Jump to content

Смесване на нафта с маслото


Tzonev

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще го мъча тоя довечера или утре да я закачаме и ще пусна 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, mili 75 написа:

Дай данните на ДПФ-а и дюзите от диагностиката за начало.

Ето данните при загрял двигател при студен 6ти беше много 2ри на минус IMG_20210609_211753.jpg

IMG_20210609_211205.jpg

Дпф а каза че е що годе ок 

Редактирано от Slavi_mutev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажат колегите за ДПФ-а, че аз съм с премахнат, но и на мене ми изглежда добре по стойности. В дюзите според мене е проблема, като ако не ги оправиш може и ДПФ-а да пострада.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са фатални стойностите примерно след 2 месеца да ги оправя и колко излиза рециклирането и препоръчате сервиз, (щото сега морета глупости) 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го писах и на друг колега, аз бих си взел нови, гледам пишат колегите, че по 1800 лева върви комплекта вече. Значи средно по 300 лева парчето. Като можеш да ги сменяваш постепенно колкото пари можеш да отделиш, почвайки от тази с най-голямата отрицателна корекция. Рециклирането беше нещо от рода на 1100-1200 лева, което за мене не си заслужава вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре наведнъж ги прави, защото си е разправия и ще ти излезе по-скъпо всеки път в сервиз, освен, ако не си ги сменяш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност смени всичките, тия кърпежни истории не водят до нищо хубаво. Не забравяй да прекодираш номерата им. Обезвъздушаването се прави с пускане на подкачващата помпа в резервоара с ваг-ком, да не почнеш да въртиш като ненормален на празна система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата от резервоара пълни филтъра, след механичната помпа не може да напълни, а въдухът е там.

При мен е голяма МЪКА. Сменях ги на 3 пъти и какво ли не правих и само 1 път запали веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ma3xa написа:

Ако имаш възможност смени всичките, тия кърпежни истории не водят до нищо хубаво. Не забравяй да прекодираш номерата им. Обезвъздушаването се прави с пускане на подкачващата помпа в резервоара с ваг-ком, да не почнеш да въртиш като ненормален на празна система.

Не от вчера се занимавам с коли това ми е ясно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.06.2021 г. at 11:05, Slavi_mutev написа:

Значи да сменя 2, 4, 6 първоначално

Аз бих сменил 1,2,3  че са от една страна и втората ти е най-зле. Аз така процедирах няма никакви проблеми, че ги смених на два пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.06.2021 г. at 13:00, Slavi_mutev написа:

Няма ли колеги сблъсквали се с това че тези мнения са чист спам

Аз имах такъв проблем заради DPF но проблемът се отстрани от самосебеси след като дадох да ми рециклират филтъра, та постоянно се регенерираше дори на студен двигател, по някога светейки на таблото че регенерира по някога само със високи обороти, спомням си че по миналото лято при смяна на маслото източихме 4л в повече масло, но след като бях изпратил моят си филтър за рециклиране те за 2 дена ми върнаха чисто нова друга рециклирана, от тогава насам нямам ядове с регенерации така и маслоти не е мръднала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако последователността на палене за този мотор е 1-5-3-6-2-4, то според мен са възможни два сценария:

1) 4 и 6 "пускат" повече гориво, което налага се корекция в минус от 2

2) 2 е леко запушена и се налагат корекции в плюс от 4 и 6

 

Ако ще се сменят поетапно, то може да се започне с купуване на само една нова, която да замени 2.

Ако след това няма подобрение, то се купува още една нова и двете нови се поставят на 4 и 6, а старата 2 се връща на мястото си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

И аз да повдигна темата. Есента проверяваха и чистиха дюзите заради ръжда в тях и в клапана на помпата. След чистенето всичко е в норми. Но дойде време за смяна на маслото, сам си го сменям и днес източих около 10 11литра...

След чистенето на дюзите съм минал между 4 и 5к км, дпф не е спиран, не е светвала лампата му на таблото, антифриза е чист. В Понеделник ще я карам на сервиз, но да ме насочи някой, ако има идея какво се случва? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от чистенето е. започнали са да пикаят. Тия дюзи не знам да се налага да се чистят. Налага се да им се сменят разпръсквачите, защото пикаят, а не защото не пускат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я закача да погледна, но днес проверих маслото, което е на има няма 130км и вече е мътно. Тоест пак е вкарала явно нафта в него. Няма да я карам, докато не стане време за сервиз, даже до там смятам да я закарам на платформа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната регенеряция е била преди 80км

Стойностите на дюзите са 

072 канал 0.0мс 7.0мс 0.0мс

073 канал - 5мс - 7мс - 9мс

074 канал 12мс 7мс 2мс

075 канал - 2мс 4мс 4мс

076 канал - 5мс 6мс 1мс

077 канал - 8мс - 5мс - 6мс

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...