Jump to content

Газ на 1.6 ADA?


Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

от 2 месеца имам Audi 80 '94 Avant 1.6 101kc(малкия данък). Тъй като не съм запознат с кодовете само предполагам, че двигателят се води ADA... Доколкото виждам, инжекционът е електронен. 

 

Разполагам и с газовата от старата ми кола, обикновен турски изпарител, нищо особено.

 

Та въпросът е: може ли да се монтира газовата на този двигател, и къде да отида за да ми я монтират?

 

Благодаря ви!

 

EDIT: въпросът е породен от факта, че много хора ме убеждават, че няма как да стане или че няма да работи като хората...

Edited by xekc
Link to comment
Share on other sites

става и с обикновенна газова ама поне да беше нещо което си заслужава. В смисъл някой по-лачен изпарител БРЦ или Ловато и т.н.

Реално всеки нормален газаджия ще ти вземе такива пари за труд да се занимава с тази втора употреба че е по-добре да си сложиш някой бюджетен газов инжекцион. Защото тоя мотор си е слабичък и калпавите плочки които се продават масово съвсем го задушават във високите където криво ляво върви.

Link to comment
Share on other sites

Нормално е да не искат. И аз когато дадох старата кола на вторични, исках да ми прехвърлят бутилката от старата (беше на 2 год. още в гаранция) и ходих при газаджията който ми я монтира на старата кола, и ми отказа. Бутилката била стара, нямала сонда и такива небиваници. Теглих им една благословия и си карам  на бензин. Да ти кажа честно доволен съм повече от колкото на газ. Но ти си знаеш! Ако не минаваш повече от 10к км на година, не ти трябва газ!

Link to comment
Share on other sites

 Благодаря за отговора!

 

Проблемът е, че никой не иска да ми я монтира...

Ако уредбата не е като на колегата на до 2 год и 10-15 хил.км. не си и заслужава. НАпълно нормално е никой сериозен газджия да се занимава с котка в чувал за да ти спести някой лев.....

Link to comment
Share on other sites

 Благодаря за отговора!

 

Проблемът е, че никой не иска да ми я монтира...

Колега, не е лошо да кажеш откъде си, ама по бързо, за да ти се помогне. Защото ако се забавиш повече, ще те накарат да си купиш друга кола!

Link to comment
Share on other sites

Защо, някои колеги си дават непоисканото мнение за колко километра пробег си заслужава монтаж на газ? Я за милионен път да направи някой сметката за 10000км. каква икономия би направил един автомобил на газ.

п.п. Колкото по-рано си монтира човек газ, толкова по-рано ще почне да избива уредбата и да кара с кеф от евтиното гориво.

Link to comment
Share on other sites

Обикновената газова е по добре от инжекцион за теб , слагай без да се замисляш. Но този който ти я монтира трябва доста да разбира че си има тънкости.  Аз  имам същото ауди 1.6 ADA с газов инжекцион и се виждам в приключения. 

  Успех

Link to comment
Share on other sites

Я раздуй с какво е по-добре обикновенната газова и какви неземни тънкости трябва да знае човек за настройката и?

 

Ако една обикновена газова на ADA не може да настрои тоя газаджия значи и камик за каца не става от него.

Edited by PESHO OT MARS
Link to comment
Share on other sites

Нагледал съм се на много аудита които се клатят и друсат по светофарите с неправилно монтиран ГИ. Моето лично мнение че обикновената газова е по добре от към обслужване и поддръжка.

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Може да е малко по-добре откъм поддръжка и обслужване но е по-трагична откъм динамика и разход. И основната причина за това сме я дъвкали поне 10 пъти тук, а тя е липсата на качествени смесители на пазара.

 

Оттук нататък каквото и да твориш колата на високи се задъхва. А тоя мъртвец АДА-та има нужда там да върви защото никъде другаде не върви.

Link to comment
Share on other sites

Видял съм как е поставена метанова уредба ланди ренцо в Италия на б5 1.8. Не е със смесител/плочка, а с щуцери.

Струговани подложки на задните пружини, да не кляка, че тежат бутилките, рамка за самите бутилки, уплътнено със някаква пяна покрай тях и покрити със същата тапицерия, като отвориш багажника не се вижда.

Върви и работи еднакво и на бензин и на метан, вдига 190+, гореше колкото кадитата с фабричен метан.  Не цапа и не запушва бензиновите дюзи. Пали винаги на бензин и след 2000 оборота обръща на метан.

 

Много грамотен и сполучлив монтаж, в бг не съм виждал и не вярвам, че могат да направят такова нещо.

 

Обикновената газ дали не може да се направи с щуцери, вместо с тъпа спъваща плочка?

Link to comment
Share on other sites

може разбира се да се направи, но читавата плочка увеличава чувствителноста на изпарителя и може да е по-точно смесообразуването.

 

Подмяташе ми се някъде един струнен смесител, някой ако иска може да пробва и с такъв.

Link to comment
Share on other sites

 струнен смесител

 

А такова вече не съм виждал :D

 

Какво представлява, гугъл изображения не можа да ми каже?

Link to comment
Share on other sites

Прилича на дифузьорите на карбураторите, така и не можах да го пробвам за да дам обратна връзка.

 

иначе ако искаш да си най-ултра-гига играч с обикновенна газова слагаш един BRC Blos и си решаваш проблема. Цената му е май някъде около 100 ойро.

Link to comment
Share on other sites

Колеги, само да споделя, че ми монтираха обикновена АГУ на Б4-ката.  :dance:  Гаражът е на СБА в Младост 3. Тези дни ще мина пак за газанализатор, че като загрее няма мощност и гърми при високи обороти(подозирам богата смес). Ориентировъчна цена без бутилката(с евросонда) и клана - 300 камъка.

Link to comment
Share on other sites

Остави го да погърми малко и сам ще клекне за ГИ. Представям си какво са му монтирали за 300 "камъка" :-D

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че човека се изрази много ясно - 300лв без бутилката и клапана!

Edited by koko60
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...