Jump to content

Покупка 8p 2.0T quattro


Recommended Posts

Здравейте, 

 

Прегледах форума, но неможах да намеря тема за този модел, извинявам се ако съм я пропуснал.

 

Гледам следните обяви: 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436506410967608

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433172312112225

Втората гледам, че е регистрана може и да е от форума :) 

 

Интересува ме при оглед за какво да гледам, диагностика ще направя. Как да разбера турбото в какво състояние е, съединител, двигател и дали всичко по quattro-то е наред.

Също така пишат, че са TFSI а на кората на двигателя пише 2.0 FSI Turbo, едно и също ли е? 

Интересува ме в общи линии да се прецени състоянието, то е ясно, че неможе да е всичко да е на 100% и че всичко може да се оправи след това :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега първата не знам какво и гледаш...виж последната снимка и може да ти стане ясно какъв човек я кара тая кола и какво може да очакваш от техническата част

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това си прав, но и цената е над 2к разлика :)  Тази за 12к изглежда много запазена, но пак не е гаранция. Така или иначе мисля да коментриам цената, защото ако е без коментар за 12к може би А4 ще е по-добър вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти ако се надяваш, че колата е здрава и всичко и наред и само щото е мръсна я пуснал 2к лв. по - евтина :Д..ходиш, гледаш, палиш, караш 30 мин закачаш за диагностика и си ти..винаги може да има подводни камъни, а и за такава ниска цена едва ли е защото не му трябват пари и иска да разкар колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е ценовия диапазон, в който гледаш - не ти завиждам! За толкова пари трудно се намира свястно A3 8P 1.6, с много зор 2.0 TDI, ти искаш да вземеш 2.0 TFSI Quattro :flehan:

Това са коли на по 300 000 върнати от пътя към Надин! Направи си услуга и или увеличи бюджета с още поне 5-6 хиляди, или се насочи към друга марка/модел/двигател. 

 

Просто съвет. 

 

П.с. отвори www.mobile.de и виж това дето търсиш с реални параметри колко струва и си направи сметка какво би купил тук за тези пари, то пак от там идва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък да няма..

Цената и е хубава, а и според мен е съобразена с това че за този мотор - газ трудно и скъпо.

Масовия потребител гледа 1.9, 2.0 и по-рядко 1.6

Колата изглежда много хубава, и си заслужава да се види.

Mobile.de отдавна не е единственото мерило за реални километри, произход и тн..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно този двигател искам, цената спрямо дизелите изглежда в средата, а малко са тези като мен, който биха го предпочели този пред дизел :) 

Отделно в наще сайтове няма други с този двигател, не ми е проблем бюджета, но ако ще давам по-голяма сума ще е и по-висок клас. 

 

raffa

мерси, но искам да е турбо бензин :) 

 

Но като цяло не ми е това въпроса, направил съм си сметката, ясно е че ще има какво да се сменя по колата, ясно е че не са реални километрите да не говорим за първи собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съвет от мен - аз също гледам оферти за такива коли в момента - бях се насочил към А3 дизел след 05, но от събраните мнения ги изключих тотално.

Търся основно 3.0 дизел и ако изпадне и А3 2.0Т спортбек. Научил съм ги всичките оферти наизуст - на пазара в момента са супер завишени цени и големи кокошарници. Моят съвет е да гледаш кола от частно лице, проучи колкото можеш и прегледай колата.

Ето ти една оферта в София, как може да пращаш тая първата по-горе не знам... http://www.cars.bg/c947967. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изхождайте от масовият потребител в БГ и газ и т.н. - колите идват от чужбина, където за всеки влак си има пътник и 2.0 TFSI е най-скъпият като най-мощен в A3. Освен когато е отписан от движение и се праща за козметично освежаване на километража, ударите и щетите по двигателя и препродажба в източна Европа и Африка. Как може да игнорирате факта, че 2.0 ТФСИ в движение за 5000 евро на практика не съществува, не знам.... Това е крайно наивно и ще удари жестоко в джоба и нервите в последствие.

Разбира се всеки сам си преценява :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито е най-скъпия (като нов), нито е най-мощен в купето на А3. Крайно наивно е това което ти пишеш, и подлъгваш хората.

 

Ето пример - www.autoscout24.ch/3218994

 

Дори човека да не направи коментар на цената (да я даде на 5К примерно), можеш да превалутираш цената в лв, и да добавиш 1200 Транспорт, 800 мито, 200 екотакса и още 150 да кажем за регистрация примерно и отива към 13, което пак е много далече от тези 18к дето казваш че са абсолютен минимум да се вземе А3 с този мотор+куатро.

 

Далеч съм от идеята че трябва да се взима най-евтиното на пазара, но при положение че в БГ така или иначе няма много голям избор от обяви, нищо не пречи да се види колата, защото поне на снимки изглежда свежо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно - пробег 250 000, което е 100 000 след диагноза "бегал" на един що годе модерен автомобил. Страхотна инвестиция!

И да, 2.0 TFSI е най-мощния в купето на А3, абстрахирайки се от 3.2, което бива спряно междувременно доста преди края на модела.

Всеки има право на мнение, спорът е излишен. Аз кола на над 150 000 (реални) не бих купил в днешно време, ако смятам да я карам разбира се. Иначе парите за ремонти с голяма вероятност ще надхвърлят тези за по-млад/некаран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

david90

ходил ли си на живо да видиш някоиа от тези обяви.

 

Мерси за предложението, изглежда много добре, но предпочитам 4х4, а тази май не е, Тези 109к км едва ли са реални :) 

 

Moonland

Относно километрите, не мисля че една кола на 300к е за изхвърляне вече, стига да е подържана добре. А дори и да я взема смазана правя си основен ремонт и поне още 100к без проблем ... надявам се :) Все пак за А3 2.0 тфси е бутиков двигател и едвали някой мърляч ще я вземе да я скъса от каране както някое дизелче или с газ :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам кой би инвестирал в мощна кола за да я кара с 40 до магазина и обратно :) разбира се, че е смазана от каране :) това не е колекционерско ферари а просто мощен, луксозен голф купен за да се кара съответно :)

П.с. Кола от това или по-ново поколение на 300 000 се равнява на кола на 600 000 от моделите преди 2000-та... вЕрвай ми. Проблемите почват от 50 000км нагоре бавно, бавно и при 150 000 си вече "силно мотивиран" да я метнеш към източна европа или африка и да си купиш нова.

П.п.с. Основен ремонт? Наясно си, че само веригата с обтегачи и аксесоари ти е над 1000 лева само в части, без труд? Турбо? Водна помпа, вторична водна помпа, маховик, клима-компресор, който в днешно време също е един много скъп консуматив...? И стигнахме и подминахме сумата нужна ти за по-запазен и некаран екземпляр, който да не трябва да човъркаш!

А при подобен пробег веригата ти е задължителна за смяна, прескачане води до тоталка, а при TFSI-тата и особено по-старите моделгодини това се случва нерадко дори след 50 000 км - попрочети по темата, има писано много.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако турбо бензин е смазан от каране, за дизелите какво остава ве мен? 

 

Разкажи това за километрите, и проблемите съответно... 

 

Турбо имаш и при дизелите, маховик също, водна помпа също с тая разлика че там вероятността маховика да хвръкне е доста по-голяма.

 

Човека е пуснал тема, нека не я мацаме още, ако можеш помогни му с въпросите от 1вия пост, ако не недей да налагаш мнението за цена/километри във всеки пост, и коментари от сорта на "300 000 се равнява на кола на 600 000 от моделите преди 2000-та"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се опитвам да помогна сега на човек, защото не съм автомонтьор и не си изкарвам с това хляба. Иначе щях да му кажа и аз да купува и да не му мисли, а после да ми звънне... :) Но на мен ми е все едно - собствените пари не бих си инвестирал така безумно и за това си казвам мненеито.

Още веднъж - успех в търсенето и избора на автора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже си мисля че около 25 е по добре за такава кола,технологийте в нея отсъстват и при моделите от 2012 нагоре

Парите хвърлени за покупка на една кола не спадат към инвестиций ,а по скоро като пари за нещо което ти трябва(като сметките за ток и т.н)

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...