s7r3l0k Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Старата перка е счупена и криволичи, при пускане на втората степен се тресе цялата предница, а перката се блъска в пластмасовите елементи, вероятно крепежите и дифузьора, но ме притеснява, че ще причини повече щети. Купих друга, но така и не намерих никъде как се сваля, може ли да се свали без да се разглобява цялата предница, може ли да се извади отгоре, защото има маркуч на климатизацията, който пречи, държи ли се на още нещо, освен на трите крепежа около нея и най-вече може ли да се свърши работата от един човек и колко време изисква това, без да се бърза. Ще съм благодарен на всякаква информация, защото ми предстои пътуване на голямо разстояние,а в тези жеги без да е пуснат климатроника в колата не се живее, а рискът да аварирам някъде с подобен проблем е голям. Ако има значение, двигателят е 1.9TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Нали си с 2 перки, ако не успееш да я свалиш искарай буксата на тази и си пускай климатика на едната перка няма никакви проблеми.При мен се държи на 3 болта но мойта не е фейслит и е бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Тези три болта торксовете на крепежа към дифузьора ли са? Мислих си че има и някаква контра. Не ми се иска да карам в тези жеги на един вентилатор, още повече ме чака планински път, който ще си каже думата и ще поизмъчи мотора, заради високите обороти и честата смяна на предавки. До тук добре, ако са само трите болта. Въпросът е как да изкарам вентилатора отгоре и да вкарам другия. Тръбата на климатизацията пречи, а нямам къде да я закарам на канал, за да го извадя спокойно отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Паркирай я на някой по висок тротоар или качи предните 2 гуми на два големи камъка и ще вдигнеш предницата достатъчно за да извадиш вентилатора. Аз наскоро така сменях на един колега Датчик на Хол на полеви условия. И ако не я бях качил с едната гума на един камък нямаше да мога да вляза отдолу. Тъпо... ама върши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване