Jump to content

прегряване на AudiS8


Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

"Качва, като стоиш не на място?"  Което означава, че колата поддържа 100 градуса и ги качва, когато е в движение...

 

А в сервиз ходи ли? Термостат смени ли?

 

Винаги съм се чудил, защо има кисели хора и кисели коментари по форумите, но почнах да ги разбирам :)

 

Недейте бе колеги, поне за елементарни неща скокнете до някой сервиз. Да караше някоя Корсичка, да те разбера? Но да се фукаш с такава кола, да очакваш някоя да ти пусне аванта, само за да я повозиш и да се стискаш за сервиз за такава дреболия.....е неам думи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

вискоса е сменен с чисто нов и термостата(които е при ремъка отпред), а водната помпа преди около 40000 кл, температурата я вдига като е на място на светофар и бързо изстива като тръгна ,да колата е била в сервиз но не искам да ме накарат да сменям двигател докато ми открият проблема,надявам се тук да има достатачно компетентни хора който да ми кажат компетентен решение на въпроса, а не ще сменим това и ще видим какво ще стане    

Редактирано от DimitarPochekansky80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей, от сервиза казват,че след смяната на вискоса за втори път, който го бях сменил при смяната на ремаците ,казват че е добре, а и радиаторите ги измихме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, новото не е гаранция. Като правех пълното обслужване се видя, че и турбото е тръгнало. Реших и него да сменя с ново. Когато взех колата от сервиза и скокнах на аутобана, след 50 км.турбото отказа. Поръчаха друго и сега няма проблем.

 

Та, мисълта ми е, че дори и да е ново, няма гаранция, че няма да има проблем.

 

Има добри майстори във форума, правете си колите при тях :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същите притеснения с моето S8 D2. Един приятел, каза че не е проблем, след което минах 70 хиляди километра - никакъв проблем. Колата си върви безпроблемно. Така че не се притеснявай! .

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Във връзка с темата, температурата на водата при мен е разграфена на до 125 градуса. Ауди А8, 3,7, бензин, 98 година.

 

Обикновено колата поддържа точно 90 градуса. Но сега, в големите жеги, и при включен климатик, в трафик, започва да се качва и стига дори до 115 градуса. Нищо друго не светва, никаква индикация не се появява, двигателят си работи нормално.

 

И сега внимание: въпросът ми е защо индикацията за температурата на водата е до 125 градуса, без червен сектор, тоест до колко градуса е допустимо да се повиши температурата на антифриза без това да доведе до повреди в двигателя? Трябва ли да считам, че след като няма червен сектор мога да карам и при показател от 125 градуса?

 

Питах моите майстори, те ми казаха че няма страшно до 115 градуса, но не трябвало до надвишава 125.

 

Все пак нека, ако има хора, които знаят точно по данни на производителя да кажат до колко градуса е допустимо да се повишава температурата на водата специално за А8, осемцилиндровите двигатели, бензин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатор,перки,не знам за 115 гр тем. нормална,измий си радиатора,тест на ел перката,ниското дали сработва вярно или гела е станал на чорба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, и аз така викам, как 115!? Пише 125 градуса. И няма червен сектор. Измит е радиатора, всичко работи, когато колата е в движение не се повишава температурата над 90 градуса. В задръстванията обаче се качва. Та въпросът ми е, да го повтаря, щото почнахте със съветите, измий това измий онова!!!!

Въпросът ми е защо е разграфено до 125 и защо няма червен сектор. Тоест този двигател поема и по високи температури на антифриза, така ли да разбирам? И без съвети моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята няма червен сектор,когато в задръстване ти вдига темрература нещо не наред.Маслото да понякога в задръстване минава 100-110 гр но антифриза не,гледам го през климанроника.Гледал ли си през ваг каква тем.показва? Има и дистанционни термометри ,сравни температурите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,това да се провери по друг начин реалната температура на охладителя е добре.Ако помагам с нещо,при мен е AQF 310кс и температурата никога не е преминавала 90 градуса.При мен също няма червен сектор.Дори скоро с престой в задръстване и 36 целзий навън-нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, това, че при колегата Тодоров не минава в задръстванията 90 е показателно. Как да проверя през климатроника каква е температурата на антифриза, каква беше последователността на операцията и кой канала да гледам? И все пак защо според вас няма червен сектор и е разграфен до 125 градуса, това не вярвам да  е случайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буахаххаха, нямало червен сектор, значи всичко е ок и можем да перем със 125 градуса на антифриза!!! Някой хора яко ги напича слънцето ми се струва! Човек ако имаш елементарни познания по ДВГ изобщо няма да задаваш подобни въпроси! Колата ти има приблем който бързо трябва да отстраниш, защото иначе нищо хубаво не те очаква! Отделно не ми е ясно защо питаш нещо и като ти се отговори после нещеш съвети? Ми карай тогава със прегряла кола и не му мисли! Хората искат да ти помогнат, ти да си строшиш колата......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митьо, за слънцето не знам, но задавам прост въпрос, а ти понеже си бързак, бързаш да минеш като пале пред майка си. Ха сега се върни към въпроса, ще го прочетеш по-горе и ако имаш да кажеш нещо по-различно от това, че нямам понятие от ДВГ и ще прегрея колата, съм на твоя разположение да го чуя. Ако ли не, недей да спамиш тук.

Именно защото има разлика в показанията търся мнение тук, а не квалификации! Иначе сигурно си много печен в ДВГ и много ми се ще да съм на твое място, с твоите знания! :)

Редактирано от Wengen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай както знаеш..... Щом няма червено не би трябвало да има и проблем, нали?! Елементарна логика, даже доста ЕЛЕМЕНТАРНА.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е точно в десетката. :)

 

Сега, без да те иронизирам, ми кажи защо германеца е разграфил до 130 градуса и не е поставил червен сектор.

 

Ако приемем, че 90 градуса е оптималната температура на антифриза и всичко над 100 градуса е опасно за двигателя, както пише в дебелите книги, а пък знаем и от практиката, искам да разбера защо показанията са до 130 градуса? 

Не би ли било по-правилно да е до 100 градуса и след това да има една дебела червена черта? Както на много други коли.

 

Освен това не би ли трябвало да светне червената лампичка за прегрят антифриз на таблото, ако действително е прегрят?

 

А иначе си прав, вероятно има нещо, което пречи на нормалното охлаждане при престой или движение с ниска скорост, защото не загрява при нормално движение, колкото и да е топло, а само в задръствания. Чистих радиаторите, сменен е термостата, така че съм се погрижил за основните неща.

Редактирано от Wengen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ауди няма да светне лампичка за висока температура на антифриза, ще светне когато нивото му намалее. При 125 градуса все от някъде ще избие и ще ти писне зумера и изгрее лампичката. А защо няма червена зона, питай в ауди така са решили така са го сътворили. Японскиге бангии изобщо нямат скала с градуси, има зелена и червена лампички.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Японскиге бангии изобщо нямат скала с градуси, има зелена и червена лампички.

Sent from my iPhone using Tapatalk

..........което според мен е пълна простотия,вуйче.Толкова ли не могат да намерят място на таблото за един шибан прибор със стрелкичка за температурата на маторЯ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...