Jump to content

Трудно палене и проблем в ниските обороти.


lydsmotika

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Нов съм във форума, но след дълго търсене, ровичкане и допитване до "майстори" реших да си споделя проблемът тук с надежда за помощ от вас!

Проблемът е следния: Първото палене за деня или след престой за около 4 часа колата запалва от раз на 1100-1200 оборота и веднага след това пада на 300-400 и след това се мъчи да си нормализира оборотите и надушвам миризма на богата смес (бензин), но пак падат до 300-400. След това като натисна газта и я пусна колата гасне. След това пак се мъча да запаля, но почти никога не пали докато не подам принудително газ. След това пак е така и проблема се премахва докато не я изфорсирам до краен предел или не я поддържам аз до към 3500-4000 оборота за около 2-3 минути. Чистил съм дроселова клапа, дебитомер, датчика за температура на колектора, но се оправи за около седмица и след това пак така проблемът с оборотите и паленето. Имам си кабел за диагностика с който ѝ чистя грешките и т.н. Колата е Audi A3 8l 1.8 125 к.с. 1997г.

post-96384-0-87170500-1440069022_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото ми правеше другата кола. Оказа се стъпковия мотор (моторчето за празен ход). След смяната му, колата заспа. Този двигател има ли такова моторче?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да то е вградено в дроселовата клапа. А когато я закача на лаптопа ми излиза тази грешка - 17953 Throttle Valve Comtroller - Malfunction. И когато отворя черното капаче се виждат леки следи от палчетата които ходят по пътечките, но преди малко ги позабърсах внимателно и леко и сега по-малко ходят оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах, но когато цъкна на Switch to Basic settings и канала изчезва и ми дава erorr. И друг път съм ѝ правил адаптация и нямаше проблем. Сега качам клип да покажа какво нагледно прави когато я запаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още спя и предложението ми беше за чистене на дросела, но не прочетох, че си го направил и друго нямам какво да предложа, и си затривам мнението.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега успя ли да решиш проблема?При мен го прави подобен номер, но само при сутрешното палене мотора пали лесно, но оборотите играят много. Варират от 300 - 700-800 след което колата се изфорсира и всичко се оправя и няма проблем след това. Дали е от дроселовата клапа. Преди не го правеше сваляхме клемите на акомулатора и май след това се появи този проблем. Скоро ще имам кабел и ще пробвам адаптация да видя какво ще се получи тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами скоро ще сменя клапата и ще споделя дали се е оправило, но и при мен е така както при теб, но по добре я задръж на 3500-4000 оборота, че сутрин на студен двигател не е добре да се форсира. А до адаптацията вече не ми дава да я адаптирам и проблема вече съм сигурен, че е от нея. Поздрави!

П.П. Колега пиши и ти ако го оправиш и как.

Редактирано от lydsmotika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си чакам още кабела да си бях купил от БГ, но както и да е :). Аз не я форсирам колега колата пали и играят доста оборотите след това сама си се изфорсира до към 1200 - 1400 оборота и след това си заспиват на 1200 за 1-2 мин и падат на 800+ и си стоят там. Дано е от адаптацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами погледни я с ваг-ком пък после напиши тук грешките които ти дава да видим какъв е твоят проблем. Аз от както я смених ми е отлична в обороти, ускорение и по-малък разход на бензин.

Редактирано от lydsmotika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...