Jump to content

А6 С5 закупуване


Recommended Posts

От около 7 месеца имам модела - бих казал приятна кола.

Смяната на окачването (TRW) и амортисьорите (Sachs) я направи още по-приятна/устойчива.

Двигателя е непретенциозен към горивото.

Разход - шофирам предимно междуградско ~120km/ден - 5/100.

При покупката трябва да се внимава за вибрации при свободен ход - може да са породени от меката връзка на изп. с-ма, тампони двигател, двумасовия маховик, проблем с дюза или цилиндър - аз се разминах със смяна на меката връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От почти 2 години карам такова А6 седан. Ако не бях скъсал болтове на лагерите на коляновия вал щях да кажа, че и моята е била безпроблемна. И все пак съм доволен. Такава исках, такава си взех. Преспокойно си прави 180 км/ч по табло, което ми е напълно достатъчно. Разход като на 1Z Б4-ката, вървеж - много по-добър, обслужване( към 520 лева с работа), а на б4 1Z (към 400 лева ми е струвало). Има ги с два варианта на двигателя, с код AFN и код AVG. Ако желаеш да "чипираш" при втория ЕКУ-то позволява това да стане с наливане на файл с променени в картите(чип) чрез кабел и буксата за диагностика. Също съм чел, че бил заводски с 15-ина Nm повече, отколкото AFN( не твърдя, че е така, чел съм го във форума). Имах харч на масло съпроводен с омасление около клапана на картерната вентилация. След като го смених с ОЕМ от Порше не ми "пипа" маслото. Карам само с 5в40. 

 

Иначе като купе ц5 има драми с таблото - голям фис с изгорели пиксели, неправилно отчитащи уреди за температура и гориво и т.н. характерни за модела. Драми с АБС, и комфорт модули също може да има. Фаровете може да са потъмнели отвън и с матирало покритие на лупите.

 

Гледаш, тестваш, и решаваш. Щом ти харасе - взимаш. Не прави компромиси и не бързай ;)

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-голяма е

по-голяма отвън ама вътре не е чак толкова по-голяма. Ауди нямат наистина просторна отвътре кола от тези години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз във по-просторна не съм се качвал (от тези години и този клас)

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От почти 2 години карам такова А6 седан. Ако не бях скъсал болтове на лагерите на коляновия вал щях да кажа, че и моята е била безпроблемна.

На основните лагери или на мотовилките, че ми е странно защо се е получило това?

На а6 с5 съм виждал афн само с МАП сензор на тръбата, докато на а4 има и от двата вида (мапа в екуто на двигателя). По слухове на афна с МАПа на тръбата турбото е с девет завихрящи лопатки, а на стария афн са седем лопатките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...