Jump to content

Странен проблем с патрона за палене


snooperchi

Recommended Posts

Здравейте колеги. 

 

Имам някакъв проблем, който е свързан с въпросният патрон. В момента както е топло и колата ми е стояла цял ден изложена на жегата, като седна после в нея и я запаля.. започва централното да прави някакви проблеми ( отключва - заключва ) и радиото спира - тръгва... Вчера вечерта, като върнах от контакт на средна позиция ( на която според мен трябва да свири радиото ) направо ми светна плафона и изгасна всичко +  че се отключи и колата ( по принцип в повечето случаи не прави така, а си остава радиото да свири , просто гаси колата и връща контакт ). Като разклатих самия ключ и радиото тръгна, а вторият вариант е просто да примигне. Майсторът ми смята, че е "пеперудата" вътре в контактният ключ ( въпросът е, кое е пеперудата и дали наистина е то ) ?

 

Много ще съм благодарен за вашите мнения и отделено време. Дано по този начин отговорим и на някой друг, макар че не го пожелавам на никого - много е досадно. :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам какви пеперуди има ,но на Б5 са патроник и клеморед ,аз съм сменял клемореда и преполагам че и при теб е на същото дериже работата 

,но най- лесно разглабаш сваляш за около 15 минути работа без да има некви спънки !!!!

ще видиш отпред където е прожината се цепят по посока на въртене на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам цял патрон за 8p даже заедно с 2 ключа ;). Ако те интересува драсни.

IMG_20150413_200625.jpgIMG_20150413_200635.jpgIMG_20150413_200607.jpgIMG_20150413_200654.jpg

Пускам снимки направо да се види за какво става въпрос точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От клемореда е. Сменя се само той. Не ти трябва цял патрон, а пластмасата която е в края на патрона. Вижда се на първата снимка на fifipaldi. На нея има номер 1K0 905 865 . Самата смяна е елементарна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят клеморед е със същия номер като на fifipaldi. Колега, моля да ми кажеш с какъв part номер си го сменил, за да си взема и аз един и направо да ходя в сервиза :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа.....

Седнах си най-после на удобно на бюрото и е време за малко парт. номера.

 

Това, което се е прецакало е клемореда. Не е нужно да се сменя целия патрон  :stupid: .

Частта, която се сменя е номер 10 (за по лесно я оградих в червено). Оригиналния и VAG номер е 1K0 905 849 B.

 

Screen_Shot904.png

Screen_Shot901.png

 

Screen_Shot903.png

 

Цена в Порше - ~ 75 лева:

 

Screen_Shot902.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня, че на Вашите патрони пише 1K0 905 865. Това изобщо да не Ви притеснява. Това е първа ревизия на клемореда. През 2009-та година, този клеморед се заменя от новата ревизия 1K0 905 865 A, а приз 2013-та година се заменя с 1K0 905 849 B.

 

Screen_Shot905.png

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами умниците в сервиза, където ми говориха, че били с по не знам си колко "крачета" различните клемореди и не можело да се разбере по номера какво трябва да се сложи, докато не се бил свалил от колата и т.н. как да ги коментирам :)

 

Ок вземам я тази част и ще ходя на друго място да ми я сложат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално на теб по спомени ти записахме номера на клемореда, когато слагахме лостчето за борда. Виж, какво си записал. Ако е 1K0 905 865 (в което съм убеден), кажи на "майсторчетата" с сервиза да не умуват (няма да свемат професорска степен с умуване :hilezh: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, даже си го снимах, номерът е абсолютно същият :) иначе при тези майстори може би няма да отида втори път :) искаха да оставя колата за 2 седмици, за да я отворели, затворели, да поръчат частта, да изкачат да пристигне, после сменят и ми я връщат... а и както ги знам как обичат да им даваш акъл, по добре да не рискувам подобни интервенции :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, върши ви работа и на двамата.

Това на което е необходимо да обърнете внимание е:

Ако предпочетене оригинален клеморед от Порше, освен клемореда в кутийката трабва де е ИМА и кабел с номер 1K0 979 416 (включен в цената). Най-вероятно буксатите при клеморедите 1K0 905 865 (A) и 1K0 905 849 B са различни!

 

Screen_Shot908.png

 

986a80dea74790ec22c669abbbcdf4fb.jpg

 

И току що говорих с Порше, кабела е включен към клемореда, цена 90 лева, 2-3 дни доставка след заявяване (на място).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да съживя темата.... купих си въпросната част 1K0 905 849 B заедно с въпросния кабел с различна букса и закарах колата в сервиза (регистриран по TUV), където е обслужвана в последните години, където уж "нямаше никакъв проблем и т.н.".

 

Сега съответно ми звъннаха да ми кажат, че буксите били различни и този кабел не можели да го свържат и общо взето ще ходя да си я взема обратно, когато ми я съберат.

 

 

Така че имайте едно наум къде ходите  :)

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Финалният резултат е - колегата bsdnikolov за отрицателно време успя да подмени стария ми клеморед 1K0 905 865 с новия такъв - 1K0 905 849 B , за което съм безкрайно благодарен :) Допълнителният кабел, който върви в комплекта (на снимките по-горе), не влезе в употреба, тъй като най-вероятно се използва за някои от по-новите МГ. Колата работи без проблеми към момента, сигурен съм, че и занапред няма да имам ядове от този тип :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя кратко заключение на темата. Новата ревизия на клемореда (с VAG № 1K0 905 849 B) е 100% Plug&Play спрямо старата (с VAG № 1K0 905 865). Маха се стария и просто се поставя новия. След подмяната, терминалите са проверени с VCDS. Всичко е ОК. Проблемът се оказа, умора на метала на пружината, отговаряща за Терминал 75 (отворих разваления клеморед и го разгледах(ако щете и анализирах)). Този проблем не подлежи на поправка и при установяването му е наложителна смяната на клемореда.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Мога да ли се оплача и да ми се даде съвет?

При вадене на ключа от патрона няма щракането и не спира радиото и не ми работи централното от ключа.

Ключа влеза трудно, да не кажа почни никак и ме е шубе да не са я пробвали да я гепят. Иначе от вратата позволява заключване. Дайте съвет какво може да е и къде да ходя!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо отиди при добър ключар. Имаш проблем с патронът. Бих ти препоръчал ключарят при "стената на плачът", точно срещу семинарията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...