Jump to content

Силно пукане от рейката а6-ц4.


dobatavision

Recommended Posts

Колеги на въпросната кола като навия пълен на ляво пуква и после като почна да мърдам ляво-дясно и се чува пукането много силно от към центъра на самата рейка...

Някой може ли да даде съвет дали е фатално и дали подлежи на ремонт ?

Само пукането се чува луфт във волана не се усеща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не се е сцепила планката на рейката, където са захванати кормилните щанги.

 

Ако рейката не е сваляна никога от колата е невъзможно да се охлаби сама! Всички гайки са залепени и дори с ключ трудно се развиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е изсъхнал някой накрайник - чува се по същия начин. Другото е да е заминало карето на волана долу. На самата рейка може да се регулира/обере луфта, но се стяга доста волана и не е комфортно за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката се сваля и без да се сваля двигателя. Излиза през отвора на дясната кормилна щанга.

Задължително си изясни какъв е проблема преди да подкараш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Еми ще трябва да се погледне ... мерси за вниманието !

Днес минахме към 100км в София не се чува тропане само на място като се върти на ляво.

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше същото пукане,купих колата ударена предполагам това бе причината. Изминах около 60 хил.км за период от 2 години и рейката протече. Сложих друга от Ауди 100 , старата не съм я рециклирал и не знам какъв точно и е проблемът, външно няма дефекти.

Съветът ми е да се оглеждаш за друга

рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И мойта чукаше като завивам на ляво,на дясно.При мен се оказа болта където държи рейката за купето от дясната страна се беше разхлабил.Виж някой да мърда волана и погледни където е болта.Ако не е при тебе от там ,продължавай търсенето.Дано да е това , че ще се разминеш  за без пари  :razz:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И при мен има това пукане и се разбира, че е от патрона на амортисьора, те не текат но при още малко натягане на гаиката намаля , иначе смяна = на доста пари

Редактирано от JK1956
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сащото колега го имах и аз слушах и изчетох 100000049587657493 мнениа и теми и се оказа че въобще не е от реиката,ами е от двата амрт.!Иначе си купх реика,моита си е чук!И лагерите си бяха здрави на пружините,ама и аз четох много тъпни и тях си купих(оригинални) и кормилни накраинци пак оригинални,и накрая се оказа нещо съвсем друго!Ако реиката не е развивана никога,шанса да се е отхлабила е НУЛЕВ!Колегата с поста за болтовете е прав -залепени са!За да разбереш какво е направи следното нещо:Викни баи Ставри от блока да клати волана докато почне да 4ука и ти си погледни пружините какво правят-мардат горе от лагера,щото амрт. са заминали или са много готини !И пия далго кафе и минерална вода топла!:)Късмет!Не чети много тъпни от българсите форуми!!!Мой съвет в който ще се убедиш!:)Атанас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ами дотук още няма голямо развитие с тази рейка. Сменихме амортисьорите, накрайниците, лагерите бяха добре, носачите също. Пукането остана без промяна. Ще трябва да и се обърне внимание, но и времето не е благоприятно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е много разбита рейката чука и при пиньона( има го и без да тече,само тропане).Малък проблем е когато чука на загасен мотор,по голям е когато почне и на работещ мотор да чука.

Моята отначало чукаше като размърдам волана рязко наляво и надясно на загасен мотор,след 40-50к км започна и на работещ мотор да го прави,включително и при каране по черен път ,най се усеща когато при навит волан вляза в дупка.

С гореописания проблем карам около 50к км,имам рейка,но все нямам време за смяна.

 

БУЛИТ-ти къде даваш акъл,във форум.По твоите думи и твоите писаници не трябва да ги чете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това е болта но трябваше да му хвана контра за гайката отдолу тя се хваща през калника.

 

4e656dc0582e68074c05d61927a37ac2_120x90.

Редактирано от dim.h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...