Ивакаа Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте искам да си взема ауди б5, но не съм сигурен с кой двигател ?Можете ли да ми кажете дали има често срещани проблени при някои от двата двигатели ?И какъв разход правят ? Редактирано 14 Септември 2015 от Ивакаа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 1.8Т quattro търси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивакаа Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 защо е по-добра ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) Най-малкото,че като ти омалее 2.4 ( а това ще се случи неминуемо ) си до там.При 1.8Т имаш много голяма палитра от възможности до го засилиш. Редактирано 14 Септември 2015 от Brazer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивакаа Публикувано 15 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 казаха ми че имали проблем с турбината (прегрявала маслото на двигателя ) Вярно ли е ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Да започнем с гражданската, за 1.8Т /примерно в софия/ ГО е 160 лв,за 2.4 е 225 лв. Данък/отново софия за 1.8Т е 170 лв, за 2.4,ако е 165 кс е 187 лв. По технически характеристики 2.4 го дават 14/100 бензин,което е към 18/100 газ,1.8Т-12/100 бензин или 14/100 газ.За теб годишните разходи за ГИ и данък /82 лв/,ако не са от значение,обърни внимание на разхода.Не съм много запознат с 2.4,колегите ще споделят,но доколкото знам има два катализатора,2 ламбда сонди,2 глави.За 6 цил мотор газовия инжекцион е малко повече оскъпен от 4 цилиндровия,но това е еднократна инвестиция.При 1.8Т имаш турбо,в което пък не можеш да бъдеш много сигурен,защото двигателя може да е на 300 000+ км.,но динамиката е много добра.При ремап,ако е 150 кс, отива на 180 кс и усещането при изпреварване и ускоряване и много приятно.Не съм се возил в 2.4,но веднъж едно такова се опита да не ми се даде по едно нагорнище,ами повярвай ми,просто доста изостана от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Еми то всеки който кара атмосферка щи разкаже за лошите турбини...Не слушай не е вярно питай ги как го греят точно това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) казаха ми че имали проблем с турбината (прегрявала маслото на двигателя ) Вярно ли е ???могат да ти кажат много неща джамбазите,защото 2.4 са голяма рядкост и ако имат такава залежала,естествено че ще искат да я разкарат. Най-често срещаните при бензиновите са с двигател 1.8 или 1.8Т. Редактирано 15 Септември 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) вземай 1.8Т... нищо не прегрява на маслото. Вярно, след яка жега е добре да оставиш колата да поработи на обороти, за да охлади турбото(същото и след продължително извънградско е добре да покараш кротко последните 2-3км) Редактирано 15 Септември 2015 от benzinovfen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 1.8т 4х4 ръчкаНе случайно почти ги няма на пазара ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Като карам извънградско, турбото нагнетява,само като изпреварвам или изкачвам нагорнище,през другото време стои на минус 0,7,не виждам причината да работи на място преди да се угаси. Усложнявате нещата с тези приказки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) 1.8 Т ги няма на пазара , но пък поне форума е пълен с 1.8Т теми което също е някакъв показател . Истината тук трудно ще откриеш качвай се и карай което ти допадне най-много прочиташ ,разпитваш и преценяш дали можеш да преглътнеш някой от минусите които има . Има мнооого теми за всички двигатели , това с повечето цилиндри и скъпи подръжки на 6 ка са успокоението на вентилаторите . Другото което е истина е че 1.8Т като ти умалее се чипосва та да стане около 30 ина коня отгоре . За 2.4 не те съветвам но пък пробвай 2.8 . Всеки препоръчва това което има но трябва сам да прецениш кое е по-добро за теб .Вентилатора за градско 1-2 е по- добрия избор . За извънградско безспорно 6 ка , мен ме кефи на 2.8 като го сгаза след 150 да отлепя и че можеш да круизваш с 190-200 без да препечеш двигателя . НО аз го карам в Ц5 и наистина за А4 става тежичка предницата с 6так но пък ще се мести по-добре , така че ходи карай най-хубаво . Редактирано 15 Септември 2015 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Като карам извънградско, турбото нагнетява,само като изпреварвам или изкачвам нагорнище,през другото време стои на минус 0,7,не виждам причината да работи на място преди да се угаси. Усложнявате нещата с тези приказки.Тогава след продължително каране извънградско спри бързо и отвори капака да видиш как свети като слънчице... Па може и моята кола да не я бива нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 (Редактирано) 1.8 Т ги няма на пазара,но пък поне форума е пълен с 1.8Т теми което също е някакъв показател. - Абсурдно изказване отвсякъде!2.8 като го сгаза след 150 да отлепя и че можеш да круизваш с 190-200 без да препечеш двигателя. - Колко пък да отлепи? - Колко време и къде аджеба го караш с 200км/ч??? Има над 10 обяви в нета за 1.8Т + quattro (B5) Facelift Редактирано 17 Септември 2015 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Тогава след продължително каране извънградско спри бързо и отвори капака да видиш как свети като слънчице... Па може и моята кола да не я бива нещоНе свети,нека и колегите да изкажат мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 (Редактирано) Марто , първото твърдение е въз основа приказките че ги няма на пазара толкоз много демек - много редки и търсени автомобили а в същото време всяка 2 ра тема тук е за проблем с 1.8Т Факт ! Второто ми твърдение - ми отлепя повечко от вентилатора и може да подържа доста по-висока круизна скорост преди да почне да се задъхва . А на въпроса къде ,ами последно като се прибирах от Германия около 150-200 км поддържах между 180-210 км/ч скорост като имаше и такива които ме изпреварваха .П.п. Чисто книжни показатели - 1.8Т 150 кс (сток) и 2.8 , 6 ка е около секунда по-бърз до 100 , 70 нм повече, 1000сс повече , 2 цилиндъра и 43кс повече , 2.5 литра на 100 по-висок разход . След чипс силите се поизравняват . Всички с 1.8Т не е нужно да препалвате толкова много ако някой не се изказва ласкаво към въпросния двигател . Не ме разбирайте погрешно , 1.8Т ми допада но тука бива възхвалян прекалено много а всеки знае какво ровене пада . Редактирано 17 Септември 2015 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 И Ти не ме разбирай погрешно.Нямам нищо против големия мотор.Има свойте предимства несъмнено.Но ... казвам но ...В булгаристан мое лично мнение и предвид черната статистика 1.8Т е достатъчно еластичен,приятен и по джоба за среден клас българин.Друг е въпроса че много батки има дето купуват С-ки и тем подобни и ревът ... Защото една кола е не само да я купиш но да можеш да я караш,обслужваш и да и плащаш нуждите,в нашия случай на тия 15г кокошарници всичко казано от мен умножена по две.Да на разстоянията за които ми говориш че пътува тоест в Европа ... по-удобен ти е големия мотор,нормално е да подържаш скорост над 120-140 ... но тука е немислимо и крайно ненужно и неправилно но факт е че се практикува от разни безобразни бай ганьовци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 С днешна дата, атмосферния шестак е безсмислен. Харчи и не върви. Тръц квадро с агу е истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Друг е въпроса че много батки има дето купуват С-ки и тем подобни и ревът ... Защото една кола е не само да я купиш но да можеш да я караш,обслужваш и да и плащаш нуждитe.+1 С днешна дата, атмосферния шестак е безсмислен. Харчи и не върви. Тръц квадро с агу е истината +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 С днешна дата, атмосферния шестак е безсмислен. Харчи и не върви. Тръц квадро с агу е истината Имаш право ,но по-големия атмосфер върви доста по-различно и мазно . 6-ка е се мести мазно без високи пикове в ускорението докато турбото е обратното , всички сме различни хора с различни предпочитания . За разхода ще кажа че съм приятно изненадан като за Ц5 2.8Q ръчка градско в Пловдив разхода е м/д 13-14л/100км. извънградско 9.5-12л/100 км. това е на газ като обръща на 35гр. и след това пали директно на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Щом си студент най-практично е да се метнеш на някой сивик, за да има повече пари за мацки и купони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 вземай 1.8Т... нищо не прегрява на маслото. Вярно, след яка жега е добре да оставиш колата да поработи на обороти, за да охлади турбото(същото и след продължително извънградско е добре да покараш кротко последните 2-3км) Баш си прегрява и това им е основен недостатък. Ако са карани с гадно масло и не сменяване навреме че даже и по-честичко правят една тиня по целия мотор която му разказва играта. 1.8Т иска висококачествено подходящо масло и навременна смяна, нещо с което примерно повечето талянци не са свикнали. А пък по германско имат навика да спазват стриктно интервалите на смяна но които са зададени от продавача с цел максимизация на печалбата като "long life". Та резултата е сходен. Като се купува такава кола задължително трябва да загрее напълно след което да и се раздава много газ да се види дали няма да светне лампата на аладин (като преди това сме проверили нея доколкото можем). Като и това не е гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 2.4 е "златната" (кафявата) среда. Също като 2литровия труп на бнв - съчетава разхода на шестак и вървежа на 4 цилиндъра. Едно време за Минсковете (125 кубика) имаше такава приказка - върви като балканче, гори като ИЖ Извод - 1.8Т или 2.8 30в. за б5.Ако си охлюв по душа и стиснат по джоб може и 1.8 без турбо.1.9тди също е (някаква) опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 1.9 TDi е значително по-добра опция от всеки 1.8 асматик. Щото са 1.8 без турбо важи приказката че харчи колкото 1.8Т а върви колкото 1.6. Да не говорим че на тоя застрелян мотор може да налетиш на страшни извращения като например ел. управляем оптегач на веригата на валовете и малоумно скъп дебиломер. А за капак вървежа е посредствен за тоя буджак дето тежи 1.4 тона. Моя навес от днес е с нов чип и горе долу се мести едвам едвам та какво ли да очаквам от асматик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 1,8Т е практичния избор, но шестака прави колата далеч по-класна като усещане и поведение. Кажете за съединителите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts