Tzonev Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 (Редактирано) Здравейте колеги! Проблемът ми е следния: смесва ми нафта с маслото. Дюзите са проверявани в Супер Дизел- няма проблем, ДПФ е премахнат. Имате ли идея откъде може да влиза дизел в маслото? Колата е Ауди А6 2007 г. 3.0 TDI Доста четох по въпроса, но никъде не намерих друга причина, освен дюзи и ДПФ. Възможно ли е да е помпата? Редактирано 31 Юли 2015 от Tzonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 маслен охладител или охладител на ЕГР-клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzonev Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 При проблем в масления охладител не трябва ли да губи масло? При мен случая е обратен - високо ниво на масло. Антифриз не се губи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Покачва се или според теб е високо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Чисто ли ти е казанчето за антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 като е премахнат DPF физически, софтуерно спрян ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Може да е спрян некадърно и пост инжекцията да е останала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzonev Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Покачва се и вече е високо. ДПФ го маха Жоро, каза, че и софтуерно е премахнат. Антифриза си е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Гаранция не ти ли даде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzonev Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Даде, но имам чувството, че и той не знае какво става.....дано греша..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Това не е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Търси мнение при друг човек. Тук във форума има един известен DPF екзекутор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 (Редактирано) Даде, но имам чувството, че и той не знае какво става.....дано греша.....Този човек съм го видял в други две ситуации едната от който идентична, как "гледа" и процедира: смяна на части подред на принципа проба-грешка!Та се чудя на рейтинга който има и с цената на колко излишни части и средства успява да налучка проблема. Може и колата да е била доста каръшка, щом след това я хвана и липсата......Свери си часовника с друг майстор! Редактирано 31 Юли 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 При мен дпф филтъра беше махнат физически,колата си димеше и си правеше регенерация на поразия,имах късмет и не ми се напълни маслото с дизел,и после софтуеърно премахнахме дпф филтъра и вече не дими,няма рециркулации и предполагам няма риск вече от дизел в маслото,според мен не е направена цялата процедура по премахването компютърно правилно,щом дюзите са ти ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzonev Публикувано 2 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Всъщност оказа се, че грешката е в мен. След премахване на ДПФ маслото си е ОК. Жоро си е свършил работата перфектно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Кажи какво беше поне?Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzonev Публикувано 2 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 направо ме е срам да призная...мерил съм при наклон на колата. Но тъй като ми светва лампата за ниско ниво на масло, а аз си мислех, че този датчик мери всъщност налягане, реших, че наистина покачва. То всъщност благодарение на тази лампа е хванато първоначално смесването. И понеже след премахване на филтъра пак светна, аз веднага погледнах маслото, но не съобразих наклона. Два дни хората в сервиза ме убеждава, че този датчик няма отношение към качеството на маслото, а само към ниското му ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 И с какви показанията ти беше ДПФ-а, който махна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Здравейте колеги понеже не намирам по-прясна тема реших да пиша по тази. Смених маслото преди 2 месеца, тия дни нещо ме почовърка да проверя щеката и гледам над максимума, 2 дни го проверявам но все или е на наклон напред или на ляв наклон та снощи я оставих на равно да видя как ще е и пак си е над максимума, цяла вечер чета и намерих че възможните проблеми са 2 : Пикащи дюзи (което прочетох че е малко вероятно) Проблем с дпф (което повече набеждават колегите) Маслото не мога да кажа че мирише яко на нафта антифриза не го пипа грам, лампа за дпф не съм виждал до сега дано и за в бъдеще е така, тези дни ще ходя до човек с диагностика да гледаме дюзите и ако е възможно тоя дпф, ако може да ми дадете насоки къде да търся проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Възможно е при смяната на маслото някой мърляч да го е налял над максимума. По принцип това не е проблем, колата постепенно ще си нормализира нивото сама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 (Редактирано) Аз го сменявах и го нялях до малко под максимума сега е над него даже мокри и по металното Искаш да кажеш че колата ще от регулира като я издухам на дълго 🙄 щото предимно градско я карам по 20 ина км на ден Редактирано 10 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 (Редактирано) Не, не искам да кажа това. Колата сама ще си регулира нивото на маслото, независимо дали се кара градско, извънградско или смесено. При равни условия ли са тези замервания? Имам предвид най-вече дали са правени само на студен или само на топъл двигател. Защото е нормално при топъл двигател нивото на маслото да е малко по-високо. Редактирано 10 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovchо Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 34 minutes ago, Slavi_mutev said: Аз го сменявах и го нялях до малко под максимума сега е над него даже мокри и по металното Искаш да кажеш че колата ще от регулира като я издухам на дълго 🙄 щото предимно градско я карам по 20 ина км на ден Остави го тоя! След малко ще те пита наяве ли си видял че е над нивото или насън. 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 преди 19 минути, nikrga написа: Не, не искам да кажа това. Колата сама ще си регулира нивото на маслото, независимо дали се кара градско, извънградско или смесено. При равни условия ли са тези замервания? Имам предвид най-вече дали са правени само на студен или само на топъл двигател. Защото е нормално при топъл двигател нивото на маслото да е малко по-високо. Сутринта го направих при напълно студен двигател, и специално днес при напълно равен участък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Тогава наистина нещо не е наред, защото очевидно при смяната на маслото също си замервал нивото му на студен двигател, така че в случая не можеш да разчиташ на това колата сама да го регулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване