Jump to content

Искам компетентно мнение относно двигателя: 1.8TFSI монтиран в Ауди А4 (B8)


Recommended Posts

Малко встрани от темата с маслото. 

На авто изложението от газовите уредби Романо си взех

брошура на която пишеше, че слагат газови уредби на този двигател.

Съотношението бензин-газ било 20-80%. Някой има ли опит с тези уредби?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карам тактъв двигател вече 100К км. Колата е купена нова от Германия. Моята е 120 коня, ръчни, предно предаване.

Масло харчи по около 500-700 грама на смяна (15К км.) при смесено каране. И на мен са ми казвали, че е нормално.

Досега не съм правил ремонти. Имаше една акция за някакъв лагер на разпредлеителния вал. Веднъж съм сменил и свещите, но защото беше препоръчано, а не защото имаше нужда.

Колата харчи: 7.5-8 л./100 км. по магистрала със 150 км. ч., но в града е съвсем друго нещо - от 9.5-10.5 може да стигне и до 16 л. / 100 км, ако има тежко задръстване. (по компютър). Осреднено за последните 9000 км. ми показва 9.6 л. / 100 км.

 

Хубавото на двигателя е, че е с ангренажна верига и има доста лесна поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление има. 

Мисля, че разликата е само софтуерна, но не съм се впускал в подробни проучвания.

Дори имам чувството, че ако беше 160 коня, щеше да харзи по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен консумацията на масло, която споменаваш не е нормална за здрав двигател. Дори заводски да е програмиран да си пие по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко да изтупаме прахта. Изглежда всички 1.8 и 2.0тфси монтирани в Ауди до средата на 2011г. са податливи на висок разход масло. Та въпросът при двг произведени 2008-2011г е не дали а кога ще продухат мАсло. Проблемът уж е напълно решен от моделна година 2012 когато са пуснали ревизирани сегменти.

В белите държави Ауди покрива 100% от ремонта за автомобили които имат пълна сервизна история, дори да са извън гаранция. Най-честият ремонт, който решава проблема е смяна на бутала, сегменти и биели. Според износването на цилиндъра при някои коли се стига до смяна на целия двигател.

За повече инфо:

http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/90849-2-0-tfsi-oil.html#/forumsite/20718/topics/90849?page=1

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еквивалентните мотори, монитрани в Шкода примерно имат ли същите драми и дали има някакви разлики спрямо кода на моторите?

Редактирано от vikzata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са различни по кодове,разположение на мотора в коша и т.н.,но са FSI технология всичките,с еднакви технически данни.

TFSI са по-старите,TSI са по-новите мотори-1.8T и 2.0T при ВАГ групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много близък приятел кара от чисто нова Octavia 1.8tsi 2009г. 7ст. DSG. В момента е на 90хил км. Раздава стабилно газ, няколко пъти е 'палил' сухите съединители извънградско и е спирал да почива докато изстинат. И както се сещате харчи горе-долу еднакво градско/извън. За сметка на това не пипа маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой може ли да каже защо в тази обява пипе 2.0тфси с 180к.с. http://mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448459845257998&slink=by5lgx до колкото знам има само 1.8 с такива коне. А и нали проблема с разтягането на веригата го бяха оправили при B8? Има ли някакви детски проблеми при тези двг, че този да е сменял верига и прочие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 180 коня защото е на предно  ,211 слагат на quattro до някоя година .После мисля че и на преднотот слагат 211 коня .1.8тфси е 160 конски сили и има версий заради данъка които са по 120 коня 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TFSI са по-старите,TSI са по-новите мотори-1.8T и 2.0T при ВАГ групата.

 

Ха?

 

Audi = TFSI

VW/Skoda/Seat = TSI

 

Няма по-нови, няма по-стари спрямо обозначението.

Има различни платформи, напр. ЕА888. Всяка пълк си има своите генерации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш,може.

 

ФВ Голф 5 GTI 200 коня се води 2.0TFSI,от 6-цата нататък е 2.0TSI GTI-то.

Шкода Октавия 2 RS 200 коня,до фейслифта от 2008 г се води 2.0TFSI,след фейслифта e 2.0TSI.

 

https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf_V

https://de.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia_II

 

Просто като си търсих такъв мотор,навсякъде така излиза,не съм тръгнал да споря.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ауди никога не е имало TSI и няма да има. Първите излизат с обозначение 1.8Т на капака на багажника, в последствие вече на всички обеми пише просто TFSI (аналогично на общото TDI).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...