Vath Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Колата е А6 1,8Т АЕБ двигател има монтиран газов инжекцион Ловато. При първото палене върти доста на стартер и пали чак от 3-4 път. След като запали няма проблем -двигателя работи равномерно, върви добре, няма прекъсване или придърпване и на бензин и на газ. При повторно палене -вече си пали нормално, но като престои час два -пак няма палене. Цялата електроника сме я разменяли (комутатор, бобини, свещи ) с такива от палеща кола и няма подобрение, което ме навява на мисълта, че може би е нещо по бензиновата система. Бензиновия филтър е сменен и пак няма промяна. Регулатора на налягането на бензиновата рейка е проверен и няма теч на бензин-мембраната е здрава. Идеи какво да се ремонтира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Някакви идеи какво казва ECU-то ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Позната история.И при мен е така.Ще следя темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 9 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Няма записани никакви грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Така, както си описал какво е пробвано до сега и то без някаква промяна, остава бензинова помпа или инжектори. При АЕБ бензиновата помпа започва да работи не след като се даде на контакт, а след като започне да се върти стартера. Пробвай да подадеш на помпата + след контакт, за да има няколко секунди време да завърти преди да завъртиш на стартер. Ако запали по-лесно, значи помпата не смогва моментално да вдигне налягане при първо палене. Другото е да пробваш с други инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Добре е да се проверят и бензиновите дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 9 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Пробвахме директно да подадем захранване към помпата-почва да върти и пали без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Извинявай за въпроса,но как подавате директно ток на помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 9 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Махаме капака на помпата(в багажника е ), изключваме буксата и с кабел директно от акумулатора, на буксата крайните две клеми са захранване. Един подава напрежение на помпата другия върти на стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Някакви идеи какво казва ECU-то ? Няма записани никакви грешки Изтегли си тези два файла, разпечатваш и отиваш в автомобила с VAG-COM ( VCDS ) да гледаш какво става и къде са твоите стойности.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155636&p=2215125 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Пробвахме директно да подадем захранване към помпата-почва да върти и пали без проблем. Така...значи има голяма вероятност помпата да се е "поизморила", но също така не е изключено да има някакви драми със релето, което я управлява, но е по-малко вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kn0cK3r Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Така, сега вземи и покарай само на бензин 2 дена и ми кажи на 3-ят ден сутринта дали ще запали от ряз. Ако запали , може да почнеш да следиш тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=175143 и ако откриеш проблема да го споделиш и на тези, които продължаваме да се борим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 9 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Релето го сваляхме(отдолу под волана е) уж нагорелии пластини ама им няма нищо, почистих пластините с фина шкурка и контактен спрей-при въртене на стартер отзад на буксата на помпата си идват 12 и малко волта. Дали има някакъв клапан в помпата който да не държи налягане след загасване на колата? И на контакт -помпата не завърта-върти само на стартер, но явно така е заводски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 И на контакт -помпата не завърта-върти само на стартер, но явно така е заводски.Така си е заводски, както и по-горе вече ти писах.Щом пали когато захраниш помпата предварително, може да си направиш управлението на релето да сработва след контакт, а не при стартер. Така ще си решиш проблема, но ако помпата така или иначе си заминава ще е временно решение. Поне с нищо няма да навреди на помпата. Не съм наясно дали има клапан някъде, но пък можеш да сложиш един възвратен клапан между помпата и рейката. Също може да има само положителен ефект от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Пробва ли да спреш кранчето на газта и да покараш на бензин само? Провери си и клапана за бензиновите пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Има ли някакво развитие,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kn0cK3r Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 При мен съшо първото палене е с 6-7 секунди въртене. Ако си покарам на бенз 2 дена после няма ядове. още не съм се преборил с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Колеги, от прочетеното до тук а и от други теми ви казвам, че проблема е от не добре настроена газова уредба. И аз имам 1.8т със същия проблем и съм сменял какво ли не обаче проблема не е хардуерен.Екуто си прави самоадаптация при каране на газ и ако сместа не е добра после не пали на бензин.В подкрепа на това изтъквам по-горния пост на колегата, който каза, че като покараш няколко дни на бензин се оправя.....е и при мен е същата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Добре, а има ли някой, който си е решил проблема. Например е сменил газовите дюзи или изпарителя , а може би са му направени нови настройки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Настройките трябва да бъдат направени като се следят тримовите при различни режими на натоварване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Нямах време да чета другата тема, но някой от имащите проблема пробвал ли е да си извади маркуча за газта от рейката, след като паркира и да пробва да запали след няколко часа. Аз имах същия проблем и се оказа, че рейката е заминала и не затваря добре. Като се изгаси колата, системата остава под налягане, газ продължава да си влиза през прецаканите дюзи и колата се дави. Смених си рейката и проблема изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гложенеца Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 И ние брахме много ядове... Проблемът още стои на дневен ред. Всичко, споделено от колегите в този сайт пробвахме, сега ще откача маркуча за газта от рейката и изцяло ще игнорирам подаването на газ, пък да видим... Все пак, ако някой може да ми препоръча читав майстор / независимо къде се намира / , способен да оправи проблема, нека ми пише на скайпа или на 0889 335 897 Николай Василев, ще му бъда благодарен. За съжаление, в нашия район са само калпазани и то некоректни... Така че, помагайте. Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Аз имах такъв проблем на Пасат 1.8Т. Не успях да го реша и продадох колата с него, но при мен го правеше най-вече ако има по-малко от половината гориво в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Същата история се получи и при мен имах пасат 1.8T и я продадох с този проблем, на 99% съм сигурен, че е бензиновата помпа. ( аз си я карах с почти пълен резервоар и за това не ми е създавало, кои знае какви проблеми). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kn0cK3r Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Аз го имам същия проблем, само че не чак половин резервоар, но поне една трета резервоар. Падне ли под една трета сутрешното палене става мъка. След това до края на деня е 6. Сменил съм бензинов филтър, инжектори , регулатора на налягането го проверих и е добре и остана да сменя бензиновата помпа. 99,9999% е от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване