MilenF Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Здравейте. Прочетох темите изписани по случая, но въпреки това не открих своя отговор. Колата е Ауди А4 1.8 TQ . При спиране винаги отначало се усуква вдясно и когато се активира ABS-a , колата се изправя. Лошото в случая е ,че когато караш по-бързо , на магистралата със 140км/ч и ти се наложи аварийно спиране е направо стряскащо, колата се засилва с тласък вдясно и неможеш да я контролираш за около секунда.А най-лошото е когато в завой натиснеш спирачка, защото колата си тръгва напред. Какво направих за да се опитам да го отстраня: 1.Проверих всички водачи и апарати дали работят коректно. Смазах ги.2.Обезвъздуших цялата система.3.На ваг-ком при напълно натиснат спирачен педал ми показва 100 бара налягане. Гледам границите са между 40 и 280 бара. Възможно ли е да имам проблем с окачването.Или дилемата остава някъде в спирачната система. Също моето усещане е ,че колата започва да се усуква от задницата и затова и заподозрях кантарчето, което е на едно прекрасно място над диференциала.Днес при страшно интензивно спиране забелязах, че всички дискове са напекли добре, което пък ме навежда на мисълта, че си работят добре и проблема е другаде. И само да спомена , колата си вози комфортно и тихо, няма някакви лопания или тропания където и да било. Редактирано 16 Юли 2015 от MilenF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Сигурен ли си че си видял кантарче, защото доколкото знам куатро нямат. При мен има едно устройстно, което се намира пред апарата за АВS и намалява спирачното усилие към задния мост. Кантарче на заднея мост нямам. Размени предните и задните накладки, като сложиш десните вляво и виж ще има ли промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 след като си проверил апаратите за задържане и смяташ , че окачването е ок и нямаш луфтове ти остава поне за мен само един вариант - затлачен спирачен маркуч. при мен се усеща същото и смятам , че преден ляв спирачен маркуч ми е затлачен. при по рязко натискане на спирачката ловят апаратите нормално , но при плавно - повече лови преден десен. което ме навежда на мисълта за затлачен спирачен маркуч. с годините спирачната течност ги разлага и боклуците се смесват със самата течност. маркуча се затлачва и започва да не спира нормално апарата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Аз бих заложил на още еди преглед на ходовата част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Преглед на ходовата, а ако остане след това и на спирачкитеОписаното се среща, когато задържа задно колело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Отиди на някой пункт за ГТП и си замери спирачките на валците. Ако всичко е наред със спирачките виж окачването цялостно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 задържа ти някое колело според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 При спиране винаги отначало се усуква вдясно и когато се активира ABS-a , колата се изправя. Лошото в случая е ,че когато караш по-бързо , на магистралата със 140км/ч и ти се наложи аварийно спиране е направо стряскащо, колата се засилва с тласък вдясно и неможеш да я контролираш за около секундаСамо при рязко спиране ли го има проблема?При мен дърпа наляво.На валовете имаше разлика между всички колела ,но уж в нормите.Смених всички тампони на носачите,профилактика на всички спирачки с нови водачи,смазване,нови дискове и накладки.Преди две седмици отново замерване на валовете и стойностите бяха съвсем еднакви отляво и дясно.Въпреки всичко продължава да дърпа при рязко спиране,по-малко но го има.Бях набедил и тампони на моста,но в един сервиз ме разубедиха.Мисля си дали виновник може да бъде ABS модула?!Вече съм го сменял веднъж заради потъващ педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 (Редактирано) Що не направиш тест на амортесьорите и огледаш внимателно за надлъжен луфт на колелата.Дай на някой да кара и да спира а ти гледай отстрани някое колело да не мърда много.Не мисля че АБС е виновен. Редактирано 19 Юли 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 пробвай и с други предни гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Не е невъзможно да е от гуми. А ако си и с по-голям размер такива, доста дърпа спрямо виража на пътя, който в нашата посока на движение е на дясно основно...Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Що не направиш тест на амортесьорите и огледаш внимателно за надлъжен луфт на колелата.Дай на някой да кара и да спира а ти гледай отстрани някое колело да не мърда много.Не мисля че АБС е виновен.Аз още не съм пробвал,но ако мърда някое колело много какво следва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Гумите ми са 4 чистонови, купувани преди 3 месеца и са на не повече от 4000 км. Ходих вече в сервиз, но казаха че окачването е наред. Накараха ме да измия всичко под колата и около двигателя за да се види дали има течове. Само при рязко спиране ми тегли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prostiq Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Мини реглаж предница задница и ще се оправи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване