Jump to content

Трудно палене - пали от третото завъртане ?!


kojota

Recommended Posts

Здравейте - започнаха отново моите перипети с майстори :( 

Историята : 

Миналата седмица колата ми умря един следобед , бях по задачи и при поредното спиране и последващо желание да запаля не запали, върти , имаше ток на свещите ( лично проверих ) но не искаше да запали . Обадих се на приятел да дойде да ме изтегли , като за всеки случай му казах да сипе в една туба бензин да не ми е свършил ( въпреки че показаниоето беше над половината , а и аз карам на газ и ползвам само при палене и когато не е загряла колата ) , наляхме бензин и отново не запали. Изтеглиха ме до един майстор в младост ( който олзвам за разни по - не претенциозни ремонти ) и човека установи че била заминала бензиновата помпа , пробвахме да налеем бензин диектно през един от входящите маркучи с една спринцовка и колата запали. Сменихме бензиновата помпа и аз си тръгнах. И тук вече идва същината на проблема - колата започна да пали трудно ( от третия път ) , почти няма  разлика дали е студена или топла - мъка при всяко палене. Преди проблема с бензиновата помпа палеще от четвърт оборот дето се казва, а сега е като задавен москвич. Майстора я върза на компютър и каза че не показва грешки при диагностика, но проблема си стои. Реших да пробвам с друг по- голям сервиз в Люлин ( София) "Автофар". Оставих им колата зда ми сменят тампони на двигателя ) че единя беше тръгнал и подскачаше двигателя) и им споделих за проблема с паленето и попитах дали могат да я погледнат. Колата седя при тях два дни ( ден и половина ако трябва да съм точен.На втория ден днес отивам - сменили са ми тампоните и ми казват че немогат да открият какъв е проблема - но въпреки това ми взимат 30 лв за диагностика - което според мен не е редно, щом не са успяли да променят нещата към по-добро- но това е друга тема !

   Та  . . . някакви предположения някой ако има от какво може да е този проблем ?! 

Забравих да кажа , че си смених и свещите за всеки случай , но проблема остава. Най интересното е че като запали си работи первектно и на газ и на бензин - няма прекъсвания , менене на обороти или нещо от сорта прости си работи нормално но паленето  - задавен москвич ! 

 

Моля помагайте ако можете !

 

Благодаря предварително на отзовалите се !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам колата има газ. Аз имах такъв проблем и при мен се оказа клапан на газовата който изпускал.

Така на всяко палене (което и при мен е винаги на бензин) колата е все едно задавена и въртеше по 10-15сек докато запали.

Сега - нов клапан и колата отново пали на четвърт ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари даде за помпата? Има евтини ментета или само помпата, без кошницата. Тогава много зависи от майсторлъка дали ще се получи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 2 години смених само помпата,без кошницата, с meat and doria някаква и си работш без проблем,но ако си сложил някакво незнайна,може да прави проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако помпата ти е читава, можеш да отидеш на газаджия да ти провери мембраната на редуктора. Дори и да не е това проблема ще ти остане профилактиката. Този проблем съм го имал, скъсана мембрана и палене след 10-15 секунди, но по-изразен беше проблема на загряла кола. Четох някъде във форума и за клапан, който не позволява бензина да се връща към попмата и да държи налягане на рейката, това също можеш да го пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

жената на а3-ката има същия проблем. 

 

разглобих цялата бензинова помпа но там клапан не видях , значи този клапан не е при помпата в резервоара , а е на друго място.

 

за редуктора не сме го проверявали дали е ок мембраната. купихме колата с монтирана газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм го няколко пъти - слага се допълнителен клапан и забравяш. Струва от 8 до 10 лева. Това е за ADR. Не ме питайте откъде зная. Оригиналния клапан е в бензиновата помпа и дава фира. Затова се слага допълнителен между помпата и филтъра. Ако е менте помпата няма клапан и пак трябва допълнителен.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Много се отнесох , че се появиха и други ядове . С две думи какво се оказа. Оказа се че помпата детоми я беше сложил майстора се е счупил щуцера и дето влиза маркучето ( това което е потопено в резервоара) . Проблема е че майстора ми беше почивха и я закарах при друг майстор който установи това . Кой го е счупил обаче , дали е била дефектна помпата незнам - нийой не поема отговорност ( нито първия нито втория майстор :)  ) всичко си е за моя сметка . Да виопиша - първия майстор ми смени само помпата като цената беше 85 лв , при втория ми смени новата счупена помпа с фруга за 95 лв , но тук беше и пласмасовата кошница в тази цена ( или половината от нея по- скоро ) . Лошото е че втория майстор докато е сменял помпата пък прецакал нивомера  . . . и така няма край - само изваждане на кинти :) - здраве да е ! 

Та  . . . нов нивомер цифра ли е или да търся по моргите - ако някой знае ?!

 

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпо с кошница 90 лв ?! :о преди две години смених само помпата за 90 лв, а с кошница нямше под 120 лв... Иначе оправи ли се запалването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами споделям колега , нямам времето да стана и автомонтьор за съжаление. Кошницата в съшност не е цялата - само часта дето влиза самото тяло на помпата  . . . - чвно пак са ме набутали и трявба даимам едно наум !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...