Jump to content

прегряване на AudiS8


Recommended Posts

не ми пречи да направя и двата теста. Виското при мен се води виско-съединител и ми казаха, че колкото повече газ се подава толкова по-бързо се върти. Това има ли отношение към начина на провеждане на теста?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Прави се само на ниски обороти и на топъл двигател защото там ако не държи виското двигателя почва да прегрява. На студен двигател и да мине теста няма да е релевантно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като подавам газ в движение се чува шум от развъртаща се перка, който като че ли го нямаше преди смяната на виското или да е бил по-слаб ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ниски обороти трябва да е "по-стегната" перката при напълно загрял двигател и съответно да става "по-хлабава" като пада температурата. При студен двигател перката на виското трябва да е "хлабава" за да не изстудява излишно двигателя. С една дума колкото е по-висока температурата на виското толкова по-стегната е перката ако е изправно виското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само от любопитство ще направя този тест, защото имам пълно доверие, че е сложено качествено и работещо виско. Дано да ги няма корите и дифузьорите, което също ме съмнява, та явно вървим към нов радиатор :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога отваря термостата,означава на колко градуса на антифриза термостата започва да пропуска течността към големият (втори) охладителен кръг,сиреч радиатора и т.н.Преди да достигне тези градуси антифриза циркулира само в мотора образно казано.При мен го дават 87 градуса,но добър ход в момента и за теб е да сложиш на по-малко градуси(82-84).Електрическата перка нямаше ли 2 степени или бъркам.Ако са 2 проследи дали включват правилно.Ако виското е читаво остава само нарушена (подпушена) циркулация на антифриза,както споменахте вече.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно и за двете ще разпитам, мерси :) След бърза консултация:

 

- Перките се управляват от някакъв модул, проверени са и работят правилно - на висока скорост при включен климатик

- няма липсващи дифузьори

- на 82 градуса отваря термостата и не може да се променя

 

все повече вървим към нов радиатор :(

Редактирано от HannoSLM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от виското да е, просто трябва да се провери добре за да не се хвърлят излишно пари и да се сменят здрави части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих криво ляво теста, но е толкова тясно, че не можах хубаво да набия вестника в перката. Все пак като го мушна под ъгъл перката го разкъва и дори не се забавя. Навих по-дебело руло и пак същата работа, даже с него усетих, че силно се върти и не ми стига силата да я спра. 

 

Все пак се чудя, ако радиатора няма достатъчно капацитет за охлаждане, защо не започва веднага да загрява? Много ми е странно как изведнъж започва да се покачва температурата в произволен момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може и да е добре виското :nixweiss: . Относно радиатора, ако проблема е в него разбира се, може просто да успява да охлажда добре до определено натоварване на двигателя или до определена температура на околния въздух и когато е пуснат климатика топлия въздух от неговия радиатор да му пречи. Не е лошо да я види някой добър специалист за да се открие проблема - има и други възможни причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е номера и производителя на виското?Би ли споделил и цената му също?

П.П  Дебит на водната помпа? :wall: знам ли и аз? Имам сходен проблем но виското ми се оказа менте въпреки цената му и причината вероятно е точно тази

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, VBI said:

Не е лошо да я види някой добър специалист за да се открие проблема - има и други възможни причини.

можеш ли да препоръчаш някой? Звучи ми логично, което казваш ... :(

 

13 minutes ago, todorov_24 said:

Какъв е номера и производителя на виското?Би ли споделил и цената му също?

П.П  Дебит на водната помпа? :wall: знам ли и аз? Имам сходен проблем но виското ми се оказа менте въпреки цената му и причината вероятно е точно тази

513 лв беше със смяната, някакво немско и качествено, препоръчано от сервиза, на който пак да кажа че имам пълна вяра, че са сложили най-доброто. Водната помпа също беше сменена без подобрение. Как може да се провери дебита на антифриза? Може ли някъв маркуч да се е запушил или пр?

 

общо взето откакто ми загря на магистралата е сменено всичко по охладителната система без радиатора, като от тогава не съм карал извънградско (тия дни ще видя), но градско по задръстванията си загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като не достатъчен дебит на водата. При градско каране (ниски обороти), дебита на водата е достатъчен, водната помпа смогва да върти водата и термостата отваря достатъчно за момента. Но при магистрално каране (високи обороти), водната помпа няма достатъчен дебит и/или термостата не отваря достатъчно. Термостати има от 71 до 92градуса за С8 д2 и са 20лв, вече за колко ще ти го сменят е друг въпрос. Може да пробваш с един който отваря на по- ниска температура. Не казвам че хората от сервиза са те прецакали, просто е пълно с ментета и никой незнае какво купува. 

ПП- Премери с термометър реалната температура на водата, не през Ваг ком. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

малко ъпдейт - покарах около 1000 км извънградско и колата загрява на по-дълги баири, стига до 100 градуса, но като изключа климатика се оправя. В задръстване след дълго каране също започва да загрява, но пак след спиране на климатика се оправя. Всичко това се случва при минимум 31-32 градуса външна температура и загряването става сравнително бавно.

 

За тест карах по магистралата с висока скорост и въпреки това, температурата по табло се покачва и поддържа около 100 градуса, в момента. в който външната температура мине 32 градуса.

 

Другото, което ми направи впечатление, е че като пусна парното на макс, колата се охлажда моментално - за под 20-30 сек от 100 градуса пада на 90 при каране в задръстване. Ако само изключа климатика, отнема повече време да падне температурата, но пак се охлажда.

 

Все още се търси евентуалната причина за това прегряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направете тест за наличие на газ в антифриза ,ако разбира се си с газова ,не знам .Възможно е да вкарва от изпарителя (изпарителите ако си с два) ...Има специален уред ,който го установява ...Сипва се една течност в антифриза и се установява дали всичко е наред ...И не я карай така след като загрява толкова и не е установена причината,за да не отваряш двигател после...

 

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@crash77

с газ съм и два изпарителя. На бензин само карах и също загрява, ако това има някакво отношение? Този тест при газаджиите ли се прави или в сервиза, който обслужва колата?

Редактирано от HannoSLM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджиите би трябвало да имат подобна техника ,сервиза също ако ,нямат иди при някой който има ...Не знам това ми дойде на акъла при положение ,че си сменил толкова неща по охл.с-ма.е възможно от там да загрява колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата днес беше при газаджиите и твърдят, че няма газ в антифриза ... много се надявах да е това. Вече е и по-хладно та става трудно да се демонстрира проблема. Май ще остане за догодина решението :icon_cry: Чудех се дали пък да не закарам колата в ауди запад да видим какво ще кажат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте, да съживя темата от месец съм с подобен проблем. Колата я имам близо 5 години. След смяна на антифриз (може би е съвпадение) започнаха проблемите, сменени: антифриз, радиатор, водна помпа, термостат, температурен датчик, теста с виското показва, че работи добре. Автомобила няма течове и работи нормално, но когато си реши вдига 102 до 105 градуса на място, а като е загасена и повече. По ваг-ком се върти 2-3 градуса отдолу. За всичките години стрелката никога не ми е мърдала от 90-92-3, както и по климатроник не бях виждал повече от 96. Познавам си колата и съм сигурен, че това не е ставало, независимо от градусите навън (с климатик, без климатик). Започваме едно гадаене и доста наляти пари вече без резултат и започва да ми писва... Има ли някакво развитие при вас колеги, въпреки че темата е от преди години... Благодаря и поздрави! Колата е 4.2 40v 360коня 2000г

Редактирано от Boxiora91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...