todoroff85 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Здравейте колеги,имам проблем с ускорението между 1500-3000 оборота, след тези обороти колата излита, но в тези обороти все едно е мъртва.Като я закачихме на компа показа грешка на датчика на колянов вал, след смяната разликата е никаква.Не вади никакви грешки и не иска да ускорява в тези обороти. С включен климатик немога да изкача едно малко нагорнище ако двигателя не е след 3000 оборота!От какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Като търсиш помощ,поне напиши за какъв кошер става въпрос! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Сигурно Тръца.. щом върви след 3000... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 (Редактирано) От датчик колянов вал, колата може да не пали, или да гасне в движение.Да не сте объркали датчик разпределителен вал с датчик колянов, че неврвенето обикновенно е от първия? Редактирано 31 Юли 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todoroff85 Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Става въпрос за 2.0 130 кончета б6Ако е дебитомер възможно ли е да ги прави тези номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Е ти пък ако искаш вървеж от 1000 оборота трябва да и сложиш една турбина и ще стане работата Нищо и няма на колата ти два такива маслояда съм карал и не мога да кажа че блестят с динамика в ниските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todoroff85 Публикувано 1 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Нищо и няма??? Явно съм попаднал на грешно място...Аз не искам колата да върви от 1000 об. , но съгласете се, че не може на 2500 да я настъпя и дори да не се усеща че започва да набира!Каква динамика, какво нещо ми говориш! Проблема е че съм в испания, а тук механиците на са като нашите в БГ. Тука закача диагностиката и квото каже тя - тва е! Ако съм си в БГ знам че ще намерят разрешение на проблема, но не съм и точно за това се допитвам до вас.Ако някой е имал същия проблем или подобен (или предполага от какво може да бъде)...поне да ме насочите, ще съм ви много благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Ако се съмняваш в дебитомера откачиго и пробвай ( естествено ще ти светне индикацията за проблем в електрониката) но поне ще разбереш дали е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todoroff85 Публикувано 1 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Откачих дебитомера и на таблото светна лампичката която свети при изключване на ESP - няма разлика в вървенето!Т.е. дебитомера си е изпял песента, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване