Jump to content

Изпарител Томасето АТ09 Аляска за 1,8Т


Recommended Posts

Колата е А4 1,8Т АЕБ двигател. Купих я с монтиран ГИ Тамона с изпарител Томасето Аляска АТ09. Разхода градско е около 15л/100, на дълго 10л/100. В последствие видях, че изпарителя го дават до 136к.с.   

Въпроса е може ли да се кара с изпарител с по-малка мощност от мощността на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш проблем, си карай така. Ако ще засилваш двигателя си вземи томасето антарктик и рейка на 1,5 ома

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моженето може - ти сега нали я караш... Ама след 4000-4500 оборота и на баир предава богу дух и кара на изпарения. Може малко да се изстиска като се разпробие тук там, но не стават чудеса. Ти си с по-леко купе, може и да устиска на леко каране. Лошото е, че само със смяна на изпарителя не става. Иска си и тръба и сонда на 8мм. И бързичка рейка си иска та да смогне на 2.2мс бензиново време. Печелившата комбинация е Меджик+Баракуда. Ама сметката е дебела и болии... Със сондата и тръбата, монтаж и настройки скачаш на 5 стотака...

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че ако нямаш проблеми да не буташ. И колега Муцев би ли казал каква е разликата м/у "стария" и "новия" меджик? Защото аз не виждам никаква конструктивна разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм отварял все още меджик напълно за да видя какво има вътре, все още, но е факт че от последните партиди има доста голям брой дефектни изпарители.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудех дали има смисъл да сложа един Томасето Антарктик със старата тръба на 6мм с един преходник към 8мм вход на изпарителя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудех дали има смисъл да сложа един Томасето Антарктик със старата тръба на 6мм с един преходник към 8мм вход на изпарителя?

Обратното има повече смисъл - да сложиш 8мм. тръба и да раздупчиш изпарителя, ако не искаш да инвестираш в нов... Но на Аляската няма много мегдан за разширяване. Подобрение ще има, но не очаквай чудеса...

Другия голям проблем ти е рейката - валтек подобните бутални не работят под 3.8мс и над 22-24мс, а този двигател има минимално бензиново време 2.10-2.20мс и максимално съм виждал към 28-30мс, което умножено по коефицент отива далеч над работните параметри на масовите рейки. И се почва едно сецане, хълцане, забиване...

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Редактирано от Mountebank
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И евросондата трябва да е с изход към тръбата 8 мм. Аз все още съм със 6 и при надуване над 1 бар на турбото имам забиване, започва да се губи налягането на газта по тръбата. Взех си такава рейка, цената беше 60 или 70 лвhttp://www.gasmagazin.com/рейки-и-дюзи/инжекторна-рейка-rail-15-ома-четворка.html

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На фокуса съм с 8 мм медна тръба и томасето аляска, разпилен по руска схема...доколкото си спомням изтеглих някакъв pdf файл с описание какво точно се прави. Имаше ефект при мен, колата върви и на газ и на бензин без разлика, а като вървене е доста повече от стоково 1.8т. Допълнително съм сложил втори щуцер и през втори филтър за изпарената газ захранвам рейката и от другия край.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука за томасето арктик на 1.8т ли си говорите, че взе да ми се повръща като се сетя за моето бившото...

Кажи какво се е случило?

Допълнително съм сложил втори щуцер и през втори филтър за изпарената газ захранвам рейката и от другия край.

Интересно, какъв е ефекта? И аз съм се чудил защо има отвори от двете страни на рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случваше се това, че когато турбината на чипнато 1.8т надуе и налягането на изпарителя падаше и компа прехвърляше на бензин. Другото което е тоя изпарител зимата изпитва затруднения със затоплянето на газта при по-агресивно каране... Накрая го изхвърлих като мръсно куче. От интерес го отворих и се схванах колко стесне ия има в тва лайно... Та от тогава не искам да чуя за арктика на томасето. Даваш пари за уж хубав изпарител, а трябва да се правиш на стругар за да успее да захранва двигателя с газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта от втори цуцер и захранване на рейката от двете страни е най-голямото подобрение което съм постигал на газовите и на двете ми коли! Пада на налягането е много по-малък. Преди това обаче, задължително 8 мм тръба и разпилване на изпарителя на макс...но пояснявам че под 5 гр зимата имам проблеми с вървенето на газ, с аудито особено много! тръбата замръзва най-вероятно, но имам като идея да усуча около тръбата нагревателен кабел...някой ако е правил подобно нещо да помага .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случваше се това, че когато турбината на чипнато 1.8т надуе и налягането на изпарителя падаше и компа прехвърляше на бензин. Даваш пари за уж хубав изпарител, а трябва да се правиш на стругар за да успее да захранва двигателя с газ...

На евросондата изхода към тръбата на колко милиметра беше? Моята е още на 6 мм и скоро трябва да я сменя. Тръбата ми е на 8 мм и входящия отвор на изпарителя е 8. Как разпроби изпарителя и ако може да споделиш какъв изпарител сложи след това.

Ефекта от втори цуцер и захранване на рейката от двете страни е най-голямото подобрение което съм постигал на газовите и на двете ми коли! Пада на налягането е много по-малък. Преди това обаче, задължително 8 мм тръба и разпилване на изпарителя на макс...но пояснявам че под 5 гр зимата имам проблеми с вървенето на газ, с аудито особено много! тръбата замръзва най-вероятно, но имам като идея да усуча около тръбата нагревателен кабел...някой ако е правил подобно нещо да помага .

Като беше само с една тръба към рейката, так ли имаше проблеми? Задавам тези въпроси, защото при мен на равно като надуе над 1 бар, имам придръпване, а като изкачвам нагорнище с не докрй натиснат педал на газта, уредът показва 1,3 бара но не усещам недостиг на газ Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях преправил цялата инсталация на 8мм защото се съмнявах, че не може да се захрани изпарителя. Ударих на камък естеатвено. След като направихме всичко на 8мм стана ясно, че болежката била в самия изпарител. Взех някакъв shark за 70лв и работата заспа, но не след дълго продадох колата. Томасетото не съм го разпробивал, а просто го разчерковах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат се оригинални подгреватели за газовата фаза. Иначе за зимата не е лошо редуктора да се топлоизолира напр. с k-flex,че и маркуча до рейката. При високи скорости под 0гр. има голям ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще ползвам темата на колегата да не отварям нова. Понеже взех колата с монтиран ГИ , ви моля да дадете мнение за компонентите, които включва и дали е добре някои в бъдеще да бъдат заменени. Давам данните от паспорта на газовата и ще опитам да кача някоя снимка . Регулатор за налягане и изпарител Ловато RIDUTT.RGJ-3.2 . post-95823-0-70838700-1439308939_thumb.j

Това ми излиза в нета http://enerma.pl/en/iv-generation-sequence/150-reducer-smart-rgj-lovato-.html. 

Инжектор Ловато - post-95823-0-93142400-1439309277_thumb.j . - нещо не ме кефи как е монтажа, какъв размер са нямам идея.  :wall:

Това мисля ,че е компютърът - post-95823-0-84473900-1439309633_thumb.j 

Бутилката е тороидална 52л. на "МСМ ГАЗ" - Българска -Търново.

Мултиклапан - Ферони , мисля че е турски не знам модела но мисля не ги препоръчват за коли над 150кс. и такива с турбо и компресор. Моята е стокова , но все пак по добре да има по голям запас , някой ден нищо не се знае. :hilezh:

Чел съм в другите теми какви компоненти препоръчвате за 1.8Т, но ми е интересно от тези, кои стават и кои не или всички са компромис . Извинявам се на колегата че му ползвам темата , ако решите изтрийте мнението.   :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редуктора ти е до 120...130 коня,рейката ти е от най-бавните на ловато, тръбата ти е 6мм. Нищто с нищо не ти е подбрано правилно, събрана е някак си да върви. Ако нямаш предърпвания при големи ускорения значи недостига на мощност при работа на газ е компенсиран с временно обогатяване на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега , значи за в бъдеще ще се търси усилен редуктор с вход на 8мм. на Томасето, БРЦ, или нещо друго на поносима цена, както и инжектори баракуда. Евро сондата и тя ще трябва да е усилена и тръбата от нея до изпарителя да стане 8мм. С този компютър в момента, Мегаджет 4 при замяна с други компоненти, има ли къде да се направят нови настройки, както трябва или трябва да си тегля софтуер и да си купувам кабел от някъде? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Компютъра е на Фобос,лесно ще намериш кой да го настрои,за останалите компоненти всичко зависи колко пари ти се дават.

Иначе изпарител Романо HD и рейка Навахо са перфектни и можеш да даваш газ колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...