dirrty Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) Здравейте колеги!Колата е б6 3.0 asn и на всеки 100км. светва жълтата лампа за мин. на маслото. При проверка на маслото то е на максимум. Сменен е датчика за нивото на маслото, но продължава да свети на всеки 100км. Когато светне спирам изваждам пръчката за маслото и я връшам пак обратно и спира да свети жълтата лампа. Дайте идеи какво може да е? Редактирано 28 Юли 2015 от dirrty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Мн вероятно е да ти е запушена картерната вентилация, което може да убие и най здравия мотор..Издърпай щеката за маслото,така че горната част да не уплътнява,направи тест и пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Индикацията се занулява след отваряне на предния капак за поне 1 мин.Маслото от сигурно място ли е и какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Да ,възможно е маслото като загрее да става на чорба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiki gonzalez Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Внимавай много с маслото. На мен така ми светна два пъти лампата но наистина от намаляло количество и счупи колянов вал на дясната глава. Резултата - 1800лв. само за части, работата от мен. Двигателя е много капризен за масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirrty Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Колеги маслото е сменено 2 пъти за 2000км. В момента карам с motul 8100 x-cess 5w40 и е на макс. Тези дни ще проверим филтера за картерни газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Тоя мотор ше дойде някакъв уникално капризен ,щом има колянови валове на главите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Маслото ти е ОК като избор и изисквания от производител...https://www.motul.com/us/en-US/products/recommendationПроблема е друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 (Редактирано) ... и счупи колянов вал на дясната глава. . .мдааа и аз съм чул ,че на теа двигатели десните (от към пасажера[emoji12] )колянови валове са им слабо место...нещо като кухите разпределителни на първите душегуби[emoji6] Редактирано 2 Август 2015 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dirrty Публикувано 20 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Колеги сменихме отдушника за картерните газове и всичко е наред сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiki gonzalez Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 пичове объркал съм се РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ съм искал да кажа ама нема ядове иначе как щехте да се посмеете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 става и с почистване ако не се е напукал и е пред разпадане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване