Jump to content

При спиране колата се усуква вдясно.


MilenF

Recommended Posts

Здравейте. Прочетох темите изписани по случая, но въпреки това не открих своя отговор. Колата е Ауди А4 1.8 TQ . При спиране винаги отначало се усуква вдясно и когато се активира ABS-a , колата се изправя. Лошото в случая е ,че когато караш по-бързо , на магистралата със 140км/ч и ти се наложи аварийно спиране е направо стряскащо, колата се засилва с тласък вдясно и неможеш да я контролираш за около секунда.А най-лошото е когато в завой натиснеш спирачка, защото колата си тръгва напред.

 

Какво направих за да се опитам да го отстраня:

 

1.Проверих всички водачи и апарати дали работят коректно. Смазах ги.

2.Обезвъздуших цялата система.

3.На ваг-ком при напълно натиснат спирачен педал ми показва 100 бара налягане. Гледам границите са между 40 и 280 бара.

 

Възможно ли е да имам проблем с окачването.Или дилемата остава някъде в спирачната система. Също моето усещане е ,че колата започва да се усуква от задницата и затова и заподозрях кантарчето, което е на едно прекрасно място над диференциала.Днес при страшно интензивно спиране забелязах, че всички дискове са напекли добре, което пък ме навежда на мисълта, че си работят добре и проблема е другаде.

 

И само да спомена , колата си вози комфортно и тихо, няма някакви лопания или тропания където и да било.

Редактирано от MilenF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че си видял кантарче, защото доколкото знам куатро нямат. При мен има едно устройстно, което се намира пред апарата за АВS и намалява спирачното усилие към задния мост. Кантарче на заднея мост нямам. Размени предните и задните накладки, като сложиш десните вляво и виж ще има ли промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като си проверил апаратите за задържане и смяташ , че окачването е ок и нямаш луфтове ти остава поне за мен само един вариант - затлачен спирачен маркуч.

 

при мен се усеща същото и смятам , че преден ляв спирачен маркуч ми е затлачен. при по рязко натискане на спирачката ловят апаратите нормално , но при плавно - повече лови преден десен. което ме навежда на мисълта за затлачен спирачен маркуч. 

 

с годините спирачната течност ги разлага и боклуците се смесват със самата течност. маркуча се затлачва и започва да не спира нормално апарата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглед на ходовата, а ако остане след това и на спирачките
Описаното се среща, когато задържа задно колело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спиране винаги отначало се усуква вдясно и когато се активира ABS-a , колата се изправя. Лошото в случая е ,че когато караш по-бързо , на магистралата със 140км/ч и ти се наложи аварийно спиране е направо стряскащо, колата се засилва с тласък вдясно и неможеш да я контролираш за около секунда

Само при рязко спиране ли го има проблема?При мен дърпа наляво.На валовете имаше разлика между всички колела ,но уж в нормите.Смених всички тампони на носачите,профилактика на всички спирачки с нови водачи,смазване,нови дискове и накладки.Преди две седмици отново замерване на валовете и стойностите бяха съвсем еднакви отляво и дясно.Въпреки всичко продължава да дърпа при рязко спиране,по-малко но го има.Бях набедил и тампони на моста,но в един сервиз ме разубедиха.Мисля си дали виновник  може да бъде ABS модула?!Вече съм го сменял веднъж заради потъващ педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не направиш тест на амортесьорите и огледаш внимателно за надлъжен луфт на колелата.Дай на някой да кара и да спира а ти гледай отстрани някое колело да не мърда много.Не мисля че АБС е виновен.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е невъзможно да е от гуми. А ако си и с по-голям размер такива, доста дърпа спрямо виража на пътя, който в нашата посока на движение е на дясно основно...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не направиш тест на амортесьорите и огледаш внимателно за надлъжен луфт на колелата.Дай на някой да кара и да спира а ти гледай отстрани някое колело да не мърда много.Не мисля че АБС е виновен.

Аз още не съм пробвал,но ако мърда някое колело много какво следва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите ми са 4 чистонови, купувани преди 3 месеца и са на не повече от 4000 км. Ходих вече в сервиз, но казаха че окачването е наред. Накараха ме да измия всичко под колата и около двигателя за да се види дали има течове. Само при рязко спиране ми тегли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...