другото с двоен ванос, и а3ки разни...

Бмвто ако е в ръцете на шофер ща смаже кат здравей на 400 ако обаче не си куатро.Ма и тогава пак е вероятно да та смаже.

Ся, ако си барал по турбото, а то е грехота да не бараш ше надминаваш валосани астри както аз направих....

:)

Иначе не си прави илюзии, бмвто е много по-шоферска кола, но турбото при аудито дава възможност за творби, та чудо

A на коментар номер 38 ше ти кажа само че , такава кола с голем мотор и с добър респонс СЪС турбо.... е тогава се получава мания.

Атмосферна кола дори и с 6 литров мотор, си е атмосферна кола.Няма удари,няма съскане....абе пенсионер парти

Редактирано от Rcd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се обърках!

Въпроса на колегата беше да ги резне на старта.

Я по-начетените да се разровят и да кажат нам невежите кой двигател и наколко оборота постига

по-голям въртящ момент, защото според мен е важен за отлепването.

А иначе ако я форсираш и тръгнеш и нямаш тракшън контрол - цялата пара в свирката.

Особено като се има предвид предното предаване.

Редактирано от bessen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата е на предно предаване въпроса на колегата ви е леко излишен.

ако е 4х4 може и да се говори...

+ това какво по дяволите има значение тъпия старт като след като си набия втората тва бмв ше ми види кирливия стоп преди фейслифта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаф:турбината е супер...поне за сега супер се държи така/не си ме подвел с тази покупка :bia: /

иначе...предстои след коледните празници и чипосване/при Мишо разбира се/. Само се съмнявам как тези 200 коня ще и се отразят на колата-двиг., съединител...не знам дали е удачно. По-голямата турбина наистина има малък лаг,разхода се вдигна малко, но кото влезе в оборот 2500-3000 се почва едно ускорение....

Относно коментарите на РЦД...не знам кой е рацер и кой не...явно съм попадал само на ливади, защото резултата ти го обясних вече :flehan:

Аз лично не съм пипал турбината, а само други дребни неща...което не се отразява толкова много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опита който имам а той е 2 купета 320 едното с ванос другото с двоен ванос, и а3ки разни...

Бмвто ако е в ръцете на шофер ща смаже кат здравей на 400 ако обаче не си куатро.Ма и тогава пак е вероятно да та смаже.

Ся, ако си барал по турбото, а то е грехота да не бараш ше надминаваш валосани астри както аз направих....

:flehan:

Иначе не си прави илюзии, бмвто е много по-шоферска кола, но турбото при аудито дава възможност за творби, та чудо

A на коментар номер 38 ше ти кажа само че , такава кола с голем мотор и с добър респонс СЪС турбо.... е тогава се получава мания.

Атмосферна кола дори и с 6 литров мотор, си е атмосферна кола.Няма удари,няма съскане....абе пенсионер парти

Нещо май си в голяма грешка!!! :bia:

А4 1.8Т никога не би се дала на баварец 320

в това съм сигурен за разлика от теб!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядайте до варна и ще си говорим пак да не си чеша пръстите във форума..

С това приключвам всякакви опити за убеждение по темата:

nelio не знам на кое отгоре си толко сигурен ,a и си убеден че аз не съм ...като през последната година смених точно 5 такива коли: купета и ауди турбота...

не, ще падне сток аудито щото е пълна дрисня и тъпче на едно место...а бмвто е със задно което е доста сериозен показател при старта/както горе направих уточнение ако не е 4х4/ Ако е предно обаче , а предполагам че то е, не знам на кое отгоре реши че мотор с по-малко обем и по-малко цилиндри, както и предно предаване кола- което е хипер тъпня за състезания на право- ще надмине бмв...

....ма де да знаиш са аз със бмвта не че имам 50-60-100 старта....

ти си сигурен

хуу щом казваш...

А до собственика на въпросната кола - като причипите аудито елате ако имате път и има живот и здраве да ги опънем да видим на кой тунинга е по-ефективен че ме гложди любопитство.

Редактирано от Rcd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заповядайте до варна и ще си говорим пак да не си чеша пръстите във форума..

С това приключвам всякакви опити за убеждение по темата:

nelio не знам на кое отгоре си толко сигурен ,a и си убеден че аз не съм ...като през последната година смених точно 5 такива коли: купета и ауди турбота...

не, ще падне сток аудито щото е пълна дрисня и тъпче на едно место...а бмвто е със задно което е доста сериозен показател при старта/както горе направих уточнение ако не е 4х4/ Ако е предно обаче , а предполагам че то е, не знам на кое отгоре реши че мотор с по-малко обем и по-малко цилиндри, както и предно предаване кола- което е хипер тъпня за състезания на право- ще надмине бмв...

....ма де да знаиш са аз със бмвта не че имам 50-60-100 старта....

ти си сигурен

хуу щом казваш...

А до собственика на въпросната кола - като причипите аудито елате ако имате път и има живот и здраве да ги опънем да видим на кой тунинга е по-ефективен че ме гложди любопитство.

Погледни тези теми!

http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16491

http://audibg.com/forum/index.php?act=ST&f=14&t=16919

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бате обясняват ти ти па си знаеш твойто.Как па го виде тва че ACE-то с многото клапани за нищо е било БМВ-то?Само тва ако мое ми обясниш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо не ма вълнуват темите.аз споделих личен опит.Тва че някой писал как някъде там в отвъдното имало не знам си кви си коли по 10 хиляди коня не ми дига пишката изобщо

Сток ауди ще падне особено а4 без куатро.Тва е.Залагам 10 бири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе приятел, кое точно БМВ 320 имаш пред вид че си толкова сигурен. В сравнение с а4 1,8т нормалното 320 /150к.с. 6 цил./ е толкова куцо че изобщо не може да става сравнение. Нагоре след 120-130 вече нещата се поизравняват. Не мога да разбера защо си толкова убеден че А4 ще падне на старт, та чак и залагаш. Да не са ти пробутали някое БМВ с барнат двигател, а ти да мислиш че е сток. Да твърдиш че БМВ 320 /150 к.с./ ще бие на старт А4 1,8Т/150к.с./ е страшно несериозно, освен ако под старт нямаш предвид първите 5-6 м на мокро.

p.s. Отговора на заглавието на тази високо интелектуална тема е следният:

Да, не само ще го бие но ще му сцепи трътката с минимум 2 коли при равностойни шофьори, сходно техническо състояние, на ускорение от място. При доускорение над сто нещата са изравнени.

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бате обясняват ти ти па си знаеш твойто.Как па го виде тва че ACE-то с многото клапани за нищо е било БМВ-то?Само тва ако мое ми обясниш?

Естествено с очите си!

Rcd несъм казвал, че коата е 10 000 коня :dance: нормална е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...