Jump to content

Б4 Газ Бензин


smexoterapiq

Recommended Posts

Привет колеги от вчера съм с въпросния автомобил (2.0 90 коня )  и имам лек проблем :) По думите на купувача причината да не работи както трябва колата на бензин беше бензиновата помпа.Сменихме я с нова Италяанска някаква,но колата продължава да не работи както трябва да на бензин.На газ работи безупречно много интересно....
Та въпроса ми е мисля сега в събота да я обслужа да сменя всички филтри да не би да е от горивния филтър и ако след това проблема продължи какво може да е карбуратора , дюзи ? ( Даже не знам дали колата ми има дюзи , вие ще кажете )  :) като цяло не съм много много технически грамотен :blush:  Та да момчета разчитам на Вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дюзи този мотор.Вземи си няква добавка за бензин и покарай с нея 50-100 км,би трябвало да се отпуши,имах същия проблем на предишната Б4-ка, и така го реших.Най вероятно е запекла моноинжекцията от продължително каране само на газ.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е , че тя не позволява да се кара много много на бензин , това ми беше първата идея на мен след като я взех с новата помпа да я покарам на бензин за да се отпуши самата кола но тя прекъсва "чади"
НО все пак ще сипя добавка и ще я обслужа с качествени консумативи и ще драсна да кажа какво е станало.Иначе ако има колеги с други предложения давайте смело моля ще пробвам/опитам всеки един съвет.

Благодаря skype68!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюза има само една, нали все пак е моно-инжекцион. Може да не иска да работи на бензин от различни неща. Ако много дълго е карана само на газ може да е запекъл инжектора/дюзата, може да е заминал температурния датчик (синия), може да прецакан тотално TPS-а (датчик за положение на дроселовата клапа), може да прави магарии и моторчето за празен ход. Също така, много често датчика за температура на входящия въздух (който се намира в горната част на инжектора) прави номера, по някаква причина се увеличава съпротивлението от самия датчик до пиновете на буксата. Не изключено да е творил някой нещо по инсталацията след като е спряла да върви на бензин. Трябва да се огледат нещата едно по едно и се изясни какво и защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух се по обяд с собственика , питах го дали е сменявал горивния филтър каза че скоро не е сменявам да се надявам че ще тръгне по-добре колата след смяната.Колкото до датчиците колата мина на диагностика и не показа да има заминали датчици.Но все пак и на това ще обърна внимание.

Благодаря ти !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това защо ? Просто информативно ( иначе ще го пробвам нищо не ми коства просто утре ще ги направя всичките нещица че през седмицата нямам време )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си смени синият датчик !! Ей така, да видим какво ще стане ?!
Капачка и палец гледал ли си - профилактично само ! Че и там стават интересни неща !
И каква диагностика с компютър на АБТ, като там прЕко сили има три датчика  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то има само три датчика, ама ако си на газ с АБТ и нямаш реле за ресет на компютъра, ти е спукана работата. Вече седем години съм с реле за ресет, иначе сутрин като тръгнех за работа, хората си прибираха прането! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:  :hilezh: 
То пъъъък, защото на АБК като му пръцне релето на компа и си прави каквото иска ...
Мисълта ми беше не че има три датчика, а че не много сложни неща на пръв погглед правят адски неща ! Един вид диагностиката трябва да е самият човек, не компютър ... Че нашият диагностик така бракува преди 3 дни едно БМВ за верига, а се оказа температурен датчик ...
Не била работела добре студена, и нашият понеже чел всичко и нямало грешка му сменихме веригата за спорта ... После и датчика и колата заспа  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Днес смених консумативите на колата , след смяната на горивния филтър ( възможно наи-хубавия. и скъп ) сложих и добавка колата има подобрение вече позволява да се кара :) но още прекъсва леко и от време на време се чуди с оборотите,също така продължава да чади :nixweiss:

 

За въпросният син датчик , може ли малко повече инфо къде се намира,за малко  да забравя пробвах и трикчето с махането на клемата :)


Едвали ще мога сам да се справя с този датчик,та колеги може ли да препоръчате място където да закарам колицата да го сменят хора които знаят какво правят :flehan: :flehan: :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че от тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=93905има една снимка на която е въпросния син датчик , та маи вече разбрах къде се намира :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същия е датчика.Синия е за температурата на мотора и подава сигнал на компютъра,а сивия е за стрелката на таблото.Лесно се сменят,само внимавай да не загубиш скобите,които държат датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даите мнение колеги 100км от както заредих газовата до горе , отивам да видя колко ми харчи съответно колко ще събере след като съм минал 100км и познаите.....23литра ебати зил ли карам...

 

ВЪПРОСА : може ли да влaе това че колата не работи както трябва на бензин на разхoда на газ ????

 

В момента ми иде да ревна.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диагностика не се прави с писане в интернет, а на място на живо, и от хора които знаят какво да гледат и мерят! с уреди и инфо за стойности. 

пълненето на газ до горе може да ти даде разлика за разход от 20 литра.....

аз на газ засичам като сипя 20 литра и като свърши сипвам нови 20 литра. демек от празна бутилка сипваш 20 и караш до като свърши. може да сипеш 10 караш да свърши засичаш километри и пак сипваш 10 и пак да свърши...

в bgmama има раздел диагностика.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених синия датчик,значително подобрение няма продължава да чади колата,утре ще я гарам на газова диaгностика.Проблема с работата на бензин остава,мисля да пробвам с почистване на дюзата , мислите ли че ще има ефект ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е датчика на самата дюза да е заминал и да мери грешно.

Кабелите са тези дето отиват към самото моно, аз просто прекъснах двата кабела,  запоих нов термистор (от темп датчик) и пуснах кабели до буксата.

Колата вече не се шашкаше и не беше богата сместа.

Преди да сложа новия термистор, стойностите на стария бяха от порядъка на -40 градуса.

В такова положение компа смята че, е мега студ и трябва мнооого бензин за да работи устойчиво.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при един приятел доста по технически грамотен от мен,за да го попитам неговото мнение за тази проблемна работа на двигателя при бензин.Накараме да я запаля и само като видя/чу за какво става дума отсече брат тва е плочката смени я.Намерих отзад в колата от стария собственик една плочка и ако не се лъжа изглежда нова това ли е въпросната плочка според вас ?
http://prikachi.com/images.php?images/446/8330446m.jpg

 

Тази изглежда като чисто нова,огледах двигателя старата стой под въздушния филтър на 4 рапиди/болчета

Редактирано от smexoterapiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е TPS-а или throttle position sensor или на български - датчик за положението на дроселовата клапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега,ти в по-горните постове ме посъветва да го сменя въпросното нещо,от всички съвети в темата само това не направих но то е следващата стъпка.
Как ти се струва въпросния ТПС намерих го в багажника , стария собственик грижливо го беше обвил в една салфетка мен ми се струва като ново тези дни го сменявам и него!!

 

Иначе се зачетох малко повече за това нещо и виждам че ново е доста скъпо :unsure:

Редактирано от smexoterapiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този на снимката ми изглежда да е бил нов и сложен само за проба. Снимката не е много ясна, но като че ли се виждат леки следи от плъзгачите. Вероятно е бил монтиран и е карано много малко с него, поне така ми изглежда.

Смени го и виж дали ще има разлика в поведението на колата. Иначе би могъл да разпилиш малко отворите на стария за да се измести леко и да започне да работи по неизносена част от пистите. Това би могло да реши проблема за известно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...