lydsmotika Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Здравейте колеги,Нов съм във форума, но след дълго търсене, ровичкане и допитване до "майстори" реших да си споделя проблемът тук с надежда за помощ от вас!Проблемът е следния: Първото палене за деня или след престой за около 4 часа колата запалва от раз на 1100-1200 оборота и веднага след това пада на 300-400 и след това се мъчи да си нормализира оборотите и надушвам миризма на богата смес (бензин), но пак падат до 300-400. След това като натисна газта и я пусна колата гасне. След това пак се мъча да запаля, но почти никога не пали докато не подам принудително газ. След това пак е така и проблема се премахва докато не я изфорсирам до краен предел или не я поддържам аз до към 3500-4000 оборота за около 2-3 минути. Чистил съм дроселова клапа, дебитомер, датчика за температура на колектора, но се оправи за около седмица и след това пак така проблемът с оборотите и паленето. Имам си кабел за диагностика с който ѝ чистя грешките и т.н. Колата е Audi A3 8l 1.8 125 к.с. 1997г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 (Редактирано) Същото ми правеше другата кола. Оказа се стъпковия мотор (моторчето за празен ход). След смяната му, колата заспа. Този двигател има ли такова моторче? Редактирано 20 Август 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 20 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Да то е вградено в дроселовата клапа. А когато я закача на лаптопа ми излиза тази грешка - 17953 Throttle Valve Comtroller - Malfunction. И когато отворя черното капаче се виждат леки следи от палчетата които ходят по пътечките, но преди малко ги позабърсах внимателно и леко и сега по-малко ходят оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Пробвай да му пуснеш адаптация. Ако и с нея не стане, ще трябва нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 20 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Пробвах, но когато цъкна на Switch to Basic settings и канала изчезва и ми дава erorr. И друг път съм ѝ правил адаптация и нямаше проблем. Сега качам клип да покажа какво нагледно прави когато я запаля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 20 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Ето го и клипа https://youtu.be/nFmzQe0gMbY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 (Редактирано) Още спя и предложението ми беше за чистене на дросела, но не прочетох, че си го направил и друго нямам какво да предложа, и си затривам мнението. Редактирано 20 Август 2015 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Колега успя ли да решиш проблема?При мен го прави подобен номер, но само при сутрешното палене мотора пали лесно, но оборотите играят много. Варират от 300 - 700-800 след което колата се изфорсира и всичко се оправя и няма проблем след това. Дали е от дроселовата клапа. Преди не го правеше сваляхме клемите на акомулатора и май след това се появи този проблем. Скоро ще имам кабел и ще пробвам адаптация да видя какво ще се получи тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Ами скоро ще сменя клапата и ще споделя дали се е оправило, но и при мен е така както при теб, но по добре я задръж на 3500-4000 оборота, че сутрин на студен двигател не е добре да се форсира. А до адаптацията вече не ми дава да я адаптирам и проблема вече съм сигурен, че е от нея. Поздрави!П.П. Колега пиши и ти ако го оправиш и как. Редактирано 21 Август 2015 от lydsmotika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 22 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Днес смених тази клапа и за сега е отлична. Взех я от една автоморга в Бургас за 100 кинта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Аз си чакам още кабела да си бях купил от БГ, но както и да е . Аз не я форсирам колега колата пали и играят доста оборотите след това сама си се изфорсира до към 1200 - 1400 оборота и след това си заспиват на 1200 за 1-2 мин и падат на 800+ и си стоят там. Дано е от адаптацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lydsmotika Публикувано 27 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 (Редактирано) Ами погледни я с ваг-ком пък после напиши тук грешките които ти дава да видим какъв е твоят проблем. Аз от както я смених ми е отлична в обороти, ускорение и по-малък разход на бензин. Редактирано 27 Август 2015 от lydsmotika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване