Jump to content

Преминаване на оригинални би-ксенон фарове


Gangsta88

Recommended Posts

Здравейте колеги,да разплетем малко тази тема.

Става въпрос за А3 2003-2008г.

Как стой въпроса с преминаването от обикновени двусекционни фарове с рефлектори към би-ксенон фарове.

Нужни ли са преходни букси?

Какво ни е нужно за оборудване на новите би-ксенон фарове,какви крушки,и особено баласти.

Понеже гледам еднакви на пръв поглед но под различни номера. Или това не е от значение,важно е да са еднакви по форма и букса.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти преходници (или да смениш буксите) и трябва да пуснеш 2 допърнителни кабела от модул Central electric. Най-вероятно ще ти се наложи да смениш и самия модул. Хубаво е да си намериш и системата за автоматично регулиране на фаровете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D1S и баласти за тях. Оригиналните баласти са кът и са доста скъпи (около 200 лв. на фар). Крушките, които се монтират фабрично са Филипс. При би-ксеноновите фарове има два варианта. Адаптивни (завиващи) и не завиващи. Не знам дали ще можеш да подкараш адаптивните така, че няма смисъл да даваш повече пари за такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моите късите са ксенон дългите обикновени крушки , така си дойде колата. Дали мога да сложа ксенон и на дългите.

 

п.п. Фаровете са адаптивни 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, според ETKA адаптивни фарове има само при би-ксенона. 

Ти да нямаш предвид това, че фаровете се местят на горе и на долу, в зависимост от натоварването. Кантари има всяко 8Р, излязло от завода с ксенони (без значение дали са само на късите или са би-ксенони).


Колега, нещо си объркал понятията май. Адаптивните фарове "завиват".

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво целиш. Ако смяташ да сложиш афтърмаркет ксенон на дългите, за да не ти дава грешка трябва да е 55 ватов. Плюс, че си носиш рискът да изгориш модула за чистачките (има доста изписано за това).

Ако пък ще слагаш фабричен би-ксенон, ще ти трябват преходници и да пуснеш два кабела от модула Central electric (намира се над педалите, в купето) до фаровете. Плюс прекодиране, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте,

да изтупам малко темата от прахоляка. Може ли да ми дадете парт номерата на би-хсенон фаровете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колегата май не е на ясно какво го чака за да премине към тези фарове... Като ги купи и осъзнае филмът, ще разбере защо не му отговаряме ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ще е голям филма? Освен фаровете някоя друга щанга и датчик ако изкам да ги направя както трябва а и нали за това е форум да си помагаме

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците мисля бяха около 90лв. бройката. Един на предния мост и един на задния.

 

Въобще не е голям филма,кефа цена няма. По-трудното предполагам е намирането на обурудването

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...