hrmariann Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, собственик съм на Ауди А3 1.6 101 коня. Скоро имах проблеми с колата ,като отказваше да върви и да пали като дигне 90 градуса.Проблема се реши ,като се премахна катализатора и бе сменен датчик на коляновия вал. Всичко се оправи ,винаги си пали колата и тн. Но забелязах ,че до 2-3 хиляди оборота колата няма никаква мощност , след като мине тези обороти се отпушва и си лети, при смяна на по-долни от по-горни предавки ,направо забива муцуната като е в ниски оброти. Случвало се е и леко предърпване в тези ниски обороти за части от секундата ,такава загуба на мощност има ,че с педала до долу се чуди дали да ускори и го прави доста мудно. Та въпросът ми е ,имате ли идея от какво може да се получава това, какво би трябвало да се смени (да вметна ,колата е с газов инжекцион и не е водена на диагностика). Приятен ден ! Редактирано 17 Август 2015 от hrmariann Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 И моята беше преди така, после започнаха да играят оборотите после трудно палене и обороти на 300-400 докато не я изфорсираш. Та първо я закачи на ваг и провери за грешки. После ако имаш възможност ги сподели тук да видим какво е. След това ще видим какво да предложим за напред. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Почни от газовата и всичко свързано с нея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrmariann Публикувано 27 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Здравейте колеги, няма как да е от газовата при положение,че загубата на мощност до 2-3 хиляди оборота го прави и при бензин, освен да я закача на диагностика и да получа някакъв отговор (надявам се) не виждам друго решение засега. :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joromotoro Публикувано 28 Август 2015 Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Имам почти същия проблем. Колата 1,6 101 коня с ГИ. Преди около 3 седмици тръгнах на обиколка из Европа. Германия, Франция, Италия и се прибрах през Гърция. Като преди да тръгна проверих всичко по колата, смених каквото имаше за смяна, смених филтри масло и филтър на газта и я минах на диагностика. След почти 5 000 км на прибиране спрях да заредя газ в Гърция, малко преди Солун. И от там тръгна проблема. Колата загуби ниските обороти, за да потегля трябва да я изфорцирам до поне 2000 оборота за да тръгне, иначе само придърпва. След 2000 оборота няма ядове колата си върви нормално. Прибрах се някакси и сега ще започвам със смяна на свещи и кабели и така до откриване на проблема. Ако някой се е срещал с подобен проблем да сподели. А и в Гърция ходете с кеш пари, защото банкоматите наистина не пускат повече от 60 евро на ден дори и за чужденци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 Виж да ни смуче въздух от някъде. Закачи я на диагностика първо.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrmariann Публикувано 12 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Здравейте колеги. Вчера взех колата от сервиз, бях я оставил за масло и филтри, и им казах да погледнат за проблема който споменах по-горе. Когато отидох да я взема ми казаха, че са сменили един маркуч до дебитомера(който беше тръгнал да заминава отдавна) и само това намерили като проблем. Със смесени чувства се качих да я покарам, е резултатът не беше очаквания баш, има леки подобрения но дотам. Чух, че доста колеги с проблеми в ниските обороти чистят дроселовата клапа и се оправял проблема и се замислям дали и аз да не опитам този вариант, нищо няма да изгубя като цяло. Вие какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване