Jump to content

АУДИ Б4, 2.3Е, 5 ЦИЛИНДЪРА, ПЪЛЕН ИНЖЕКЦИОН


Denis92

Recommended Posts

Колеги,

Много често задавам въпроси, свързани с колата, която карам от скоро. Има ли хора във форума с този модел 80-ка, за да мога да насоча въпросите си в по-стеснен кръг. Забелязах, че колата е малко по рядко стещана, или поне с такова впечатление съм останал, за това започвам тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще мълчат разбира се,след като нямат проблеми с машините :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако описваш подробно проблема или питаш нещо конкретно съм сигурен, че в този форум ще се намерят достатъчно компетентни хора които ще ти обърнат внимание! Лично аз имам ауди 90 с този мотор и ако сметна, че мога да ти помогна с нещо бих го направил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такава,куатро,колата не е рядка, често се среща.мойта я взех дърво, навъртях и лично 70 К за 2 години и се разделих с нея,като и бях добавил почти всички екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за закъснялото съобщение, но си забравх паролата за форума :D

Чен ми направи впечатление не за друго че е рядка а когато търся части мн трудно ги откривам.

Иначе имам няколко проблема.

Започна да пали трудно когато е студена, появи се някакъ трополеж на дясната предна страна когато минавам през неравности и ми се спука хидравличния маркуч за високото налягане мога ли да долея мсало и да я карам и днес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ме изпревари,92% че е биалетка. Вдигаш на крик, развиваш горната гайка на биалетката със звездогаечен ключ или с "гидория" камък 17. Така ще разбереш дали шарнирчетата на биалетката са разбити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с паленето е след престой ?

Ако е след престой- бъчвичката.

Изпуска налягането на горивото. Друга възможност е клапана в помпата да изпуска.

Пробвай да подадеш на контакт няколко пъти и след това да запалиш. Ако запали без проблем е от клапаните.

Може да се тества и с поставянето на уред, който да замери налягането на горивото.

Ако е моторчето- едно почистване. При липса на подобрение или амортизирането му ще се наложи замяна.

Може да провериш и темп. датчик, както и дюзата за "студен старт"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много !

Утре ще сменям маркуча и между временно ще видя биалетката.

А за запалването, да случва се след престой. Ще пробвам с подаването на контакт и ще видя какво ще стане.

Благодаря ви отново утре ще пиша, какво се е случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно мога да кажа че ако ми се наложи да си правя отново този маркуч за хидравликата ще я закарам в сервиз и няча да се занимавам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може,и да е дюзата за студен старт.Както се казва 6 -та и няколко майстора ме питат това 6-так ли е заради 6-те метални маркучи излизащи от ижексионната глава. :)

Редактирано от SeXy27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 майстора ме питат това 6-так ли е заради 6-те метални маркучи 

Ти на тези майстори ли им казваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а нормално ли е да продължава леко да свири помпата за хидравликата след смяната на маркуча данеби да съм сипал кофти масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо като ме питат,и аз бягам от такива!


Еми свири или от малко течност,или от ремъка закачен на хидравликата,или лоша помпа на хидравлика

Редактирано от SeXy27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течност има, но пък да ремакът ми свири значи може да е и от това а пък помпата си беше здрава до преди 3 дни как да го стегна малко този ремък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо си го смени,струва към 10 лв ама ти си го свали и търси,че иначе може и да ти кажат струва 15лв и за труд 10лв става 25лв !

Редактирано от SeXy27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте, отново.

Много време нямах проблеми с колата до днес...

Както си карах изгасна и не поиска да запали, задърпах я до вкъщи след няколко часа запали поработи и пак изгасна и не поиска да запали...

Реших да погледна какво става под капака и с учудване видях че няма грам масло...

При полужение че не съм я удрял за да съм спукал нещо..

Въпроса ми е как може да се е изпарило цялото масло ?
И проблема е че не знам колко време съм карал без масло...

Редактирано от Denis92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течове по мотора могат да се появят и без удар. Има много места(семеринги, оплътнения, гарнитури), които се износват и в даден момент протичат. Другият вариант е да го е изгорила. На стартер въртеше ли мотора, докато беше загрял? Чувал съм(за стар руски автомобил става дума), как като загрее двигателя и затяга и не иска да върти докато не изстине. Не знам при нашите коли дали е възможно. Все пак карането без грам масло е пагубно за двигателя, дори за много кратко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теч от гарнитури или семеринг (прегледай за течове), гори масло(би трябвало да пуши и да са ти мазни саждите в аспуха). Може да погледнеш и в разширителния съд какво се случва(дали  имаш мазни петна). Възможни са и комбинации от трите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...