Denis92 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Колеги, Много често задавам въпроси, свързани с колата, която карам от скоро. Има ли хора във форума с този модел 80-ка, за да мога да насоча въпросите си в по-стеснен кръг. Забелязах, че колата е малко по рядко стещана, или поне с такова впечатление съм останал, за това започвам тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Има ги все още такива коли, но хората си мълчат. Казвай какво те мъчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Ще мълчат разбира се,след като нямат проблеми с машините :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d-r Yordanov Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Колега, ако описваш подробно проблема или питаш нещо конкретно съм сигурен, че в този форум ще се намерят достатъчно компетентни хора които ще ти обърнат внимание! Лично аз имам ауди 90 с този мотор и ако сметна, че мога да ти помогна с нещо бих го направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И аз имах такава,куатро,колата не е рядка, често се среща.мойта я взех дърво, навъртях и лично 70 К за 2 години и се разделих с нея,като и бях добавил почти всички екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 и аз имам В4 2.3Е давай въпросите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 12 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Извинявайте за закъснялото съобщение, но си забравх паролата за форума Чен ми направи впечатление не за друго че е рядка а когато търся части мн трудно ги откривам. Иначе имам няколко проблема.Започна да пали трудно когато е студена, появи се някакъ трополеж на дясната предна страна когато минавам през неравности и ми се спука хидравличния маркуч за високото налягане мога ли да долея мсало и да я карам и днес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 1 стъпково моторче2 биалетка или тампони на носача3 недей да караш така, а смени маркуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Колегата ме изпревари,92% че е биалетка. Вдигаш на крик, развиваш горната гайка на биалетката със звездогаечен ключ или с "гидория" камък 17. Така ще разбереш дали шарнирчетата на биалетката са разбити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Проблема с паленето е след престой ?Ако е след престой- бъчвичката.Изпуска налягането на горивото. Друга възможност е клапана в помпата да изпуска.Пробвай да подадеш на контакт няколко пъти и след това да запалиш. Ако запали без проблем е от клапаните.Може да се тества и с поставянето на уред, който да замери налягането на горивото.Ако е моторчето- едно почистване. При липса на подобрение или амортизирането му ще се наложи замяна.Може да провериш и темп. датчик, както и дюзата за "студен старт" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 12 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Благодаря ви много !Утре ще сменям маркуча и между временно ще видя биалетката. А за запалването, да случва се след престой. Ще пробвам с подаването на контакт и ще видя какво ще стане.Благодаря ви отново утре ще пиша, какво се е случило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Спокойно мога да кажа че ако ми се наложи да си правя отново този маркуч за хидравликата ще я закарам в сервиз и няча да се занимавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) Проблема може,и да е дюзата за студен старт.Както се казва 6 -та и няколко майстора ме питат това 6-так ли е заради 6-те метални маркучи излизащи от ижексионната глава. Редактирано 14 Септември 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 майстора ме питат това 6-так ли е заради 6-те метални маркучи Ти на тези майстори ли им казваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Хахаха те са майстори колкотто съм и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Карам петкан без да знам [emoji1] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Колеги а нормално ли е да продължава леко да свири помпата за хидравликата след смяната на маркуча данеби да съм сипал кофти масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) Направо като ме питат,и аз бягам от такива!Еми свири или от малко течност,или от ремъка закачен на хидравликата,или лоша помпа на хидравлика Редактирано 15 Септември 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Течност има, но пък да ремакът ми свири значи може да е и от това а пък помпата си беше здрава до преди 3 дни как да го стегна малко този ремък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) направо си го смени,струва към 10 лв ама ти си го свали и търси,че иначе може и да ти кажат струва 15лв и за труд 10лв става 25лв ! Редактирано 15 Септември 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Ок на заплата ще го действам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis92 Публикувано 16 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 (Редактирано) Здравейте, отново. Много време нямах проблеми с колата до днес... Както си карах изгасна и не поиска да запали, задърпах я до вкъщи след няколко часа запали поработи и пак изгасна и не поиска да запали... Реших да погледна какво става под капака и с учудване видях че няма грам масло... При полужение че не съм я удрял за да съм спукал нещо.. Въпроса ми е как може да се е изпарило цялото масло ? И проблема е че не знам колко време съм карал без масло... Редактирано 16 Март 2016 от Denis92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Течове по мотора могат да се появят и без удар. Има много места(семеринги, оплътнения, гарнитури), които се износват и в даден момент протичат. Другият вариант е да го е изгорила. На стартер въртеше ли мотора, докато беше загрял? Чувал съм(за стар руски автомобил става дума), как като загрее двигателя и затяга и не иска да върти докато не изстине. Не знам при нашите коли дали е възможно. Все пак карането без грам масло е пагубно за двигателя, дори за много кратко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d-r Yordanov Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Теч от гарнитури или семеринг (прегледай за течове), гори масло(би трябвало да пуши и да са ти мазни саждите в аспуха). Може да погледнеш и в разширителния съд какво се случва(дали имаш мазни петна). Възможни са и комбинации от трите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване