Jump to content

Audi A4 B6 2.4 V6 170кс


Recommended Posts

Колеги не намирам достатъчно коментари и мнения за този двигател. Ще се радвам ако някой може да каже нещо повече като обслужване, здравина, добър ли е варианта с автоматични скорости и т.н. Не намирам и кой знае колко обяви с този вариант на двигателя. http://www.cars.bg/c1228898да речем нещо подобно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора не блести с някаква динамика особена но ще влачи купето криво ляво. По принцип мотора доколкото съм чел тук от други е читав. Обикновенно има течове на масло откъм главите.

Другото е обаче че ми се струва че колата е с мултитроник или иначе тук известната мултитрошляк, не без основание. Самата кутия носи удоволствие като автоматик но заради концепцията си е подложена на амортизация която независимо от поддръжката неизбежно води до сравнително скъп ремонт на фона на общата цена на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай форума има достатъчно изписано за този мотор.

Ето една скорошна тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174035&hl=

Всъщност тоя последния 2.4 май е по-различен от предишния ... който е 165 коня

Ако си тръгнал за V6 гледай 3.0 така и така си решил да си търсиш атмосферен мотор и гледай да е quattro.

Има един колега с А6 4F който е тоя мотор та може да го му разгледаш мненията andrei_S40 мисля му беше ника.

 

п.с. Търсачката работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрав и прост мотор с верига, лесна газификация. Мотор от старата школа. Не е някоя бегачка, но ако е ръчка на предно колата ще е достатъчно пъргава.

Избягвай автомата с предно, че не е много сполучлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е с ангренажен ремък. Първоначално обслужване около 1000 и нагоре лева. Гори си масло. Моята около 2л на 10000 км. Разхода е както ти е написан в обявата и нагоре (на газ). Това е при мен на А6, С5, авант с ръчна скоростна кутия. Двигателят е с код BDV. Не създава проблеми. Колегите споделят за много течове на масло. Аз за сега нямам такива проблеми... Според мен не е за градска кола. Иначе на магистралата си върви. Както са написали колегите, колкото повече коне, толкова по-добре. Но това си зависи и от възможностите - финансовите.... Казват, че 2.8 гори колкото този ДВГ, но върви много по-добре.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят принципно не гори масло, милионниците, които караме горят масло - обикновено са свързани с гумички на клапани. Има течове на масло както V6 моторите на Ауди - от гарнитурите на капаци на клапани(2х40лв), гарнитурите на обтегачите на веригите(2х10лв) и тапите зад изпускателните клапани(2х10лв). Ако се обърне внимание на тези проблеми и се сменят при първоначално обслужване после няма да има течове и разход, освен ако моторът не е тотал.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предпочитам да сменям ремъци на 60-90 хил.км отколкото да треперя някоя верига дали няма да се е разтегнала дали някой оптегач няма да се е износил и мотора да стане на салата само щото съм спестил едни 200-300 лева.

 

Виж ако мотора е с долен разпределителен вал е друго нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми веригите се сменят 1 път в живота, а като мотора няма ремъци поддръжката е по-евтина

 

Те не се сменят всеки ден, така че ако разходът е планиран не мисля че е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е 170кона с ремък и номер двигател  BDV. Освен с по-бавния вървеш и един отсртанен теч на масалце от маркуча на картерните газове немога да се оплача от нищо за 2те години които я имам. 

Редактирано от mangov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора казват че моторът е бавен, но аз съм го карал доста пъти и не мисля така. Просто иска да е в обороти. Ако не се оставя да пада под 2500, си тегли перфектно, по моите критерии. Звук също докарва някакъв. Няма и лаг, плавен и равномерен е. Но чак да изнемогва с влаченето на купето, вече е прекалено. Зависи човек какво търси. Доста пъти съм изпреварвал с него и никъде не съм усещал остра липса на мощност, особено като го развъртя от 3000 до 6000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако си близо до Панагюрище или събота и неделя до Пловдив може да се видим да те повозя с мойта да ги прецениш дали ти харесва дърпането. А за звука бас ловя че ще ти хареса 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

Здравейте.

 

Предварително се извинявам ако тук е неуместно в тази тема да попитам, но просто да спестя създаването на нова. Искам да попитам има ли собственици на А4 B6 2.4 с 6 скоростна ръчна кутия? Ако може да ми дадат някаква информация като цяло за мотора и двигателя с тази скоростна кутия. Точно тази конкретно ме интересува. Как е на дълъг път? Държи ли много високи обороти при магистрална скорост от да речем 140-150 км/ч? Какви са обичайните проблеми на този мотор? Много ли са сериозни? Всеки ли има прословутите течове на масло. Скъпо ли е обслужването на този двигател? Предполагам, че е подходящ за слагане на газов инджекцион. Имам още доста въпроси, но ще съм благодарен ако някой се отзове за да мога да задам и останалите си въпроси.

 

Хубав ден на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скоростите , трябва да се види ск.кутив на конкретна кола с какви букви е Например при 3.0i в В6 има 6 дт.кутия с къси и дълги предавки...образно казано. Не съм я гледал обявата, но си помисли какво повече ще получиш от 2.4 спрямо 1.8Т..Като пари за обслужване, вървеж, поддръжка, задължителни ремонти, разход на газ, парИ за газов инжекцион и други. Дали това 2.4 е В6 е най-правилния избор. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се гледат тези букви за скоростната кутия? И какви са възможните буквени комбинации? Може ли някой да каже коя е с по-дългата скоростна кутия за да знам да се ориентирам като гледам конкретна кола. Благодаря много за помощта инъче.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е, че има в6-ца с 2.4i и 6-степенна ръчка ? Да не е тази в6-ца с 4.2i :hilezh:, някой да е обърнал цифрите......че с 2.4i не се виждат да са с 6 скорости.

Буквите на кутията се виждат на лепенката до резервната гума или под задната седалка. 

https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_transmission/rear_final_drive_01r/technical_data/rear_final_drive_identification/

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...