Gangsta88 Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Здравейте колеги,да разплетем малко тази тема.Става въпрос за А3 2003-2008г.Как стой въпроса с преминаването от обикновени двусекционни фарове с рефлектори към би-ксенон фарове.Нужни ли са преходни букси?Какво ни е нужно за оборудване на новите би-ксенон фарове,какви крушки,и особено баласти.Понеже гледам еднакви на пръв поглед но под различни номера. Или това не е от значение,важно е да са еднакви по форма и букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Зависи как е оборудван самия фар (крушки, баласти)Иначе ще ти трябват преходници (има ги в ибей) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Трябват ти преходници (или да смениш буксите) и трябва да пуснеш 2 допърнителни кабела от модул Central electric. Най-вероятно ще ти се наложи да смениш и самия модул. Хубаво е да си намериш и системата за автоматично регулиране на фаровете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 14 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 А какви крушки и баласти са нужни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 D1S и баласти за тях. Оригиналните баласти са кът и са доста скъпи (около 200 лв. на фар). Крушките, които се монтират фабрично са Филипс. При би-ксеноновите фарове има два варианта. Адаптивни (завиващи) и не завиващи. Не знам дали ще можеш да подкараш адаптивните така, че няма смисъл да даваш повече пари за такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Баласти - 8E0 907 391 BКрушки - N 105 661 03 (D1S-12V35W) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivko Gochev Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 На моите късите са ксенон дългите обикновени крушки , така си дойде колата. Дали мога да сложа ксенон и на дългите. п.п. Фаровете са адаптивни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 (Редактирано) Интересно, според ETKA адаптивни фарове има само при би-ксенона. Ти да нямаш предвид това, че фаровете се местят на горе и на долу, в зависимост от натоварването. Кантари има всяко 8Р, излязло от завода с ксенони (без значение дали са само на късите или са би-ксенони).Колега, нещо си объркал понятията май. Адаптивните фарове "завиват". Редактирано 20 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivko Gochev Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 А не знам дали завиват , може и да бъркам понятията извинете. А по въпроса мога ли да сложа ксенон и на дългите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Зависи какво целиш. Ако смяташ да сложиш афтърмаркет ксенон на дългите, за да не ти дава грешка трябва да е 55 ватов. Плюс, че си носиш рискът да изгориш модула за чистачките (има доста изписано за това).Ако пък ще слагаш фабричен би-ксенон, ще ти трябват преходници и да пуснеш два кабела от модула Central electric (намира се над педалите, в купето) до фаровете. Плюс прекодиране, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verado Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Здравейте, да изтупам малко темата от прахоляка. Може ли да ми дадете парт номерата на би-хсенон фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verado Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 (Редактирано) Никой ли неможе да помогне. Редактирано 18 Октомври 2017 от verado Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 8P0941003R 8P0941004R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Колегата май не е на ясно какво го чака за да премине към тези фарове... Като ги купи и осъзнае филмът, ще разбере защо не му отговаряме . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verado Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 Колко ще е голям филма? Освен фаровете някоя друга щанга и датчик ако изкам да ги направя както трябва а и нали за това е форум да си помагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 (Редактирано) Датчиците мисля бяха около 90лв. бройката. Един на предния мост и един на задния. Въобще не е голям филма,кефа цена няма. По-трудното предполагам е намирането на обурудването Редактирано 21 Октомври 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване