Jump to content

Съвет за покупка на Ауди, А3 или А4


Recommended Posts

Добър вечер. На 20 години съм(младеж) и в момента съм в Англия на бригада. 
та... след 2 месеца се прибирам и мисля кола да взимам и аз. Бюджета ми е 7000-7500, търсих в нета каква кола мога да взема за тези пари и тъй като си харесвам Ауди се спрях на Ауди. гледах мислех и се спрях на 2 варианта, А3 2.0 ТДИ 8П ( 2004/2005г) и А4 B6 1.9 тди 131к.с(2001/2002г.)седан за предпочитане. Всяка една тях си има плюсове и минуси. НО... найстина не знам към кое да се насоча и какво да търся. Затова пускам тази тема (нов съм в форума ако има изписано по тези коли моля да ги напишете като коментар че не намерих конретно за тях и да се затвори темата). та .. въпросите ми:
1- Ще мога ли да намеря читава кола за тези пари ?!
2- Четох някъде че 2.0 тди е по-склонен към ремонт. Вярно ли е ? 
3- Който има една от тези 2 коли би ли дал мнението си и дали е доволен.
всякаква информация ще е полезна и се извинявам ако има изписано по тези коли, просто не знам дали е възмосно да се намери нещо читаво за тези пари. 
 

Редактирано от Ibrahim_buz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За 7500 B6 ците на пазара са пълен кош независимо че вече са на заветна възраст ако направиш справка с немските,австрийските дори английските сайтове (LHD) с ляв волан ще видиш каква е разликата в цифри

Има бол информация за тия коли да но аз силно те съветвам да гледаш внимателно и да проверяваш колите в качествен сервиз преди покупка щото и по-двете имаш достатъчно скъпи възли и агрегати които могат да причинят страдание...

Гледай колите спрямо конкретният екземпляр а не според слабите им страни като модели...зависи как и кой е карал ако е от БГ бих гледал кола от частно лице с проследима история

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 е по-висок клас, съответно по-качествена кола от А3, по-добре се насочи към нея. Стар дизел е рисково да се купува, особено с малък обем като 1.9тди. Ако търсиш надеждност, най-добре се насочи към атмосферен бензин, който с ГИ ще ти харче даже по-малко от дизела.

 

+1 за мнението на Misho 82

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела - купуване след много старателен тест от "разбирач", т.е. разбирай не форумен плямпач, а такъв с черно по ръцете, което не се отмива поне една седмица.

Обикновено вземат такса за огледа.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за мненията.. искам да ви покажа едни обяви и до колкото може да видите и разберете дали си заслужава да се ходи да се огледа, 
Бат Сашо - Да, задължително ще закарам някой с мен, специалист да е види и той да си каже мнението 
обявите : 
А4 - http://www.cars.bg/c1253484
http://www.cars.bg/c1096811

А3- http://www.cars.bg/c1228534
http://www.cars.bg/c943516
http://www.cars.bg/c1269673

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете А4-ки, които си посочил, са с 5 скорости. Ако се насочиш все пак към А4-ка търси си такава с 6 скорости, винаги е в плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика при 5 и 6 скорости е че тази с 6 е с код на двигател AVF малко по-евтин за първоначално обслужване

И 310NM въртящ момент (макар и само пиков) е та тва е...

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мислех и реших че колата ще е А3 2.0 тди. 
искам да дадете мнение съдейки по обявата какво е вашето виждане.
http://www.cars.bg/c943516 
ще имам в предвид съветите който мишо82 даде, и ви благодаря на всички за мнението ви . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, всички мнения те съветват да избягваш 2.0тди, а ти това ще вземеш. Защо търсиш мнение? С твоя бюджет ще вземеш А3 точно от годините до 07, които считат за рискови. Я премисли пак. Аз също търся А4 и мога да ти кажа, че под 15 читав дизел е много трудно да намериш, затова се пренасочих към 1.8Т и 2.0 бензинови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах Акорд зашото това ми беше първата кола 1.8V-TEC 2000г. Но за жалост катастрофирах с нея и немаше как да се оправи. мина известно време година и нещо вече даже да се оспокоя и да не се правя на шофиор отново ... и мисля че е време за предпазливо каране и време за нова кола. има много варианти но се спрчх на ауди ... Хондата не мога да си е позволя било то акорд 2004-2008 било сивик 2006-2011. и така ... и още не знам каква ще е следващата кола но се спрях на ауди а3 8п и а4 б6 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 б6 е по евтина за покупка. 8р трябва да имаш още толкова колкото ще отделиш слес като набереш всичките ягоди на света.

И двете коли не се поддържат читаво от човек с под 1000 лв чисти месечно дето живее при мама и тати или другаде и тая хилядарка му е за джобни.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре се насочи към 1.9ТДИ 105 к.с. но като се замисля, бюджета ти е доста далеч да вземеш читава такава. Остава 1.6 да търсиш базов мотор, нещо което аз не бих направил, само и само, за да карам Ауди. Не се вкарвай във филм с 2.0 ТДИ, произведен от първите години. Помисли за друга кола, или събери още малко за читава А3-ка, че с тоя бюджет ще си я гледаш после цяла зима пред блока и ще чакаш следващия гурбет, за да и се радваш пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

сега разглеждах б6 1.9 тди 4х4 но са малко от 20 обяви 2/3 само... има много 4х4 но 2.5 тди там риска не е ли по-голям от 2.0 тди на а3-ката?

и какво ще кажете за това ?
http://www.cars.bg/c1274674

Редактирано от Ibrahim_buz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега разглеждах б6 1.9 тди 4х4 но са малко от 20 обяви 2/3 само... има много 4х4 но 2.5 тди там риска не е ли по-голям от 2.0 тди на а3-ката?Р

Разбира се. Сам можеш да си отговориш на въпроса защо един по-слаб двигател като 1.9 ТДИ(като мощност) държи по-висока цена от 2.5 ТДИ. Имай на предвид, че сумата си и народ в момента се оглежда за читаво 1.9 ТДИ Куатро, или 1.8Т куатро. Те първи изчезват и остават душегубите, които както вече разбираш са си проблемни, особено с мултитроник кутия. 

Ако съм на твое място и на всяка цена искам да карам Ауди, ще си намеря едно читаво 1.8Т от 2002-2003 година и ще си го карам него. Не искам да те обидя, но с този бюджет това ще ти бъде оптималния избор. За по-новото поколение трябва да вдигнеш бюджета поне на 9-10 хиляди. 

Редактирано от Alex_Heat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От досегашния ми опит а А4-ката мога да кажа че за този бюджет може да вземеш сравнително скъпа Б5-ца от човек с доста направени неща по нея която ще ти спести главоболия и пари после. Друг е въпроса че въпросната Б5-ца е с ретро визия и няма да отговори на желанията ти за нещо по "стилно" изглеждащо. Б6 дори на сума си години изглежда приятно, но пък с много късмет и да намериш нещо което да става за каране 50% от покупната му цена много бързо ще отиде за консумативи обслужване данъци каско гуми и т.н.

 

Моята е купена за 3250 лв. и вече е 9000+ лв. като има тепърва да се правят някой неща по нея. Затова не се учудвай че има и Б5-ци за по 7000 лева, ако човека е доверен в тази кола наистина са наляти доста пари. Друг е въпроса дали си е струвало, това си е строго субективен фактор.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изчетеното дотук и от още няколко теми установявам, че А3 и А4 са с поддръжка като на бентли и трябва да си петролен магнат, за да можеш да си позволиш лукса да караш 15-годишно Ауди. Е кажете ми тогава при наличието на толкова голям пазар, що се набутвате да ги карате тия коли дето излизат 3 пъти по-скъпи от пазарната им цена, след покупка?
Не плашете човека, алтернативи на части и магазини колкото искаш. В А4 се слагат масово 1.9тди и 1.8Т, които се срещат под път и над път. С екстериора едно каско оправя нещата и какво ви остана едно обслужване и гуми.
А и още нещо ако ви се налага да имате по 1000 на месец заделени за колата и то А3 или А4 от 2004г, не ви завиждам за "баровските" коли.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш ли да те ориентирам колко бързо се стига до посочената от мен сума. То е ясно че съм се наковал с кокошарник страшен и све дето можеше да се обади се обади и че сумата която споделям е с що годе читави афтърмаркет части с възможно най-дебелите отстъпки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е чудното? Ауди си е автомобил с премиум поддръжка годините нямат значение.......Б5 се поддържа като  Б6-7 с малки изключения това е положението 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка кола след 2000г. може да ти бръкне дълбоко в джоба.Дори и френските кенефи(без да искам да обидя някой) като Пежо, Ситроен и т.н. и те имат датчици, маховици, електроника, турбина и цените не са им никак ниски.Ама докато не ти дойде на главата беля, не се замисляш.На А4 поддръжката не е скъпа, питай бай германец дето я има от нова и я търкаля 400 000км., колко пъти е сменял турбина, носачи, датчици и електроника, колите им идват с оригиналните си части тук......отговора е николко, ние тук започваме тепърва да реставрираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на късмет. На предишния ми фокус, който го водиха железен през 2-3 месеца по 500 лв. оставях в сервиза. Сега за 15к км не съм сменял почти нищо по аудито (само 150 лв. за газовата рейка), но и това не значи, че няма да има вадене на суми за поддръжка като му дойде времето. Ако имаш кофти късмет има бая чаркалаци по колата и по 200-300 лв. ще стане една прилична сума докато я закрепиш. Това е при лош късмет. Всичко става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...