Jump to content

Смесване на нафта с маслото


Tzonev

Recommended Posts

Здравейте колеги! Проблемът ми е следния: смесва ми нафта с маслото. Дюзите са проверявани в Супер Дизел- няма проблем, ДПФ е премахнат. Имате ли идея откъде може да влиза дизел в маслото? Колата е Ауди А6 2007 г. 3.0 TDI Доста четох по въпроса, но никъде не намерих друга причина, освен дюзи и ДПФ. Възможно ли е да е помпата?

Редактирано от Tzonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При проблем в масления охладител не трябва ли да губи масло? При мен случая е обратен - високо ниво на масло. Антифриз не се губи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даде, но имам чувството, че и той не знае какво става.....дано греша.....

Този човек съм го видял в други две ситуации едната от който идентична, как "гледа" и процедира: смяна на части подред на принципа проба-грешка!

Та се чудя на рейтинга който има и с цената на колко излишни части и средства успява да налучка проблема. Може и колата да е била доста каръшка, щом след това я хвана и липсата......

Свери си часовника с друг майстор!

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дпф филтъра беше махнат физически,колата си димеше и си правеше регенерация на поразия,имах късмет и не ми се напълни маслото с дизел,и после софтуеърно премахнахме дпф филтъра и вече не дими,няма рециркулации и предполагам няма риск вече от дизел в маслото,според мен не е направена цялата процедура по премахването компютърно правилно,щом дюзите са ти ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blush: направо ме е срам да призная...мерил съм при наклон на колата. Но тъй като ми светва лампата за ниско ниво на масло, а аз си мислех, че този датчик мери всъщност налягане, реших, че наистина покачва. То всъщност благодарение на тази лампа е хванато първоначално смесването. И понеже след премахване на филтъра пак светна, аз веднага погледнах маслото, но не съобразих наклона. Два дни хората в сервиза ме убеждава, че този датчик няма отношение към качеството на маслото, а само към ниското му ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте колеги понеже не намирам по-прясна тема реших да пиша по тази. Смених маслото преди 2 месеца, тия дни нещо ме почовърка да проверя щеката и гледам над максимума, 2 дни го проверявам но все или е на наклон напред или на ляв наклон та снощи я оставих на равно да видя как ще е и пак си е над максимума, цяла вечер чета и намерих че възможните проблеми са 2 :

Пикащи дюзи (което прочетох че е малко вероятно) 

Проблем с дпф (което повече набеждават колегите) 

Маслото не мога да кажа че мирише яко на нафта антифриза не го пипа грам, лампа за дпф не съм виждал до сега дано и за в бъдеще е така, тези дни ще ходя до човек с диагностика да гледаме дюзите и ако е възможно тоя дпф, ако може да ми дадете насоки къде да търся проблема 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е при смяната на маслото някой мърляч да го е налял над максимума.

По принцип това не е проблем, колата постепенно ще си нормализира нивото сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сменявах и го нялях до малко под максимума сега е над него даже мокри и по металното 

Искаш да кажеш че колата ще от регулира като я издухам на дълго 🙄 щото предимно градско я карам по 20 ина км на ден 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не искам да кажа това. Колата сама ще си регулира нивото на маслото, независимо дали се кара градско, извънградско или смесено.

 

 

При равни условия ли са тези замервания?

Имам предвид най-вече дали са правени само на студен или само на топъл двигател.

Защото е нормално при топъл двигател нивото на маслото да е малко по-високо.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, Slavi_mutev said:

Аз го сменявах и го нялях до малко под максимума сега е над него даже мокри и по металното 

Искаш да кажеш че колата ще от регулира като я издухам на дълго 🙄 щото предимно градско я карам по 20 ина км на ден 

 

Остави го тоя! След малко ще те пита наяве ли си видял че е над нивото или насън. 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, nikrga написа:

Не, не искам да кажа това. Колата сама ще си регулира нивото на маслото, независимо дали се кара градско, извънградско или смесено.

 

 

При равни условия ли са тези замервания?

Имам предвид най-вече дали са правени само на студен или само на топъл двигател.

Защото е нормално при топъл двигател нивото на маслото да е малко по-високо.

Сутринта го направих при напълно студен двигател, и специално днес при напълно равен участък 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава наистина нещо не е наред, защото очевидно при смяната на маслото също си замервал нивото му на студен двигател, така че в случая не можеш да разчиташ на това колата сама да го регулира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...