benzinovfen Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Пореден проблем с колата................................Влизам в колата и въртя ключа, за да стартирам двигателя - колата запали, а стартера продължи да си върти и бендикса дрънчи БЪРЗО връщам ключът за запалване да изгася мотора и...........стартера продължава да върти след тва мисля 2-3 секунди в състояниe на паника и измислих да отворя капака и да извадя минус клемата на акумулатора (добре че имам навик да не я стягам[ съвети от дрът рацер] ) интересното е, че след това си запали без проблем и без да задържа стартера Някой има ли идея какво да предприема, за да не се получи това, че ако сестра ми се качи и мое да се паникьоса и да пусне на скорост а стартера да придвижи колата до мястото за катастрофа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Абе хора, тия коли вашите толко ли са ви трудни, нали сме "нация техническа" все пак......Тичаш към първия сервиз, вадите стартер, ремонтирате, монтирате обратно, няма проблем.Това е, нищо сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 там е работата, че рядко посещавам сервизи, защото се напълни с идиоти, които след ремонта има поне 1-2 неща потрошени...Каква е идеята на форума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Сваляш стартера,разглобяваш,почистваш го хубаво,след това го смазваш.п.п. Така и така си го свалил смени му втулките и четките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 И вземи си провери клемореда("таралежа"), да не избодеш очи изписвайки вежди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vr6powered Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Същия роблем на един КАМАЗ,задържа патрона на ключа и подава постоянно + към стартер.решението при КАМАЗ-а прекъснах + от ключа и го направих през бутон и сега е пушка.Провери си клемореда първо ако не е от него сваляй стартера,възможно е да задържа шалтера,от натрупана прах и сажди от четките от въртенето на ротора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 клеморед! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване