yanosh.kunsh Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Здравейте, колеги.От известно време с сблъсквам със следния проблем - тече бензин от въгленовия филтър на бензиновите изпарения (намира се под преден десен калник). След спиране изтичат около 50-100 мл. бензин, като в движение явно също тече, тъй като мой познат, който караше след мен, ме увери, че се е носела силна миризма. Придружено с това е и съскане от капачката на резервоара при развиването ѝ (явно се задържа налягане, а не вакум, тъй като се усещат бензиновите изпарения). Течът идва от входната тръба за въздух на въпросният филтър(долният изход на снимката).Автомобилът е Audi A4 1.8T, 150 коня, 2001 година, код на двигателя AVJ.В първия сервиз, в който отидох заявиха, че е запушване на горивните пътища и трябва да се свали резервоара и пътищата да се продухат - след тяхната намеса проблема остана.След 5 минутна консултация с Мишо от Герман (човека нямаше време да направи обстоен преглед и за това го помолих просто да даде предположение) смених въпросния въгленов филтър - което не реши проблема.В Порше София Запад заявиха, че искат да сменят следните части (общата стойност на ремонта, който аз отказах, възлизаше на 800 лева): въгленов филтър на бензинови изпарения, клапан за бензинови изпарения(това е клапанът, който издърпва бензиновите пари от въгленовия филтър) , бензинов филтър (монтираният на автомобила не е бил оригинален), капачка на резервоар.От автоморга купих клапан и капачка за резервоар с надеждата, че проблема може да е някъде в тях. Уви, явно проблема е някъде другаде.Проверих новия клапан дали създава вакум, като разкачих входния маркуч и сложих пръст си - създава вакум и цъка. Старият клапан доста слабо засмуква и явно наистина е имало проблем там (но не само).От нещата, които ми препоръчаха в Порше, остана само горивния филтър и днес или утре смятам да го сменя.Между временно, ако някой от вас се сблъсквал с подобен проблем, нека да драсне един ред, ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 (Редактирано) Клапана само накъсва на порции бензиновите пари , не създава вакум.Предлагам ти да свалиш подкалника при капачката на резервоара,като погледнеш с фенер ,точно зад защитната гума при гърловината трябва да видиш нещо такова http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-ar-2006-20110-fuel-tank-suction-jet-pump/ търси там запушване ,резервоара на диша Редактирано 5 Август 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanosh.kunsh Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 @buzzi Мерси много за съдействието, аз пердполагах, че клапана създава вакум, но явно не е така.Относно теча - днес смених горивния филтър и това сякаш реши проблема. Напълних резервоара до половина и шофирах около 30-40 километра, като за сега не се усеща миризма, нито съм забелязъл петна от бензин след спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanaspavlov2 Публикувано 15 Август 2015 Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 (Редактирано) Колега и аз имах такъв проблем със същия код на мотора, ако изобщо има значение и се оказа, че точно от бензиновия филтър стана този ФАЛ.... Аз спрях и изтече не 50-100мл ами 10-15литра локва......... Когато купих колата реших да го сменя, така смених го с някакъв Pierburg, които точно за 1 месец ми докара този фал с изтичането на бензина, при което от създалото се налягане заради запушения филтър имам цепнатина и на бензиновата помпа и сега не прави добро налягане и ще я сменям, та сега съм с MANN-FILTER и нямам проблеми. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vidin Hristov Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 При моето 1.8Т аеб реших проблема, като свалих и почистих долния отвор на канистър филтъра. Няма съскане от капачката. Няма и теч на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване