Jump to content

Избор на комплект носачи за Б6


bobitovn

Recommended Posts

За 800 ще смениш предницата с BESA и четирите амортисьора с прашниците със Закс и няма да си познаеш колата.

Не виждам причина да се изръсиш за ТРВ, при наличието на алтернатива на половин цена.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Аз лично карам 60 000км с тези носачи и онзи ден ги гледах, че са чук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами веднъж сложих Беса и ми искараха толкова 60 000 км и в следващите 10 000 живота ѝм свърши. Знам че за цената си искараха доста километри, но сега мисля за по здрав вариант. И дори карам с 15-ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Alexander Boichev написа:

 С какво окачване да сменя сегашното ?

С TRW ... Има и една испанска фирма RTS http://www.rts-sa.net/?nombre=2502&sesion=1347  също стават.

Всички носачи BESA, които съм виждал са били със скоротечно заминали тампони. Но може да са подобрили качеството. Доста хора карат с  DELPHI но не съм срещал такива. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз съм се насочил към Делфи, защото ще ми стъпи на 370лв с отстъпката. Въпроса е Делфито по-добро ли е от БЕСА :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги.Да ползвам темата на колегата относно носачите за А4 B6.Тъй като и аз имам желание сам да се опитам и съответно да се науча да си ги сменям за в бъдеще и малко по-малко започвам да се снабдявам с необходимите инструменти за това.Към каква марка гедоре може да ме насочите да си взема която естествено да не е супер скъпа,все пак не съм професионалист :)Също така как може без канал да се установят евентуално разбитите носачи?С канал след време предполагам ще се сдобия.Бих искал да си взема и динанометричен ключ.В youtube има нютоните с които се стягат отделните болтове но там в случая ги прилагат за пасат,за ауди дали са същите и откъде мога да си ги набавя като инфо?

 

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дрелка и точен диаметър, добре заточено свредло за разпробиване на горният болт на шенкела имаш ли(щото почти сигурно ще ти потрябват)?

Освен "гедоре", ти трябват и маса гаечни ключове с по-особени размери (по двойки), 15, 16, 18......., евентуално стеги за пружините, евентуално екстрактор за ябълковидния болт и/или долния шенкел.......

Всяко "гедоре" от магазин, върши работа, стига да не е кашкавалено и на "много изгодна цена".

Динамометричен ключ?.....^_^.......

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,екстрактор или т.н.скоба за шарнири също мисля да си набавя.Стяга за свиване на пружините защо евентуално могат да потрябват?Не е ли необхидима при смяна на амортисьора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, neo84 написа:

Стяга за свиване на пружините защо......

Щото болта на горните носачи към шенкела е почти винаги като заварен, съответно ти трябва достъп за разпробиването(не съветвам да се нагрява), а тоя достъп липсва, ако амортисьора не е свален надолу, а не се сваля, ако пружината е под натяг.

По-добре послушай Паси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Passi,ако исках да отида в сервиз щях да го направя и изобщо нямаше да пиша тук.Идеята ми е сам да се науча,не съм казал,че ще е лесно,но когато човек има желание,интересува се,допитва се както аз,не мисля че такива съвети са уместни.Колега колкото до въпросния болт който държи двата горни носача,ами може и да имам късмет и да излезе лесно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ти ще дадеш повече пари за инструменти отколкото ще ти вземе някой майстор за да научиш нещо дето няма да ти трябва.Болта има някакъв шанс да излезе без разпробиване и греене ако го поливаш с хидравлично масло  поне 10-15дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тук не става въпрос за пари,пак казвам че не ми е проблем да я закарам да ги направят.А колкото до инструментите,ами не мисля че ще е необходимо нещо кой знае какво.А и не виждам лошо да си имаш инструменти,ще потрябват и за друго така или иначе.Мен ми прави кеф като си свърша нещо сам макар и по-елементарно по колата,смяна на едно масло примерно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

болтът излиза и без нагряване! Особено при алуминиеви шенкели, това да нагряваш е глупост! Има си специален инструмент, който се прави и търпение се иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако свалиш шенкела, на шлосерската маса , дет' са вика ,може да извадиш и диамант от земното ядро. Има болтове(като моите:lol:, на последната кошница), които просто НЯМАТ вадене по конвенционалният начин, само "режи, дупчи, фърляй!".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите в сервиз ги вадиха 2 дни, като си направиха специален инструмент. Много съм им благодарен, че не ме претупаха за 2 часа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един болтец запечен и....ДВА ДНИ?!? "Сервиз", а нямат въпросното "приспособление" готово и под ръка?!? Или ми разказваш приказка за леканоШ, или са те изплакнали с белина.

Всъщност не се учудвам, скоро ходих в подобно място, наречено гордо "сервиз", поисках да ми сменят задната ламбда, баша тежко и едва-едва се довлече да "погледне", "не било за тях, трябвало специален инструмент, падал целия изпускателен колектор, изобщо много разглобяване, не, НЕ можем!".

"Специалният" инструмент е пачо краченце 22 мм., или рязан дълбок камък, като и двете се въртят с карданче, инструментариум, който трябва да е базовия във ВСЕКИ един сервиз, ако е такъв изобщо. И да, сваля се ЕГР клапанчето, малко е тегаво, но това е единствения "труден" момент в процедурката, която си свърших на другия ден сам, пред блока, с новозакупеното камъче от 15-тина лева.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оценявам сарказма, но не моята кола стоя два (2!!!) дена за едно заяло болтче в "сервиз".^_^

И за което им бях дори благодарен.:lol:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно преди година и половина вадих моите два, бяха заварени и без шанс да излязат по друг начин, освен с разпробиване. Посмъртно няма начин, "сервизен гуру", да ме убеди, че за демонтажа на едно десетмилиметрово кръгло железце с клас на якост 10.9 (най-приятното за студена обработка, в случая пробиване), са са нужни изработката на приспособление и ДВА ДНИ!! 

Който иска да плаче.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

И така, дойде време да сменя носачите отново.

Равносметката е 5 години и 110 000км. по родните пътища, 80% градско в София без да я жаля на 15-ки джанти с носачите на Besa.

Полседните 2 000км. се появиха паразитни почуквания....можеше да изкарат още 10к. км., но ме дразнеше.

Взех нов комплект и смених всичките.Мисля че за цената си нямат аналог на пазара.

Отзад все още съм с оригиналните носачи на 20 години :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bobitovn Сега видях темата аз сложих преди 4 години Лемфордер лятото е на 19ки зимата 17ки 120к съм навъртял и горните тампони са сцепени и се поразхлопа и май ще слагам ТРВ че Лема е станал ебахти цифрата горните носачи са по 150-80 парчето без отстъпка😐Иначе долните не са мръднали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам, аз сменях предни горни носачи на А6 4F с TRW и за 20/30к и под 2 години и четирите се предадоха. Смениха ми ги гаранционно, но това е прекалено малко като пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Незнам направо Трв идват 200лева с отстъпката 4те а пък лема на 400 и нагоре незнам дали си заслужава разликата и зависи и как се стягат.Някой има ли идея ако сложа обикновенни горни на спортно дали ще е проблем?

Редактирано от К.Rusev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...