Jump to content

Маркучи на дросел клапата


ervice

Recommended Posts

Здравейте.От дросел клапата излизат 2 маркуча.И двата са скъсанини нямам на идея къде отиват.Останали са само по няколко сантиметра.Има и един,който е пуснат между колекторите и ме съмнява,че е влизал в едно от двете места в дросела.Съответно ми дава грешка 0561 и ме съмнява,че я дава понеже влиза въздух от там.На вагком температурата на влизащия въздух винаги си стой на 19.5 от какво може да е?Някой знае ли за какво са тия маркучи и кой лъде трябва да влезе за да ги сменя?Колата е а4 б5 адр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сложи снимки на маркучите , защото в дроселовата клапа влизат доста маркучи . иначе мога да ти дам на моята кой къде отива. 1,8 ADR 125 коня съм

 

и си сложи модела на двигателя и кода. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимките.Единия е маркуча,който се вижда стоеше между колекторите.А 2-та отвора за маркучи са на тази пластмасовата тръба,която влиза в дросела(на другата снимка),но отворите са отдолу и нямаше как да ги снимам трябва да свалям всичко наново.

 

 

И да попитам още нещо.Дросела как точно се сваля понеже аз пойзчистих само през отвора като махнах тръбичката.Ефект определено имаше,но предполагам,че ако го сваля и го изчистя като хората ще е още по-добре.

 

 

П.С Тоя единия маркуч да не е нещо за въздуха на климатика понеже като го пусна и колата е на място и почва да мирише на изгорели газове в колата.Меката връзка беше заминава,смених я ,но още го прави това.

post-87698-0-19562600-1442133207_thumb.j

post-87698-0-09657000-1442133212_thumb.j

Редактирано от ervice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този маркуч който свободно виси над всмукателните колектори , според мен е за вакуум . Като запалиш колата си сложи пръста на него , ако засмуква то този маркуч огледай го и по дължината му се огледай от къде може да е изваден.

 

Не си каза модела на колата 1,6 ли е това ??? 

 

После за да свалиш дросела , поне при мен е така , аз го вадя в комплект заедно с всмукателните колектори . По ми е лесно . В дросела влизат и маркучи за антифриз , за да се охлажда. Поне при мен е така на 1,8  без турбо 125 коня , влизат няколко вакуума в дросела , както и има букса която трябва да разкачиш , на дросела и на колекторите.

 

http://pics.data.bg/albums/39012/vakuum

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги и се извинявам ако мястото не е тук за моя въпрос, но искам да попитам може ли някой да ме насочи как са свързани всички вакууми на A4 B5 1.8 125hp код ADR 1995г. Защото на мен при слагането на газовия инжекцион са откачили този на бензиновия регулатор, казаха ми че бил запушен маркуча. Търсих схема във форума, но има за 1.8Т само, а линка на колегата @thekiller не работи. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.09.2015 г. at 12:55, ervice написа:

Никой ли не знае колеги? :D

 

Играят ли ти оборотите?

Тъй като аз скоро също имах проблеми с вакуума и излезе, че е вакуум клапана точно над колекторите, където ти е закачен висящия маркуч на снимката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...